کدام تیپ پژو 206 بهتر است؟مشخصات انواع تیپ های پژو 206

این قابلیت به دلیل پشتیبانی نکردن مرورگر شما از موقعیت مکانی، غیر فعال است. داداش نمیخریدی میذاشتی یخورده ارزون تر بشه ما فقیرا هم بتونیم بخریم. فقط ماشین برادرم مونده بود نمودنم چرا سرسیلندرش عوض شده بود. بین سمند LX EF7 ، 405SLX ، رانا و 206 تیپ 2 موندم. آقا قاسم در مورد سوال شما من اتفاقی دستم خورد به موافقت با پیام آقا میلاد به نظر من از چند نفر اهل فن بپرس. سلام .نگرش دارین ماشین خوبیه .من دارم حیفم میاد 50.60 بذارم روش یه ماشین درحدهمین بگیرم!

این تیپ با برخورداری از پیشرانه tu5 توانایی تولید ۱۰۵ اسب بخار قدرت دارد.گشتاور آن ۱۴۷ نیوتن متر می رسد. در کل میتوان گفت که رانندگی با خودروی 206 در صورتی که به صورت کوپه باشد بسیار مناسب است و از دیگر مزایای آن زیاد بودن لوازم تعویضی و مکانیک ها آن در سطح کشور می باشد . پژو 206 خودرویی بسیار جوان پسند و با طراحی فوق العاده زیبا که در ایران نیز سالیان طول و دراز است که تولید میشود .

  • هر چند خرید یک تیپ ۶ کارکرده با توجه به حساسیت سلامت جعبه دنده، احتیاط بیش تری نسبت به دیگر تیپ های پژو ۲۰۶ می طلبد.
  • تیپ۲ماشین کار زیاد نیس و اصطلاحا استهلاک پژو زیاده..
  • صفحهخرید پژودر وبسایت همراه مکانیک ، یکی از مطمئن‌ترین بازارهای خرید و فروش انواع محصولات پژو محسوب می‌شود.
  • نمای کناری کاملا ساده بوده و زه مشکی رنگی روی درها قرار گرفته است.
  • سیستم گیربکس ۲۰۶ در تیپ 6 کمی آزار دهنده بوده و هزینه کلانی به صاحب این خودرو تحمیل می‌کند.

تیپ2 بخاطر موتور ضعیفش کم میاره و نه اونجوری که نتونی بری. اگر خانواده ای سورن ef7 بگیر اگه طرف پژو نری بهتره چون استهلاک و خرجش بالاست. ال90 هم هست که کیفیت بالایی داره اما امکانات و هندلینگ خوبی نداره لوازم بسیار گرون. یکی از اصلی‌ ترین دلایل موفقیت پژو 206 در بازارهای جهانی، بدون شک طراحی پویا و تطبیق‌ پذیری بالای آن با سلیقه های مشتری است که پس از گذشت حدودا دو دهه همچنان مقبولیت خود را در میان خریداران حفظ کرده است. ظاهر امروزی و جوان ‌پسند این خودرو که پتانسیل بالایی جهت انجام تغییرات ظاهری و تیونینگ دارد، یکی از مواردی است که موجب شده پژو 206 همواره در جدول پرفروش‌ ترین خودروهای داخلی جایگاه قابل قبولی داشته باشد و خودروی اول جوانان برای خرید یک خودروی شخصی باشد.

سوکت‌های مربوط به این سامانه‌ها پشت کنسول وسط در مدل‌های با تهویه مطبوع اتوماتیک موجود است و پشت کنسول وسط زیر چراغ سقف جا سازی شده‌است. این در حالی است که تیپ‌های پنج و SD از ویژگی‌های دیگری نظیر سنسور دنده‌عقب، شیشه‌بالابر درب‌های عقب، کنترل برقی آینه‌ها و تهویه اتوماتیک برخوردار هستند. خودرو سمند یکی از فعالان و حاضران در صحنه خودروسازی ایران بوده است. سمند ماشینی است که در طول سالیان با تغییرات متفاوت در ایران عرضه شده است و بی شک ی…

