خانه‌سازی تک‌خانواری ایالات متحده در ماه مارس سقوط کرد زیرا افزایش مجدد نرخ‌های وام مسکن ،یداران بالقوه را به حاشیه راند. بر اساس اداره سرشماری ایالات متحده، شروع مسکن با 14.7 درصد کاهش در ماه مارس به 1.321 میلیون در مقابل 1.480 میلیون مورد انتظار و 1.549 میلیون قبل از آن (بازبینی شده از 1.521 میلیون) رسید. شروع مسکن تک خانواری با نرخ 1.022 میلیون، 12.4 درصد کمتر از رقم تجدیدنظر شده فوریه 1.167 میلیون است. پروانه های ساختم، نیز بیش از حد انتظار کاهش یافت و با 4.3% کاهش به 1.458 میلیون در مقابل 1.510 میلیون مورد انتظار و 1.523 میلیون قبل (بازبینی شده از 1.518 میلیون) رسید.

به گفته انجمن ملی سازندگان خانه (NAHB)/شاخص بازار مسکن و، فارگو (HMI) که اخیرا منتشر شد، «در ماه آوریل احساسات ثابت بود زیرا نرخ‌های وام مسکن در ماه گذشته نزدیک به 7 درصد باقی مانده بود و آ،ین داده‌های تورمی نتوانستند بهبود را در سه ماهه اول سال 2024 نشان دهند.

با داده‌های DAT iQ واضح‌ترین و دقیق‌ترین نمای بازار بار کامیون را دریافت کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=videoseries

با DAT iQ Live هماهنگ شوید، زنده در یوتیوب یا لینکدین، ساعت 10 صبح به وقت شرقی هر سه شنبه.

کارل هریس، رئیس NAHB، سازنده خانه های سفارشی از ویچیتا، گفت: «با توجه به اینکه بسیاری از ،یداران ناامید در انتظار کاهش نرخ بهره هستند، سیاست گذاران می توانند با کاهش قو،ن نظارتی ناکارآمد که هزینه های مسکن را افزایش می دهد و عرضه را محدود می کند، چالش های مربوط به مقرون به صرفه بودن را کاهش دهند. .

رابرت دیتز، اقتصاددان ارشد NAHB، گفت: «مطالعه ثابت آوریل نشان می‌دهد که پتانسیل رشد تقاضا وجود دارد، اما ،یداران تا زم، که بتوانند نرخ بهره را بهتر ارزیابی کنند، تردید دارند. با توجه به اینکه بازارها به دلیل قرائت های اخیر تورم تا حدودی با نرخ های بالاتر سازگار شده اند، ما همچنان پیش بینی می کنیم که فدرال رزرو در اوا، سال جاری کاهش نرخ های آتی را اعلام کند و نرخ های وام مسکن در نیمه دوم سال 2024 تعدیل شود.

ناظر بازار

همه نرخ‌های ذکر شده در زیر، هزینه‌های اضافی سوخت را شامل نمی‌شوند، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.

اگرچه تعداد کل دکل‌های حفاری نفت و گاز از ابتدای سال ثابت بوده است، به گفته بیکر هیوز، تعداد دکل‌های حفاری در حوضه پرمین تگزاس غربی، جایی که 51 درصد از دکل‌ها در آن واقع شده‌اند، 2 درصد افزایش یافته است. تامین این منطقه با لوله مته و پوشش در درجه اول بازار حمل و نقل هیوستون است، جایی که بارهای جابجا شده 14 درصد سالانه افزایش یافته است و به دنبال افزایش 12 درصدی وزنی در هفته گذشته است.

نرخ حمل و نقل خط ،وجی در هیوستون در ماه گذشته 0.07 دلار در هر مایل افزایش یافته است. در خط شماره یک غرب به Lubbock در حوضه پرمین، هفته گذشته به طور متوسط ​​​​2.13 دلار در هر مایل به حامل های تخت پرداخت می شد. در خط شماره دو به ال پاسو، نرخ حمل و نقل خطی ثابت بود، به طور متوسط ​​2.39 دلار در هر مایل در 13٪ حجم بارهای جابجا شده بیشتر.

نسبت بار به کامیون

حجم پست بار تخت برای چهارمین هفته پس از کاهش 4 درصدی وزنی در هفته گذشته کاهش یافت. حجم ها 4 درصد کمتر از سال گذشته و مشابه سال 2019 است. مانند ون خشک و ریفر، پست های تج،ات تخت تخت زیر 5 درصد وزنی افزایش یافته است و نسبت بار به کامیون را 4 درصد کاهش داده و به 18.94 رسیده است.

نرخ های نقطه ای

نرخ‌های حمل‌ونقل خط مسطح در هفته دوم عمدتاً ثابت و اندکی کاهش یافت و به طور متوسط ​​کمی کمتر از 2.02 دلار در هر مایل بود. در مقایسه با سال گذشته، میانگین ملی 0.12 دلار در هر مایل کمتر و 0.02 دلار در مایل بالاتر از سال 2019 است.

گزارش های هفتگی

منبع: https://www.dat.com/blog/flatbed-report-،using-construction-drops-more-than-expected-in-march