Rizon، جدیدترین برند خودروهای تمام الکتریکی ک، 4-5 دایم، تراک، در کانادا در طول Truck World در Mississauga، Ont.، 18 تا 20 آوریل عرضه خواهد شد و با پیش‌سفارش‌هایی که قرار است در ژوئن آغاز شود، در دسترس مشتریان کانادایی قرار خواهد گرفت. .

کامیون های Rizon اولین بار در سال 2023 در ایالات متحده عرضه شدند و اکنون در جاده های آمریکا کار می کنند.

Andreas Deuschle، رئیس جه، Rizon Truck در یک بی،ه خبری گفت: “کانادا در زمینه انرژی سبز و زیرساخت بسیار پیشرفته است و گام طبیعی بعدی برای بازار دوم Rizon است.” بنابراین، ما بسیار خوشحالیم که راه حل آلایندگی صفر خود را به مشتریان کانادایی ارائه می کنیم.

تصویر کامیون Rizon
(ع،: Rizon)

Rizon چهار مدل مدل e16L، e16M، e18L و e18M را با ،یبی از پیکربندی‌ها و آپشن‌ها، از 15995 تا 18850 پوند در وزن ناخالص خودرو (GVW) برای مشتریان کانادایی ارائه می‌کند. این خودروها می‌توانند تا ۲۵۷ کیلومتر (برای نوع L با سه بسته باتری) و تا ۱۷۷ کیلومتر (برای مدل سایز M با دو بسته باتری) با یک بار شارژ طی کنند.

آنها برای کاربردهای مختلفی مانند ون خشک، تخت مسطح، تخلیه منظره، و آب ریز من، هستند و دارای یک برخاست برقی (ePTO) هستند که از داخل کابین قابل کنترل است و امکان استفاده از تج،ات تخصصی مانند درایوهای تسمه سنگی و پمپ های هیدرولیک

این کامیون ها دارای سیستم های ایمنی غیرفعال و فعال پیشرفته از جمله کمک ترمز فعال دایم، و کمک محافظ جانبی فعال هستند. آنها را می توان با شارژ AC سطح 2 (J1772) و شارژ سریع DC سازگار با CCS1 شارژ کرد.

عملکرد هوای سرد

طبق این خبر، کامیون‌ها دارای یک عملکرد پیش‌تهویه الکتریکی هستند که باتری‌ها را قبل از کار با برق شبکه به دمای ایده‌آل می‌رساند و آنها را قادر می‌سازد تا با عملکرد بهتر در هوای سرد کار کنند.

آنها برای راحتی راننده به ویژگی های گرمکن مجهز شده اند، از جمله گرمکن صندلی، فرمان و شیشه جلو.

این خودروها واجد شرایط برنامه مشوق‌های وسایل نقلیه متوسط ​​و سنگین صفر (iMHZEV) خواهند بود. طبق این برنامه، یک کامیون Rizon حدود 75000 دلار در محل فروش واجد شرایط است. مشوق های است، اضافی در BC و کبک با حدود 75000 دلار موجود است.

از سه ماهه چهارم امسال، وسایل نقلیه در کانادا توسط Velocity Electric Vehicle Ca،a توزیع خواهند شد.



منبع: https://www.trucknews.com/equipment/daimler-truck-to-launch-rizon-in-ca،a-at-truck-world/1003184421/