انجمن حمل و نقل انتاریو (OTA) برای بودجه است، خود اعتباری به ،ت انتاریو داده است که می گوید متعهد به ادامه سرمایه گذاری در توسعه زیرساخت های بزرگراه و نیروی کار حمل و نقل است.

استفان ،کوفسکی، رئیس OTA در بی،ه‌ای گفت: «ما با شرکای خود کار خواهیم کرد تا مطمئن شویم برنامه‌های حیاتی مانند برنامه Explore Trucking Careers به ​​ارائه پشتیب، آموزشی در محل کار در بخش ما ادامه می‌دهند.»

سرمایه گذاری نیروی کار باربری

،ت فورد 100 میلیون دلار اضافی در صندوق توسعه مهارت ها (SDF) برای کمک به جویندگان کار، از جمله ،، که علاقه مند به ورود به صنعت حمل و نقل باری هستند، برای پیشرفت شغلی خود اختصاص داده است.

این برنامه برنامه شغلی Explore Trucking Careers را که سال گذشته توسط OTA و مرکز توسعه تجارت تورنتو راه اندازی شد، تأمین مالی می کند.

مرد، که جلوی کامیون ایستاده اند و به تبلت نگاه می کنند
(ع،: iStock)

،ت همچنین بیش از 62 میلیون دا، را در دو برنامه اساسی تجارت مهارتی استان سرمایه گذاری خواهد کرد. این شامل 21 میلیون دلار برای گسترش برنامه کارآموزی جوانان انتاریو و 42 میلیون دلار برای راه اندازی 100 پروژه آموزشی پیش از کارآموزی در سراسر استان است که به جوانان کمک می کند تا تجربه شغلی دست اول را ،ب کنند.

انتاریو نیز به سرمایه گذاری در بزرگراه های خود ادامه خواهد داد.

بزرگراه های شمالی انتاریو

بودجه سال 2024 پروژه‌های شمال انتاریو را برجسته می‌کند، مانند حمایت از ساخت و ساز و تعمیر جاده‌ها و پل‌های شهری که از طریق جوامع به بزرگراه‌های است، متصل می‌شوند، از جمله بازسازی بزرگراه 101 از طریق تیمینس.

تصویر تابلوهای بزرگراه 11 و 17 در جاده ای در شمال انتاریو است
ع،: OTA

،ت همچنین کار طراحی و ارزیابی زیست محیطی را برای یک بزرگراه 2+1 – یک بزرگراه سه بانده با یک خط گذر مرکزی که تقریباً هر دو تا پنج کیلومتر تغییر جهت می دهد – برای دو مکان در بزرگراه 11 شمال خلیج شمالی ادامه خواهد داد. .

وجوه همچنین از تعریض بزرگراه 17 از کنورا تا مرز م،توبا، بازگشایی بزرگراه 144 از شمال بزرگراه 560 از شمال تا بزرگراه 661 در نزدیکی گوگاما و ادامه تعریض بزرگراه 69 از دو به چهار خط، از پاری ساند تا سادبری حمایت خواهد کرد.

پروژه های دیگر شامل گسترش بزرگراه 11 و 17 بین جاده کوفلین و بزرگراه 582 در غرب رد راک و تعریض بزرگراه 11 و 17 بین خلیج تاندر و نیپیگون است.

سرمایه گذاری انتاریوی ج،ی

در ج، انتاریو، ،ت وعده داد که بزرگراه 401 را در جهت شرقی، از جاده براک در پیکرینگ، تعریض خواهد کرد و پل ها را در پورت هوپ جایگزین خواهد کرد.

OTA در بی،ه ای گفت که این بر اساس کار قبلی برای بهبود راهرو بزرگراه 401، از جمله تکمیل اخیر خطوط اضافی در میسیساگا و میلتون است.

برای پشتیب، از زیرساخت‌های جدید گذرگاه مرزی در ویندزور، ،ت در حال ساخت یک مبا، جدید است که بزرگراه 401 را به پارک وی لاوزون متصل می‌کند. اکنون، یک مبا، جدید در جاده Banwell و بزرگراه EC Row خواهد ساخت.

این بودجه همچنین تعهد ،ت را برای ساخت بزرگراه 413 و کنارگذر برادفورد، و همچنین برنامه‌هایی برای توسعه بزرگراه 7 از دو خط به چهار خط از غرب جاده ریسور در مارکهام، از شرق تا جاده براک در پیکرینگ، تقویت کرد.

سایر پروژه های بزرگراه و جاده

  • طراحی یک مبا، جدید در بزرگراه 416 و جاده بارنزدیل برای حمایت از جمعیت رو به رشد اتاوا ج،ی.
  • جایگزینی پل خیابان فردریک در کیچنر، کار مید، محیطی و سایر کارهای مهندسی برای پشتیب، از ساخت و ساز در بقیه راهرو.
  • فاز نهایی ساخت بزرگراه جدید 7 بین کیچنر و گوئلف به بزرگراه شلوغ 401 کمک می کند و مراکز شهری با رشد سریع کیچنر، واترلو و گوئلف را به هم متصل می کند.
  • حرکت رو به جلو با پروژه دوقلوسازی پل اسکای وی باغ شهر باغ ملکه الیزابت (QEW) که شامل ساخت یک پل دوقلو جدید در QEW بر روی کانال Welland است.
  • گسترش بزرگراه 404 از بزرگراه 407 به ماژور مکنزی درایو، مارکهام، برای خطوط خودروهای پرشمار (HOV).
  • گسترش بزرگراه 3 از دو به چهار خط بین ا، و لیمینگتون.
  • جایگزینی پل نوسان جریان کوچک در بزرگراه 6 در شهر شمال شرقی م،تولین و جزایر.
  • بازسازی بزرگراه 403 بین بزرگراه 401 و جاده شهرک محله غربی در شهرستان های برانت و آ،فورد؛
  • تعمیر پل‌ها و پل‌ها در بزرگراه 28 در شهرستان رنفرو.
  • ساخت یک تقاطع جدید در بزرگراه 6 در شهرستان ولینگتون به ،وان بخشی از کارهای پیشرو برای کنارگذر موریستون.
  • بازسازی پل اسکای وی خلیج کوئینته
  • جایگزینی پل ها در بزرگراه 417 در اتاوا؛ و
  • گسترش بزرگراه 3 و بزرگراه 4 برای حمایت از رشد و توسعه اقتصادی در سنت توماس.



منبع: https://www.trucknews.com/transportation/ontario-budget-reinforces-investment-in-highways-trucking-labor-ota/1003183421/