تجهیزات آن در ایران مطابق با تجهیزات پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و ۶ است. این مدل در سال ۲۰۰۳ میلادی و به مناسبت موفقیت‌های پژو با این خودرو در مسابقات رالی در میان سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۳ و برای تکرار موفقیت‌های پژو ۲۰۵ در دهه ۸۰ میلادی معرفی شد. این خودرو در بازار انگلستان با نام GTi 180 و در سایر نقاط دنیا با نام RC به فروش می‌رسید. ۲۰۶RC در محدوده کلاس خود عملکرد بالایی را به ارمغان آورد.

گیربکس پژو 206 تیپ 2

من بین خریدن ۲۰۶ تیپ دو مدل ۸۴ تا ۸۶ و تیبا صندوقدار مدل ۸۹ تا ۹۱ گیر کردم لطفا راهنماییم کنید. وضعیت فنی خودروهای کارکرده بر اساس کارکرد موتور خودرو مشخص میشه. اخیرا چراغ بزرگ جلو خود به خود روشن میشه و خاموش میشه. و وقتی چراغ راهنما میزنیم در ۹۰ درصد موارد بعد از ۳ یا ۴ چراغ راهنما خوردن چراغ بزرگ روشن میشه و چراغ راهنما از کار میفته و اگه همون لحظه ی دست کوچیک به دسته چراغ راهنما بزنیم دوباره چراغ راهنما روشن میشه و چراغ جلو خاموش میشه (یعنی به حالت عادی برمیگرده). ممنون میشم اگه کسی به این مشکل برخورده یا علتش رو میدونه راهنمایی کنه.

پژو 207 دنده‌ ای

پس در واقع مدل‌های 80 تا حدودا مدل 85 به احتمال 95 درصد هیدرولیک آن‌ها به صدا افتاده و کم‌کم باید به فکر تعویض آن بود. البته ناگفته نماند که در 5 درصد باقی مانده اگر هیدرولیک به صدا در نیامده باشد، نشان از یک سیستم فوق العاده دارد. سلام.ماشین کاملا تمیز و سالمه و تمامی مصرفی ها به موقع تعویض شده.برای اطلاعات کامل لطفا تماس بگیرید. اهمیت لاستیک‌ها در خودرو به حدی بالا است که باید مرتب بررسی شوند و در صورت مشاهده‌ی ایراد و اشکال احتمالی، خیلی زود برای رفع مشکلات اقدام کرد. چون لاستیک نامرغوب نه‌تنها در کارکرد خودرو بلکه روی ایمنی سرنشینان نیز تأثیر بسزایی دارد.

پژو،206،تیپ 2 مدل 91

سلام دوستان.من ۲۰۶ مدل ۸۵ دارم.خیلی ماشین خوبی بود تا امسال که ۱۴۵/۰۰۰کار کرده خرج خاصی هم نداشتم و خیلی راضی بودم تا اینکه چند هفته پیش متوجه شدم بلوک سیلندر از قسمت پشت فیلتر روغن سوراخ شده و داره اب میده.لطفا راهنمایی کنید. پژو ۲۰۶ دبلیوآرسی، یک نسخه از پژو ۲۰۶ می‌باشد که بر روی پژو ۲۰۶GT توسعه یافت و در میان سالهای سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۳ توسط تیم پژو اسپرت در رالی جهانی استفاده می‌شد. این خودرو از یک موتور ۲۰۰۰ سی سی ۳۲۵ اسب بخاری مجهز به توربوشارژر ۳۴ میلی‌متری (مطابق با قوانین FIA) به همراه سامانه انتقال قدرت ۶ دنده خطی و قابلیت انتقال نیرو به چهار چرخ بهره می‌برد. این خودرو در طول سه سال حضور در تیم پژو اسپرت، به مجموع ۲۵ قهرمانی در سالهای ۲۰۰۰، ۲۰۰۱ و ۲۰۰۲ دست یافت.