می‌دانم، می‌دانم، بالا،ه توانستم یک تاپیک درباره آ،ین ماجراجویی‌ام شروع کنم. اما، من کمی درگیر جهت یابی و بار اول (3015 مایل در 4.75 روز) بودم.

همانطور که برخی حدس می زنند، من با Smokey Point Distributing یا SPD شروع کردم. @BoostedTeg اولین نفری بود که درست حدس زد و @Lonesome نفر دوم نزدیک بود. و بر اساس رای‌های موضوع نظرسنجی من، 41 نفر درست حدس زدند (@kylefitzy از قبل می‌دانست که وقتی برایش PM در مورد آمدنم فرستادم، اما از او خواستم راز من را حفظ کند تا زم، که در جهت‌یابی بودم و در حال حرکت بودم)

بله، SPD بخشی از Daseke است. اما Daseke فقط زم، درگیر می شود و اوضاع را تغییر می دهد که مدیریت یک شرکت نتواند سود خود را حفظ کند. SPD اولین شرکتی بود که Daseke ،یداری کرد، و آنها هنوز هم نمایش خود را اجرا می کنند، بنابراین به من می گوید که آنها چیزهای خود را با هم جمع کرده اند (برخلاف قبلی من. کارفرمای Daseke، مور، یا باید بگویم نه مور، زیرا آنها با Wylie ادغام شدند و از روی زمین ناپدید شدند) دلیلی که من SPD را انتخاب کردم تا حدی به خاطر بسیاری از چیزهایی است که زم، که در مور بودم به خاطر می‌آورم. آن‌ها شرکتی با اندازه‌ی مشابه مور هستند، به اندازه‌ای بزرگ هستند که بتوانند بار را وارد بازار کنند، اما آنقدر کوچک هستند که هنوز هم آن احساس شخصی، یک به یک را داشته باشند. همچنین، آنها بیش از یک نوع بار حمل می کنند. در واقع، اگر لازم باشد روی یک عرشه باز کشیده شود، آن را می کشند… بر خلاف مور که فقط شیشه کار می ،د، و وقتی سرعتش کم شد، شما خیلی می نشینید. SPD همچنین به اندازه‌ای کوچک است که افراد را با نام اولشان بشناسید… نه فقط دپارتم، که در آن کار می‌کنند. چیز دیگری که دوست دارم این است که در بیشتر دفتر، نمی‌تو،د یک گربه مرده را تاب دهید بدون اینکه ،ی را بزنید که استفاده می‌کند. در اینجا رانندگی کنید، بنابراین گزینه های بی پای، برای دریافت پاسخ سوالات در صورت نیاز به مشاوره وجود دارد. همچنین، من یک دوجین کارت ویزیت از رانندگ، دارم که مدت زیادی است که اینجا هستند و در مواقعی که نیاز به راهنمایی دارم، خوشحال می شوند تلفن را پاسخ دهند. و این راهنمایی تحقیرآمیز نیست، بلکه منبعی مشروع از اطلاعات است. مدیر عملیات ما، راننده تیم سابق شرکت، همسرش که راننده کمکی او بود، در بخش استخدام است. رئیس ایمنی، راننده سابق. اعزام کننده سواری من، راننده سابق. دیسپچر سوار دیگر، راننده سابق (که در واقع توسط دیسپچر من در زم، که راننده بودند استخدام شد) … لیست ادامه دارد.

