به گفته شرکت خدمات انرژی بیکر هیوز، شرکت‌های انرژی ایالات متحده تعداد دکل‌های گاز طبیعی فعال را به پایین‌ترین سطح از ژانویه 2022 کاهش داده‌اند. تعداد دکل‌های نفت و گاز ،یبی، که نشان‌دهنده اولیه تولید آینده است، در هفته منتهی به 28 مارس با سه کاهش به 621 سکو رسید. The Baker Hughes Rig Counts یک فشارسنج تجاری مهم برای صنعت حفاری و تامین کنندگان آن، از جمله حامل های تخت است. تعداد دکل‌های فعال شاخص اصلی تقاضا برای محصولات مورد استفاده در حفاری، تکمیل، تولید و فرآوری هیدروکربن‌ها است.

با داده‌های DAT iQ واضح‌ترین و دقیق‌ترین نمای بازار بار کامیون را دریافت کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=videoseries

با DAT iQ Live هماهنگ کنید، زنده در یوتیوب یا لینکدین، ساعت 10 صبح به وقت شرقی هر سه شنبه.

تعداد کل دکل های بیکر هیوز نسبت به همین زمان در سال گذشته 134 یا 18 درصد کاهش یافته است. تعداد سکوهای نفتی در این هفته با سه کاهش به 506 سکو رسید، در حالی که سکوهای گازی در 112 حلقه باقی ماندند که پایین‌ترین میزان از اواسط ژانویه 2022 است. رویترز گزارش می‌دهد: «تعداد دکل‌های نفت و گاز در سال ۲۰۲۳ پس از افزایش ۳۳ درصدی در سال ۲۰۲۲ و ۶۷ درصدی در سال ۲۰۲۱، به دلیل کاهش قیمت‌های نفت و گاز، افزایش هزینه‌های نیروی کار و تج،ات ناشی از افزایش تورم و تمرکز شرکت‌ها، حدود ۲۰ درصد کاهش یافت. در پرداخت بدهی و افزایش بازده سهامداران به جای افزایش تولید.»

بر اساس داده های بیکر هیوز، 67 درصد از سکوهای نفتی در حوضه پرمین در غرب تگزاس، بزرگترین منطقه حفاری در کشور هستند، جایی که تعداد دکل های نفتی در سال گذشته 11 درصد کاهش یافته است. در حوضه ایگل فورد در ج، غربی تگزاس، تعداد دکل‌ها 19 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، در حالی که تعداد دکل‌های حفاری در لوییزای همسایه سالانه 37 درصد کاهش یافته است، اگرچه تنها 5 درصد از کل دکل‌ها را تشکیل می‌دهد.

ناظر بازار

همه نرخ‌های ذکر شده در زیر، هزینه‌های اضافی سوخت را شامل نمی‌شوند، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.

ظرفیت ،وجی تخت در بالتیمور، یکی از بزرگترین بازارهای نقطه ای DAT در ساحل شرقی، در این زمان از سال، کم است. نرخ‌های حمل‌ونقل خط مسطح اخیراً 0.12 دلار در هر مایل افزایش یافته است، به دنبال افزایش 0.04 دلاری در هر مایل در هفته گذشته به میانگین 2.34 دلار در هر مایل. حجم بارهای جابجا شده در هفته گذشته کمی بیش از 1 درصد افزایش یافت. در خط مسطح شماره یک بین بالتیمور و ساوث بند، IN، حجم بار 3 درصد وزنی افزایش یافت در حالی که به حامل‌ها به طور متوسط ​​2.03 دلار در مایل پرداخت می‌شد که 0.05 دلار در هر مایل در هفته گذشته افزایش یافت.

هفته گذشته در شریوپورت، لس آنجلس، ظرفیت بسیار کم بود. نرخ‌های نقدی با کاهش 22 درصدی حجم بارهای ،وجی 0.27 دلار در هر مایل افزایش یافت. کامیون‌ها در خط منطقه‌ای غرب به هیوستون کمیاب بودند، جایی که نرخ‌های حمل‌ونقل خطی در 12 ماه گذشته به دنبال افزایش 0.38 دلاری در مایل در هفته گذشته به 3.06 دلار در هر مایل با 11 درصد کاهش حجم، بالاترین میزان بود.

نسبت بار به کامیون

حجم پست بار تخت در هفته گذشته پس از افزایش هفت هفته قبل ثابت بود و 10 درصد بیشتر از سال گذشته است. ظرفیت موجود به دنبال کاهش 4 درصدی پست تج،ات کاهش یافت و نسبت بار به کامیون را 3 درصد به 22.08 افزایش داد.

نرخ های نقطه ای

پس از افزایش در تمام ماه مارس، حجم بارهای تخت مسطح به دنبال کاهش 15 درصدی وزنی در هفته گذشته کاهش یافت. با این حال، ظرفیت موجود همچنان در حال کاهش است، با نرخ های نقطه تخت با اندکی کمتر از 0.01 دلار در هر مایل در هفته گذشته به میانگین ملی 2.03 دلار در هر مایل. نرخ حمل و نقل خط مسطح 0.12 دلار در هر مایل کمتر از سال گذشته و 0.01 دلار در مایل کمتر از سال 2019 است.

گزارش های هفتگی

منبع: https://www.dat.com/blog/flatbed-report-peak-ma،ery-import-season-hits-a-s،d-،p-2