پژو ۲۰۶ ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

باتری فابریک 50 آمپر میباشد اما سایز 55 و 60 هم به راحتی قابل نصب میباشد. اصالت باتری از روی تاریخ تولید و کارت گارانتی قابل تشخیص است. در صورت خرابی در مدت زمان گارانتی (که معمولا 12 ماه یا 16 ماه میباشد) میبایست به مراکز خردمات پس از فروش کارخانه سازنده مثلا صبا باتری یا سپاهان باتری مراجعه شود. میبایست بررسی گردد، اگر موقع استارت زدن چراغ ها کم نور میشود و یا صدای تق تق میدهد احتمال خرابی باتری وجود دارد. با توجه با راهنمای روی باتری، نشانگر سلامت باتری تغییر رنگ داده است.

  • لاستیک‌ها از لحاظ پهنا، فاق و اندازه‌ی رینگ، مقاومت در برابر سایش، فشار و تاریخ مصرف با یکدیگر سنجیده می‌شوند.
  • سمند ماشینی است که در طول سالیان با تغییرات متفاوت در ایران عرضه شده است و بی شک ی…
  • بنابراین اطلاع از قیمت لحظه ای خودرو بسیار مهم است.
  • تیپ۴ در ابتدا با هدف عرضه به جانبازان و معلولان وارد کشور شد.تیپ۴ اولین نمونه از پژو ۲۰۶ بود که از جعبه دنده اتوماتیک بهره میبرد .همچنین پیشرانه آن نیز از نوع tu5 بود و از امکانات رفاهی مشابه با تیپ ۵ پژو 206 بهره میبرد.
  • اگر بخواهیم از لحاظ تیپ با هم بررسی کنیم مسلما سمند جوان پسند نیست اما بسیار بسیار قابلیت جذابی در اسپرتینگ خودرو دارد .

در سایت کافه رنت این امکان برای شما فراهم شده است تا پژو 206 را به صورت بدون راننده یا همراه با راننده برای سفرهای خود انتخاب نمایید. شرکت کافه رنت خودروی موردنیاز شما را با شرایط آسان و قیمت مناسب تأمین کرده و در کمترین زمان ممکن در اختیار شما قرار می دهد. ولی من هم ۳سال پیش مدل ۸۵ تبپ ۳ خریدم تا الان خرج انچنانی نکردم چون به نظرم وقتی به همون اندازه که از سواریش لذت میبری باید به وقتش کمی خرجش کنی تا خرجش زیادنشه . من میگم بهترین ماشینه که هیچوقت از کلاس نمیفته.فقط خوب رانندگی کنید باهاش. هیچ ماشینی مدل پایینش خوب نیست داداش، اگه پول داری صفر بگیر اگه مشکلی هم داشته باشه توی مدت گارانتیش رفع میشه. تنوع خودروهای تولید شده در دنیا کار را به جایی رسانده که کارخانه‌های لاستیک‌سازی مجبور به تولید لاستیک‌های متنوع باتوجه‌به مدل‌های مختلف خودرو شدند.

ضمانت پژو 206 تیپ 2

بیمه پایه رایگان بوده و تمامی خودروهای اجاره ای به صورت پیش فرض به آن مجهز هستند. ماشین ۲۰۶ تیپ دو خوب است ولی اگر فرانسه باشه قطعه شاستی همخوانی کنه.. ۲۰۶ قبل چه سالی کاربراتوره؟ اگه بستگی به تیپ داره لطفا بگید. من تازه قصد دارم یه ۲۰۶ تیپ ۶ مدل ۸۴ از یکی از دوستانم بخرم . آخه وقتی اطلاعات نداری و رو حرف دیگران حکم میدی خوب نیست .اون فایمیلتون کجای ایران خودرو کار میکنه ؟من نه از ایران خودرو دفاع میکنم و نه محکوم. سعی کن مدل ۹۱ به قبل بخری که جدیدا موتوراشون و ایسیوشون دیگه خیلی داغون شده.

پژو 207 صندوقدار

در تاریخ 19 آبان ماه سال 1400، ایران خودرو بدون اخذ مجوز اقدام به افزایش قیمت پژو 206 تیپ 2 از 127,120,000 تومان به 149,389,000 تومان کرد و طرح فروش نقدی این خودرو را با موعد تحویل 45 روزه ارائه داد. همچنین قیمت روز این خودرو را میتوانید در بالای این صفحه سمت راست مشاهده نمایید. هم اکنون تولید این خودروی محبوب متوقف شده و ایران خودرو فقط پژو ۲۰۶ سقف شیشه ای و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ را در سبد محصولات خانواده پژو ۲۰۶ دارد. پژو ۲۰۶ تیپ ۲ از سیستم تهویه مطبوع دستی بهره می برد و شیشه بالابر های درب های جلو در آن برقی است. مه شکن های جلو و عقب نیز از امکانات این تیپ 206 به شمار می آیند. ترمز های عقب پژو 206 تیپ 2 کاسه ای هستند و مدل های قبل از 88 فاقد ترمز ضد قفل می باشند.

سیستم ترمز پژو 206 تیپ 2

این خودرو که بیش از ۲۳ سال از تولید آن می‌گذرد با فاصله یکی دو سال، وارد ایران شد و ازآن‌پس علی‌رغم فراز و نشیب‌های فراوانش، زیر پای رانندگان ایرانی است. خرید ماشین پژو ۲۰۶ با توجه به تعدد تیپ‌ها و تفاوت‌هایی که در طول این سال‌ها داشته، می‌تواند دشوار باشد. سلام ، من ۲۰۶ تیپ یک مدل هشتاد دارم ، ده سالی هست زیر پام هست. تا حالا شکر خدا اصلا باطری سازی نرفتم ، گیربکس و موتور پلمپ هست ، تازه ماه پیش با ۴۰۰ تومن جلوبندی رو تعمیر کردم ، سیستم کولر هم سالم ، تا حالا هم شکر خدا هر وقت استارت زدم روشن شده و هیچ وقت هم جایی منو تو راه نزاشته ، این تجربه من بود.

گروه خودروبانک با شعار “دسترسی به بهترین انتخاب” تلاش دارد از طریق این وبسایت به هموطنان عزیز کمک کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشند. این وبسایت به هیچ گروه یا حزبی تعلق ندارد و تنها از طریق علاقه مندان به صنعت خودروی کشور اداره میشود. همچنین در تمامی زمینه ها صمیمانه پذیرای انتقادها و پیشنهادهای شما خواهیم بود تا بتوانیم خدماتی بهتر را ارائه دهیم. تو ایران ماشین های زیر 20 میلیون 206بدک نیست و ما ایرانی ها هستیم اینقدر به پژو علاقه مندیم. «پژو از بازار ایران خداحافظی کرد؛ 206 ایرانی به بازار می‌آید». سند خودرو به نام خریدار است ولی برای واگذاری به غیر ابتدا باید از رهن شرکت خارج شود در نتیجه در صورت تسویه تسهیلات دریافتی با سپندخودرو امکان فروش آن را خواهید داشت.

زیرا قیمت خودروهای داخلی امروز علاوه بر قیمت خودرو بازار به لیست قیمت روز خودرو کارخانه هم بستگی دارد. اما در زمینه خودرو خارجی باید از قیمت روز خودرو وارداتی اطلاع داشته باشیم. در شرایطی که واردات ممنوع است و نمایندگیهای رسمی مانند گذشته فعالیت نمی کنند، تنها ملاک، قیمت خودرو در بازار است.