بدترین اختلالات ترافیکی پس از بازگشایی کامل بندر رخ می دهد، زیرا تا زم، که پل بازسازی نشود، این یک مسیر دسترسی کلیدی است که از تصویر خارج شده است.  - ع،: اداره حمل و نقل مریلند

بدترین اختلالات ترافیکی پس از بازگشایی کامل بندر رخ می دهد، زیرا تا زم، که پل بازسازی نشود، این یک مسیر دسترسی کلیدی است که از تصویر خارج شده است.

ع،: اداره حمل و نقل مریلند


این یک فاجعه در حرکت آهسته بود. در شب 26 مارس، در حالی که دوربین های نظارتی مختلف به طور منفعلانه کشتی کانتینری عظیم را تماشا می ،د. دالی به دلایلی هنوز نامشخص برق را از دست داد و به یکی از سازه های پشتیب، پل فرانسیس اسکات کی در بالتیمور، مریلند – یک شریان اصلی در داخل و خارج از بندر بالتیمور شخم زد. این پل هرگز در برابر کشتی کانتینری با آن اندازه شانس نداشت. انگار از چوب کبریت ساخته شده بود فرو ریخت.

پل I-695 همچنین یک شریان حیاتی برای بزرگراه ها در دو طرف رودخانه پوتوماک در شهر بالتیمور و واشنگتن دی سی، از جمله I-66 در مریلند است.

فروریختن چنین پل بزرگراهی که یک بندر بزرگ را تغذیه می کند عواقب جدی برای لجستیک حمل و نقل در ساحل شرقی برای مدتی آینده خواهد داشت.

در یک مصاحبه در ام اس ان بی سی در 5 آوریل، فرماندار مریلند، وس مور، خاطرنشان کرد که بندر بالتیمور سالانه 70 میلیارد دلار، واردات تج،ات کشاورزی، خودروهای جدید و کامیون های سنگین، و همچنین شکر و ادویه جات ترشی جات به ایالات متحده، مسئول است.

او گفت: «بنابراین این رویداد فقط بر مردم مریلند تأثیر نمی گذارد. همچنین بر کشاورزان در کنتاکی، یک فروشنده خودرو در اوهایو و یک صاحب رستوران در تنسی تأثیر می گذارد. در واقع بر کل کشور و رشد اقتصادی ما تأثیر خواهد گذاشت.»

مسائل مهم ترافیک و بار

در نقطه صفر، فروریختن پل یک مشکل لجستیکی و حمل و نقل بزرگ برای بندر بالتیمور است. بندر بالتیمور هنوز برای تراکنش کامیون باز است، اما کشتی ها نمی توانند وارد یا خارج شوند.

ریچارد ام. فرانزا، دکترای مدیریت، استاد مدیریت کالج بازرگ، جیمز ام. هال، گفت: «از آنجایی که ،‌های پل در کانال اصلی بندر قرار دارند، هیچ ،وجی در داخل یا خارج از بندر وجود ندارد. دانشگاه آگوستا بندر در حال حاضر برای هر کشتی کاملاً غیرفعال است.

فرانزا، کارشناس لجستیک زنجیره تامین، گفت: تنها فعالیت پس از فروپاشی، تخلیه کشتی‌هایی بود که در بندر قرار داشتند. در حالی که حرکت خوبی از نظر قرار دادن منابعی مانند جرثقیل های سنگین برای حذف ، ها در محل انجام شده است، کانال احتمالا تا اواسط تا اوا، ماه مه به طور کامل باز نخواهد شد. و این یک ،ن بسیار خوش بینانه است.

تینگونگ دای از دانشکده بازرگ، کری دانشگاه جانز هاپکینز با این نظر موافق است: «این یک مشکل بزرگ است. بندر بالتیمور در حال حاضر تقریباً تعطیل است. تنها یک ترمینال وجود دارد، Tradepoint Atlantic، که خارج از پل است و باز است. این به فول، واگن و بی ام و خدمات می دهد، بنابراین آنها خوب هستند، اما سایر خودروسازان اینطور نیستند.

مرگ گزارش شده بندر بالتیمور اغراق آمیز بوده است، اما قطعاً درست است که با ظرفیت بسیار بسیار کاهش یافته کار می کند.

