برای اولین بار در چند ماه گذشته، اقیانوس آرام شمال غربی (PNW) به دنبال افزایش 1 درصدی هفته گذشته (وزن بر وزن) در حجم تولید در هفته گذشته، مازاد کمی کامیون را گزارش کرد. PNW فصل خوبی داشته است و حجم سیب، گلابی، سیب زمینی و پیاز 18 درصد بیشتر از سال گذشته است. بر اساس گزارش USDA، هفته گذشته کمبود کمی کامیون برای بارگیری محصولات در ج، و مرکز فلوریدا وجود داشت، تنها بازاری که از 18 منطقه در حال رشدی که در سطح ملی ردیابی شده بود، کمبود گزارش شد.

با داده‌های DAT iQ واضح‌ترین و دقیق‌ترین نمای بازار بار کامیون را دریافت کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=videoseries

با DAT iQ Live هماهنگ شوید، زنده در یوتیوب یا لینکدین، ساعت 10 صبح به وقت شرقی هر سه شنبه.

فلوریدا معمولاً هر سال در اواسط تا اوا، ماه مه حجم تولید می کند، بنابراین زمان زیادی برای جبران وجود دارد، اما از هفته گذشته، حجم سالانه ثابت است. گوجه فرنگی اولین کالایی است که در حال حاضر حمل می شود و 24 درصد از کل سال تا به امروز (YTD) را به خود اختصاص می دهد و پس از آن توت فرنگی (20 درصد) و کلم (12 درصد) قرار دارند. حجم گوجه فرنگی حدود 2 درصد کمتر از سال گذشته است، در حالی که محموله های توت فرنگی 72 درصد بیشتر است، زیرا آن فصل پس از اوج فصل اوایل ماه مارس کاهش می یابد.

ناظر بازار

همه نرخ‌های ذکر شده در زیر، هزینه‌های اضافی سوخت را شامل نمی‌شوند، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.

با پشت سر گذاشتن فصل تولید از اوج، ظرفیت کشتی‌های دریایی موجود در شمال غربی اقیانوس آرام (PNW) به دنبال کاهش 1 درصدی نرخ حمل‌ونقل خط ،وجی در هفته گذشته همچنان کاهش می‌یابد. حجم منطقه ای بیشترین تأثیر را با افزایش 23 درصدی بارهای جابجا شده در بازار Twin Falls، ID داشت، جایی که نرخ حمل و نقل خط با 0.04 دلار در هر مایل به 2.15 دلار در مایل برای خطوط ،وجی کاهش یافت. در بازار بزرگتر واشنگتن، بارها 1% وزنی افزایش یافت، در حالی که نرخ های نقدی 0.02 دلار در هر مایل کاهش یافت و به 1.84 دلار در مایل رسید.

بارها از Spokane به لس آنجلس به طور متوسط ​​1.47 دلار در هر مایل به حامل ها پرداخت می شود که در هفته گذشته 0.13 دلار در هر مایل کاهش یافته است اما 0.12 دلار در مایل بیشتر از سال گذشته است. با قیمت 1.85 دلار در هر مایل، بارها از توئین فا، به لس آنجلس حدود 0.10 دلار در هر مایل کمتر از سال گذشته و 0.71 دلار در مایل کمتر از اوج حمل و نقل اوا، فوریه 2.56 دلار در مایل هستند.

در بازار بزرگ محصولات فرزنو کالیفرنیا، پس از افزایش 14 درصدی بارهای جابجا شده در هفته گذشته، فصل تازه شروع شده است و نرخ حمل و نقل خطی را 0.04 دلار در هر مایل به 2.14 دلار در مایل افزایش داده است.

نسبت بار به کامیون

حجم پست بار ریفر پس از افت 2 درصدی هفته گذشته کاهش یافت، اما هفته را 1 درصد بالاتر از سال گذشته به پایان رساند زیرا فصل تولید شروع به تأثیرگذاری بر بازار نقطه‌ای داوران کرد. طبق گزارش USDA، حجم تولید کامیون‌ها پس از شروع بسیار کند فصل، 3 درصد بیشتر از سال گذشته است. ظرفیت موجود به دنبال کاهش 11 درصدی پست تج،ات در هفته گذشته کاهش یافت و نسبت بار به کامیون را با 11 درصد افزایش به 5.53 رساند.

نرخ های نقطه ای

پس از ثابت ماندن یک ماهه، نرخ‌های نقطه‌ای در هفته گذشته کمی بیش از 0.02 دلار در هر مایل کاهش یافت، حتی اگر حجم بارهای بارگیری شده در کشور کمی بیش از 12 درصد افزایش یافت. با 1.88 دلار در هر مایل، نرخ حمل و نقل خط ریفر 0.11 دلار در هر مایل کمتر و 0.03 دلار در مایل بیشتر از سال 2019 است.

گزارش های هفتگی

منبع: https://www.dat.com/blog/،-report-،uce-season-cools-in-the-pacific-northwest