قیمت چری, خودرو صفر وکارکرده به روز در خرید و فروش کاراپ

امروز می خواهیم محصولات چری را همراه با عکس ماشین چری با هم مقایسه کنیم. چری یک شرکت خودروسازی دولتی چینی است که از نظر تولید اتومبیل در این کشور جایگاه هفتم را به خود اختصاص داده است. رئیس هیئت مدیره چری این تونگیو و وبگاه آن cheryinternational.com می­باشد.چری در سال 2003 وارد ایران شد و زیرمجموع ه­ای از شرکت کرمان موتور قرار گرفت و تحت نام مدیران خودرو و با نام اختصاری ام وی ام آغاز به فعالیت کرد.

  • البته قیمت این خودروها در ایران و چین بسیار متفاوت بوده که این میزان علاقه مدیران صنعت خودروی ایران به سوددهی همتایان چینی را خواهد رساند.
  • چری تیگو ۵ از یک پیشرانه ۴ سیلندر تنفس طبیعی ۲ لیتری با قدرت ۱۳۹ اسب‌ بخار و گشتاور ۱۸۲ نیوتن‌متر نیرو می‌گیرد.
  • این شرکت پیش از این عرضه محصولات دوو کره را عهده دار بود که پس از مشکلات سیاسی و به علت شراکت جنرال موتور آمریکا و دوو، مجبور به جایگزینی تولیدات خود با نمونه هایی دیگر گردید.
  • با مطالعه این مطلب می توانید خودروهای کمپانی چری را مقایسه کنید، تا انتخاب بهتری در خرید خود داشته باشید.

با ورود به صفحه قیمت چری و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید نمودار نوسانات قیمت‎ بازار آن را مشاهده کنید. مشخصات برخی از خودروهای کمپانی چری در خصوص مقایسه ماشین های این کمپانی شرح داده شد. خودرو تیگو ۵، دارای حجم موتور ۱.۵ لیتری است که ۱۵۲ اسب بخار قدرت و ۲۰۵ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این دستگاه به یک گیربکس اتوماتیک ۷ سرعته CVT متصل شده و با گیربکس ۵ سرعته دستی نیز عرضه می شود. این سدان چینی دارای موتور ۱.۵ لیتری بنزینی است، که ۱۱۴ اسب بخار قدرت و ۱۴۱ نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

اریزو 5 توربو مدل 97، اتومات

این خودروها از طراحی داخلی و خارجی قابل قبولی نسبت به قیمت سود برده ولی پیشرانه‌هایی ضعیف‌تر از رقبای غیر چینی خود دارند. محصولات چری در ایران که با خودروهای آریزو و تیگو معروف است، طی سال‌های اخیر با استقبال خوبی همراه شده که با هم انواع محصولات چری در ایران را مرور می‌کنیم. برند لوکس مدیران خودرو می باشد که محصولاتی با متریال عالی و با کیفیت بالا و همچنین هوشمند را شامل می شود .

در داخل کابین به تبعیت از نمای ظاهری خودرو، سعی شده تا حس و حالی اسپرت به سرنشینان انتقال داده شود. کیفیت متریال به کار رفته در فضای داخلی به ویژه در بخش داشبورد و پنل درب‌ها در قیاس با سایر محصولات چینی موجود در بازار کیفیت تقریباً بهتری دارد. هر باتری بر روی بدنه خود دارای یک سریال یکتا جهت شناسایی سال و ماه تولید میباشد.

البته هر کدام از این موارد که زودتر فرا برسد باتری نیاز به تعویض خواهد داشت. اما از آنجاییکه عموم افراد در سال حدود 20،000 کیلومتر با خودرو رانندگی میکنند، بعد از 2 سال باتری چری نیاز به تعویض پیدا خواهد کرد. بله، باتری های عرضه شده برای خودرو چری در کیان باتری از نوع بدون نیاز به نگهداری و به اصطلاح اتمی و خشک میباشند. در حال حاضر بر طبق مصوبات هیئت دولت ورود باتری های خارجی به ایران ممنوع میباشد و به همین دلیل باتری کره ای اصلی با تاریخ تولید به روز در بازار موجود نمیباشد. کیان باتری در وضعیت فعلی به هیچ عنوان استفاده از باتری های خارجی را توصیه نمی نماید.

خرید اقساطی فونیکس

شرکت خودروسازی چینی است، که بعنوان یکی از کارخانه‌های اصلی تولید خودرو و موتور خودرو، در جمهوری خلق چین به‌شمار می‌آید. یک شرکت تحت کنترل حکومت کمونیستی چین بوده که فعالیت خود را از اوایل هزار سوم میلادی آغاز نمود. این شرکت که ساخت نمونه‌های فوق‌العاده ارزان قیمت را سرلوحه کار خود قرار داده بود، با صادرات نمونه‌های تولیدی به کشورهای فقیر و با اقتصاد مشابه چین مانند سوریه و چین، دایره فعالیت خود را به خارج از مرزهای چین گسترش داد. چری سه بار به عنوان “محبوب ترین برند خودروی چینی” در روسیه مورد تقدیر قرار گرفته است و برای دو سال متوالی رتبه اول را در بخش تولید تجهیزات کسب کرد. به عنوان یک برند خودروی چینی که برای اولین بار جهانی شد، چری به مدت ۱۵ سال متوالی بزرگترین صادرکننده خودروهای سواری چین بوده و در مجموع بیش از ۱.۳ میلیون دستگاه به بیش از ۸۰ کشور صادر کرده است.

از دیگر محصولات شرکت مدیران خودرو که با همکاری چری موتورز چین در حال مونتاژ و ارائه در ایران است می‌توان به مدل‌های چری تیگو ۵، آریزو ۵ و تیگو ۷ اشاره کرد. اما پس از تغییر رویه که در بخش همکاری‌های خارجی تاریخچه شرکت چری به آن اشاره شد، محصولات نسل جدید آن نیز وارد ایران شدند. اکنون مدل‌های ام‌وی‌ام ۳۱۵ هاچ‌بک و ام‌وی‌ام ۱۱۰ و ام‌وی‌ام X33 نسل قدیم در کنار نسل‌های جدیدتری مانند چری تیگو ۳ایکس (ایکس۲۲)، تیگو ۵ایکس (ایکس۵۵)، تیگو ۵ و چری تیگو ۷ و آریزو ۵ به فروش رسیده که چری آریزو ۶ و تیگو ۸ را نیز باید به آن‌ها اضافه نمود. البته قیمت این خودروها در ایران و چین بسیار متفاوت بوده که این میزان علاقه مدیران صنعت خودروی ایران به سوددهی همتایان چینی را خواهد رساند.