نوا اسکوشیا به ازای هر خودروی بدون آلایندگی متوسط ​​و سنگین بسته به ک، آن تا 50000 دلار تخفیف ارائه خواهد کرد.

طبق یک خبر، وسایل نقلیه واجد شرایط شامل وانت ها و کامیون های مورد استفاده برای مقاصد تجاری یا صنعتی با وزن بیش از 3856 کیلوگرم (8500 پوند) هستند.

توری راشتون، وزیر منابع طبیعی و انرژی های تجدیدپذیر، گفت: «حمل و نقل دومین منبع بزرگ انتشار گازهای گلخانه ای نوا اسکوشیا است. “حرکت به سمت وسایل نقلیه بدون آلایندگی آلایندگی ها را کاهش می دهد و از هدف ما برای رسیدن به صفر خالص تا سال 2050 حمایت می کند. بنابراین، ما همچنان به ارائه تخفیف برای خودروها و دوچرخه های برقی و اضافه ، یک برنامه آزمایشی با تخفیف های جدید برای وسایل نقلیه بزرگتر ادامه می دهیم.”

نمودار تخفیف های EV در نوا اسکوشیا
(ع،: EVAssist Nova Scotia)

بنیاد پاک در حال مدیریت خلبان جدید از طریق برنامه تخفیف نوا اسکوشیا Electrify. به مشاغل، موسسات غیرانتفاعی، شهرداری ها و جوامع میکما که می خواهند به سمت وسایل نقلیه برقی حرکت کنند، تخفیف ارائه می کند.

این استان 500000 دلار در برنامه آزمایشی یک ساله سرمایه گذاری می کند. تخفیف ها بر اساس اولویت اول ارائه می شود و تا زم، که بودجه برنامه تمام شود یا برنامه خاتمه یابد در دسترس خواهد بود.

تخفیف است، را می توان با مشوق های ،ت فدرال برای برنامه وسایل نقلیه بدون آلایندگی متوسط ​​و سنگین ،یب کرد. بیش از 20 وسیله نقلیه الکتریکی بزرگتر در نوا اسکوشیا تحت برنامه فدرال از زمان راه اندازی آن در سال 2022 تخفیف داده شده است.



منبع: https://www.trucknews.com/sustainability/nova-scotia-offers-rebates-for-zero-emission-vehicles/1003183672/