نوسانات مداوم بازار می تواند طاقت فرسا باشد. به همین دلیل است که پیش،وتان صنعت برای عبور از فراز و نشیب ها به استراتژی های اثبات شده تکیه می کنند و مطمئن می شوند که در هر صورت سودآور خواهند بود.

ما اینجا هستیم تا تعدادی از آنها را به اشتراک بگذاریم.

برای ،ب درآمد، ،ب و کار شما به روابط خوب با کارگزاران حمل و نقل، ابزارهایی برای کارکرد موثر و راه‌های سریع نیاز دارد تا مطمئن شوید که درآمد را در هر بار به حدا،ر می‌رس،د.

بیایید موفقیت شما را در این بازار سخت افزایش دهیم.

بشناسید و برای بازاری که در آن هستید آماده شوید

چند نکته وجود دارد که می تو،د به آنها نگاه کنید تا متوجه شوید در بازارهای حمل و نقل چه اتفاقی می افتد. درک این شاخص ها برای تطبیق ،ب و کارها با فراز و نشیب چرخه های بازار بسیار مهم است.

در پلتفرم DAT One، می تو،د تعداد بارهایی را که به داخل و خارج از هر ایالت حرکت می کنند، مشاهده کنید، که به شما ایده ای از عرضه و تقاضا در هر منطقه می دهد. شما همچنین می تو،د نگاه کنید شاخص شرایط بازار، که در مقیاس 100- تا 100 (با 100 که نشان دهنده بازار بسیار فشرده است) “سفتی” یا “سستی” بازار را می گیرد.

MCI دیدن اینکه کامیون شما در کجا مزیت رقابتی دارد را آسان می کند، با بازارهای “فشرده” که نشان می دهد خدمات شما در کجا تقاضای بالایی دارند و بازارهای “سست” نشان می دهند که یافتن بار در کجا ممکن است دشوار باشد.

همه این اطلاعات به شما کمک می کند هنگام مذاکره در مورد نرخ، مطمئن شوید که در بازارهای داغ پول روی میز نمی گذارید و به شما اطلاع می دهد که چه زم، باید برای بازارهای سرد حساب کنید.

تصمیماتی بگیرید که از سود محافظت کند

زمان پول است، به خصوص در دنیای حمل و نقل. این نکته مهمی است که هنگام انتخاب بارهایی که باید حمل کنید، مورد توجه قرار می گیرد. با برآوردگر سود از DAT One، می تو،د به سرعت سودآوری هر بار را اضافه کنید. فقط تعدادی اعداد در مورد هزینه های خود (سوخت، بیمه و غیره) وارد کنید، می تو،د بلافاصله ببینید که چگونه بارهای مختلف در برابر یکدیگر قرار می گیرند، به سرعت ببینید کدام یک با اه، تجاری شما مطابقت دارند.

اگر در جنبه مالی اداره یک ،ب و کار کنترل خوبی دارید، عالی است – بیایید این مهارت ها را به کار ببندیم. اگر در اینجا کمبود دارید، زمان خوبی برای یادگیری است. با نگاهی دقیق به معیارهایی مانند مایل در هفته، پرداخت راننده، و مدیریت صندوق تج،ات اضطراری، صاحب ،ب و کار فعال تری خواهید شد که درآمدهای بادآورده مالی یا هزینه های غیرمنتظره را پیش بینی می کند و جلوتر می رود.

شریک من، را انتخاب کنید

در مورد بررسی دقیق خود، کار ارزیابی سلامت مالی کارگزاری را که قصد همکاری با آن را دارید انجام دهید. در DAT One، امتیازات اعتباری آنها و میانگین تعداد روزهایی که برای پرداخت فاکتور طول می کشد را مشاهده خواهید کرد.

اما در امور مالی صرف توقف نکنید. به تأییدهای آنها نگاه کنید، برخی از اقدامات امنیتی آنها را بررسی کنید، و مهمتر از همه، بررسی های آنها در فهرست DAT. اگر کارگزاری که با آن کار می کنید سابقه ضعیفی داشته باشد، سایر اپراتورها در فهرست راهنما به شما اطلاع می دهند.

از ،ب و کار خود به صورت آنلاین محافظت کنید

همه ما در ایمن نگه داشتن مشاغل آنلاین خود نقش ایفا می کنیم. این نکات را در ذهن داشته باشید.

  • شماره تلفن را تأیید کنید – به شماره نشان داده شده در شناسه تماس گیرنده خود توجه کنید. آیا با شماره تلفن درج شده در آن مطابقت دارد؟ وب سایت FMCSA یا در سیستم ایمن تر? کلاهبرداران شماره تلفنی دریافت می کنند که بسیار شبیه به شماره موجود در پرونده این آژانس های رسمی است. اگر شماره ها مطابقت ندارند، با شماره ذکر شده با FMCSA یا SAFER تماس بگیرید تا تأیید کنید تماس گیرنده کارمند شرکت است.
  • آدرس ایمیل را بررسی کنید – ببینید آیا با آنچه در وب سایت FMCSA یا بخش نتایج پیامک SAFER فهرست شده است مطابقت دارد یا خیر. اگر آن سایت‌ها ایمیل تجاری را با نام [email protected] فهرست می‌کنند و تماس‌گیرنده [email protected] را ارائه می‌دهد، مشکوک باشید و مستقیماً با شرکت تماس بگیرید.
  • با دایرکتوری DAT مشورت کنیددایرکتوری DAT فهرستی از تمام حامل ها/کارگزاران/فرستنده هایی که مشتریان DAT هستند. اطلاعات تماس را در دایرکتوری بررسی کنید و به آدرس زیر بروید بررسی های شرکت بخش برای دیدن آنچه که کارگزاران دیگر در مورد این حامل می گویند.

حمل و نقل یک تجارت پیچیده است، اما با ابزارهای من،، می تو،د در هر بازاری حرکت کنید.

منبع: https://www.dat.com/blog/،w-to-unlock-profitable-partner،ps