قیمت پژو 206, خودرو صفر وکارکرده به روز در خرید و فروش کاراپ

از دیگر مزایای پژو 206 طراحی زیبای داخلی و بدنه آن است که در مقایسه با خودروهای هم‌رده داخلی خود از نظر طراحی و کیفیت متریال وضعیت قابل قبولی دارد. هرچند ناگفته نماند که در نمونه فرانسوی پیشرانه tu5 ،قدرت موتور ۳ اسب بخار بیشتر و ۱۰۸ اسب بخار بود.اختلاف اندک که چندان بر روی توانایی‌های حرکتی تیپ ۵ های ایرانیزه تاثیر نمیگذارد. تعداد پژو 206 تیپ۴ های وارد شده ه ایران تنها ۲۰۰ دستگاه است.تیپ۴ برای کسانی مناسب است که یک ۲۰۶ خاص نسبت به ۲۰۶ های دیگر بخواهند. تیپ۴ در ابتدا با هدف عرضه به جانبازان و معلولان وارد کشور شد.تیپ۴ اولین نمونه از پژو ۲۰۶ بود که از جعبه دنده اتوماتیک بهره میبرد .همچنین پیشرانه آن نیز از نوع tu5 بود و از امکانات رفاهی مشابه با تیپ ۵ پژو 206 بهره میبرد. این مدل را می‌توان تلفیقی از تیپ۲ و تیپ۵ دانست.تیپ۳ از ویژگی های فنی مشابه با تیپ۲ بهره می‌برد،اما امکانات رفاهی تیپ ۵ را دارد.پیشرانه tu3 و جعبه دنده ۵ سرعته تیپ۳ برای کسانی مناسب است که موتور قوی نمیخواهند اما به دنبال آپشن های بیشتری هستند.

  • باطری 74 هم برای 207 قابل نصب هست؟؟ من شنیدم هم اندازه هست با 60 امپر .
  • توجه داشته باشید که لاستیکی که انتخاب می‌کنید مناسب تمام فصول یا به‌اصطلاح لاستیک چهارفصل باشد.
  • کیفیت خوب سیستم ترمز این خودرو و مجهز بودن به کیسه هوا از دیگر مزیت های امنیتی این خودرو است.
  • وگرنه کسی که پولشو داشته باشه هیچ وقت چنین حماقتی نمیکنه.
  • مهم نیست شما 6 ماه پیش باتری را خریداری نموده اید، مهم این است باتری خریداری شده چه زمانی تولید شده است.

برای مثال استاندارد 185/65R ۱۴ را در نظر بگیرید، در این لاستیک ۱۸۵ اندازه‌ی عرض لاستیک با مقیاس میلیمتر، ۶۵ نسبت ارتفاع لاستیک به عرض آن (یعنی فاق لاستیک ۶۵ درصد پهنای آن است) و ۱۴ سایز رینگ مناسب این لاستیک است. حرف R در استاندارد هم نشانه‌ی ساختار رادیال تایر است. لاستیک‌ها از لحاظ پهنا، فاق و اندازه‌ی رینگ، مقاومت در برابر سایش، فشار و تاریخ مصرف با یکدیگر سنجیده می‌شوند. انتخاب سایز لاستیک مناسب برای پژو ۲۰۶ علاوه بر اینکه باعث می‌شود خودرو عملکرد و کنترل بهتری داشته باشد، روی میزان مصرف سوخت آن هم بسیار تأثیرگذار است. سایز لاستیک مناسب ۲۰۶ باعث می‌شود خودرو سوخت کمتری مصرف کرده و آلودگی‌های زیست‌محیطی کمتری ایجاد کند. شتاب پژو ۲۰۶ تیپ ۲ توسط Car.ir مورد بررسی قرار گرفته است و شما میتوانید ویدیو آن را در کارلانچ تماشا کنید.

پژو،206،تیپ 5 مدل 91

توجه داشته باشید که لاستیکی که انتخاب می‌کنید مناسب تمام فصول یا به‌اصطلاح لاستیک چهارفصل باشد. بعضی از لاستیک‌ها برای استفاده در فصول خاص مثل زمستان یا تابستان ساخته و تولید شده‌اند. فراموش نکنید که در خرید لاستیک برای خودروی خودتان همیشه به این نکته توجه کنید که لاستیک مناسب تمام فصول را خریداری کنید تا نگران عملکرد آن در فصل‌های مختلف نباشید.

سایز تایر مناسب برای پژو 206

تولید این خودرو در اکتبر ۲۰۰۸ در آمریکای جنوبی و با نام “Passion 207” آغاز گردید. همچنین در بازارهای چین و مالزی این خودرو با نام ۲۰۷ به فروش رسید. سلام دوستان، قطعا کسانی که 206 تیپ 2و5 مدل 90 به پایین که فرانسوی هستن رو استفاده کردن، مدلهای ساخت 91 به بعد رو نمیپسندن و متوجه تفاوت‌ها میشن. چون با تغییرات در موتور و گیربکس و قطعات برقی که محصول ایران و چین هست و خیلی ضعیف کار شده، دیگه لذتی از شتاب و قدرت نمی‌بینیم. بارزترین ایراد عدم همخوانی ضریب دنده ها در گیربکس و موتور هست که گیربکس جوابگوی موتور با دور موتور بالا نیست. من شخصا با این مشکل کنار نیومدم و 206 مدل 98 رو فروختم.

تغییرات قیمت

تایرهای ایرانی به دلیل کیفیت قابل‌قبول در کنار قیمت خوبی که دارند همیشه موردتوجه مصرف‌کنندگان بوده‌اند. از بهترین برندهای لاستیک ۲۰۶ ایرانی باید به لاستیک بارز، کویر تایر و یزد تایر اشاره کرد که هرکدام قسمت قابل‌توجهی از بازار تایر ۲۰۶ را پوشش می‌دهند. اما در دوران برجام و بازگشت پژو هم، ایران خودرویی‌ها دیگر علاقه‌ای به تولید دوباره تیپ ۶ از خود نشان ندادند و این بار جعبه دنده AL4 را تنها برای قرار دادن بر روی ۲۰۷ i اتوماتیک وارد کردند.