یکی از بزرگترین چالش های حمل و نقل بار LTL نحوه صدور صورت حساب برای مایل است. آیا کامیون ELD می تواند به شما کمک کند؟

بله – اگر نرم افزار فاکتور حمل و نقل شما به ELD کامیون شما متصل باشد.

نرم افزار صدور صورتحساب باربری برای حمل بار LTL

چرا بار را حمل می کنید؟

شاید کارتان را دوست دارید، اما بیایید صادق باشیم. کامیون داران برای دریافت حقوق، بار را حمل می کنند. هیچ ، این کار را رایگان انجام نمی دهد، آنها؟

بنابراین داشتن یک برنامه صورتحساب پایدار و کارآمد و با استفاده آسان برای هر تجارت حمل و نقل حیاتی است.

ما کامیون داران زیادی را می شناسیم که تمام داده های خود را به صورت دستی جمع آوری می کنند – دقیقاً مایل های خود را در مرزهای ایالتی، هنگام تحویل گرفتن و تحویل ثبت می کنند – و از این اعداد برای همه گزارش ها و مالیات هایی که باید ثبت کنند استفاده می کنند.

سپس… ما بقیه هستیم. ما سعی می کنیم. ما واقعاً انجام می دهیم. اما گاهی اوقات آن مرزهای ایالتی در بین ایالتی از کنار ما عبور می کنند و ما مایل ها را یادداشت نمی کنیم. بنابراین ما حدس می زنیم.

پرداخت IFTA و IRP کمی نگران کننده است، اما ما تلاش خوبی انجام می دهیم، درست است؟

(سازمان امور مالیاتی به حسن نیت اهمیتی نمی دهد.)

TruckingOffice ELD مورد تایید FMCSA است

مایل های صحیح

وقتی صحبت از حمل و نقل بار LTL می شود، مایل صحیح بسیار مهم است. یک فرستنده از پرداخت مایل ها برای تحویل متفاوت خوشحال نخواهد شد. مسافت پیموده شده برای هر محموله باید دقیق باشد.

بنابراین چگونه آنها را برای حمل و نقل بار LTL ثبت کنیم؟

ما از TruckingOffice PRO برای فهمیدن آن استفاده می کنیم.

هنگام ارسال بارهای متعدد، از TruckingOffice PRO برای ایجاد ارسال و مسیریابی استفاده می کنیم. با استفاده از نقشه های تایید شده توسط ،ت ایالات متحده از طریق Trimble (پی سی*می، سابق)، مایل ها و مسیرها مح،ه شده و به برنامه TruckingOffice ELD ارسال می شوند. راننده آ،ین و بهترین اطلاعاتی را دارد که برای تحویل به موقع نیاز دارد. هنگامی که تغییرات ایجاد می شود (بپذیریم که اتفاق می افتد) اطلاعات جدید بلافاصله در برنامه درایور قرار می گیرد.

اینجاست که گزارش‌های ELD کامیون شما وارد می‌شوند. از آنجایی که گزارش‌های ELD با برنامه صورت‌حساب TruckingOffice PRO یکپارچه شده‌اند، آن مایل‌ها به‌طور خودکار ردیابی و خوانده می‌شوند تا صورت‌حساب دریافت شود. با ضبط بارنامه TruckingOffice PRO، به محض اضافه شدن تمام هزینه های سوخت و سایر هزینه ها، می توان یک فاکتور تهیه کرد.

TruckingOffice PRO در مقابل QuickBooks؟ کامیون ELD برنده می شود

مطمئناً، آن کامیونداران دقیق همه چیزهایی را دارند که برای یک حسابدار یا حسابدار برای ارسال فاکتور – در نهایت، نیاز دارند. با نرم افزار حمل و نقل TruckingOffice PRO و TruckingOffice ELD، کامیون ELD اعداد دقیق را به محض اینکه به آنها نیاز داشتید ارائه می دهد – نه زم، که به دفتر یا میز خود باز می گردید و آنها را ایمیل می کنید. با استفاده از داده های ELD کامیون، حتی فاکتورهای حمل بار LTL نیز در صورت نیاز دقیق و آماده هستند. بنابراین، اگر به حمل و نقل بار LTL علاقه مند هستید، چه به ،وان یک کامیون بزرگ 18 چرخ یا به ،وان یک کامیون جعبه یا حمل کننده خودکار، TruckingOffice نرم افزار مورد نیاز شما است.

ما QuickBooks را دوست داریم. ما را اشتباه نگیرید ما یک ویژگی صادراتی برای آپلود داده ها در QuickBooks داریم (برای خوشحال ، حسابداران) اما اگر از نرم افزار حمل و نقل TruckingOffice PRO استفاده می کنید، به آن نیازی نخواهید داشت. TruckingOffice PRO کلیه مدیریت فاکتورها را برای شرکت حمل و نقل شما، از جمله تأخیر در پرداخت و بارهای حمل و نقل پیچیده LTL انجام می دهد. سپس از همان داده ها برای IFTA و IRP استفاده می شود. بدون نیاز به دو ورودی – مگر اینکه از Quick Books استفاده کنید. 👍🏽

(متاسفانه Quick Books گزارشی برای IRP یا IFTA ندارد.)😩

امروز به TruckingOffice نگاهی بیندازید و کشف کنید که حمل و نقل بار LTL با کامیون ELD شما چه کاری می تواند برای شما انجام دهد!

TruckingOffice ELD از داده های شما محافظت می کند



منبع: https://www.truckingoffice.com/blog/does-your-truck-eld-help-your-ltl-freight-trucking/