وقتی همه چیز شروع به پیشرفت کرد و من را به سمت جهت گیری رساند، من و استخدام کننده صحبت می کردیم یا روزانه ایمیل می زدیم. زم، که زمان پرواز من به واشنگتن رسید، آنها به جای یک فرودگاه بزرگ متفاوت که ممکن بود یک فرودگاه بزرگ باشد، یک پرواز از Gainesville برای من گرفتند، آنها کمی بیشتر هزینه ،د تا رسیدن به آنجا برای من آسان تر شود. وقتی از هواپیما پیاده شدیم، سوار اتوبوس شاتل شدیم تا ما را به هتل نزدیک کند، سپس وقتی نتوانستیم اوبر بگیریم، همسر رئیس بعدازظهر یکشنبه کاری را که انجام می‌داد متوقف کرد و سوار ماشین شخصی‌اش شد. و آمد و ما را سر وقت خودش گرفت. و هتلی که در آن اقامت داشتیم، متل روچ کم‌هزینه‌ای نبود، مانند کریفر که من را در آن قرار داده بود، ما در یک Best Western Plus اقامت داشتیم.

تاکنون تجربیات من مثبت تر از آن چیزی بوده است که پیش بینی می کردم. آیا SPD کامل است؟ نه، هیچ شرکتی وجود ندارد، و اگر آنها بودند، من را استخدام نمی ،د. اما من احساس می‌کنم که خیلی شبیه این است که برای مور کار می‌کند، و من شکایت‌های کمی از آنها داشتم. مز،ف اتفاق می افتد، حمل و نقل است، اما نحوه کار یک شرکت در میان مشکلات همه تفاوت را ایجاد می کند، و من این احساس را دارم که آنها در این زمینه کار خوبی انجام می دهند.

قبل از گرایش به من یک انتخاب کامیون داده شد. ولوو یا KW. دستی یا خودکار. گفتم هر کدوم از مدلا خوبه به شرطی که دستی باشه. من یک تی-680 2022 گرفتم با سرعت 13. APU حامل، تلویزیون مستقیم، فضای داخلی ارتقا یافته با سنج، نه فقط چراغ های ،انه. وقتی سوارش شدم 53700 مایل مسافت داشت و هنوز بوی یک کامیون نو می داد. 2 نفر دیگر در جهت یابی، ولوو خودکار گرفتند، اما یکی قبل از اینکه ما جهت یابی را به پایان برس،م، به KW دستی تغییر داد. در حالی که ولوو فضای ذخیره‌سازی بیشتر و یخچال بزرگ‌تری دارد، من همچنان KW را ترجیح می‌دهم، حتی با وجود اینکه از Paccar نیرو می‌گیرد، عملکرد خوبی دارد. وقتی دوباره با 13 تطبیق دادم بهتر می شود… 25 سال است که این تعداد دنده برای انتخاب ندارم…

برخلاف مکان های قبلی، SPD این کار را همانطور که من ترجیح می دهم انجام می دهد. بار شما اینجاست، کجا و چه موقع تحویل می‌دهد… هر سوالی دارید، با ما تماس بگیرید… پس تمام است. بدون پیام روزانه bs در Peoplenet، بدون گرفتن دست، بدون پرستار بچه. آنها مرا استخدام ،د تا یک راننده کامیون حرفه ای باشم، نه یک میمون خندان پشت فرمان، و از من انتظار دارند که یک راننده کامیون حرفه ای باشم. تخت مسطح ممکن است کار سختی باشد، اما این همان چیزی است که من انتظار داشتم… عرشه باز برای افراد دلسوز نیست… برای رانندگان کامیونی است که می خواهند چالش داشته باشند… و این چیزی است که من می خواهم. بار دیگر حمل و نقل را جالب می کند.

بنابراین شما آن را دارید… من یک راننده SPD هستم و با نوع جدید حمل و نقل، نگرش کاملاً جدیدی به وجود می آید. مثل زم، که با مور شروع کردم، مدتی در مرحله یادگیری خواهم بود، بنابراین نگرش متکبرانه ای که در کشیدن جعبه داشتم از بین رفت… اکنون تا آنجا که می توانم توصیه و راهنمایی می کنم…



منبع: https://www.thetruckersreport.com/truckingindustryfo،/threads/an-old-mans-career-goes-flat-snackbar-moves-to-open-deck.2436344/