ریشی مهرا، معاون بخش نقشه‌های تریمبل، گفت: «ما مشکلات مهمی را هم در مورد جابجایی بار و هم در ترافیک در داخل و اطراف بندر مشاهده می‌کنیم. «به دلیل بسته شدن پل I-695 دسترسی به چندین انبار اصلی و مرکز توزیع در بندر را محدود می کند. آمازون و هوم دپو مراکز توزیع عمده ای در آنجا دارند. و تمام آن محموله‌ای که روی هم انباشته شده است حرکت نمی‌کند.»

سپاه مهندسین ارتش ایالات متحده در 4 آوریل یک ج، زم، آزمایشی برای بازیابی ناوبری ایمن در داخل و خارج از بندر بالتیمور اعلام کرد.

USACE انتظار دارد تا پایان آوریل یک کانال دسترسی محدود به عرض 280 فوت و عمق 35 فوت به بندر بالتیمور باز کند. این کانال از ترافیک یک طرفه در داخل و خارج از بندر بالتیمور برای خدمات کانتینر بارج و برخی از کشتی‌های رول رول یا رول آف که خودروها و تج،ات کشاورزی را به بندر و از آن جابه‌جا می‌کنند، پشتیب، می‌کند.

مهندسان قصد دارند تا پایان ماه مه کانال ناوبری فدرال دائمی به عرض 700 فوت در عمق 50 فوت را بازگشایی کنند و دسترسی بندر را به ظرفیت عادی بازگردانند.


اداره حمل و نقل مریلند این مسیرهای انحرافی را اعلام کرد.  - ع،: اداره حمل و نقل مریلند

اداره حمل و نقل مریلند این مسیرهای انحرافی را اعلام کرد.

ع،: اداره حمل و نقل مریلند


ترافیک کندتر در بالتیمور

البته فوری ترین تأثیر فاجعه در خود شهر بالتیمور است. مهرا گفت که تردد به سمت ج، در منطقه آسیب‌دیده به‌ویژه دشوار است – البته نه به آن بدی که او ابتدا پیش‌بینی می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: یک انحراف قابل توجهی در اطراف منطقه برخورد وجود دارد. «وسایل نقلیه باید ابتدا به شمال و سپس به ج، برگردند. استفاده از بارهای هازمات از هر یک از تونل های منطقه ممنوع است. و مقامات به صراحت اعلام کرده اند که آن محدودیت ها را لغو نخواهند کرد.»

اداره بزرگراه ایالتی و، حمل و نقل مریلند به اداره حمل و نقل مریلند در کنترل ترافیک مربوط به ریزش پل کمک می کند. دستورالعمل های صادر شده توسط آژانس رانندگان را تشویق می کند تا برای زمان رفت و آمد اضافی تا اطلاع ثانوی آماده شوند.

به طور خاص، MDOT بسته‌ها، مسیرهای انحرافی و مسیرهای جایگزین را برای رانندگان در منطقه فهرست کرده است:

  • حلقه بیرونی بسته I-695 به ،وجی 1/Quarantine Road (از پل متحرک کرتیس کریک) تغییر مکان داده است تا امکان دسترسی بیشتر به ترافیک محلی را فراهم کند.
  • حلقه داخلی I-695 در MD 157 (بزرگراه شبه جزیره) بسته باقی می ماند. علاوه بر این، رمپ از MD 157 به حلقه داخلی I-695 بسته خواهد شد.
  • رانندگان باید از I-95 (تونل فورت مک‌هنری) یا I-895 (تونل بندرگاه بالتیمور) برای مسیرهای شمالی/ج،ی استفاده کنند.
  • وسایل نقلیه تجاری حامل موادی که در گذرگاه های تونل ممنوع هستند، از جمله وسایل نقلیه تفریحی حامل پروپان، باید برای استفاده از I-695 (کمربند بالتیمور) بین ا، و گلن برنی برنامه ریزی کنند. این زمان رانندگی قابل توجهی را اضافه می کند.
  • حلقه بیرونی I-695 در MD 10 (بزرگراه آروندل) و حلقه داخلی I-695 در MD 157 (گذرگاه بزرگراه شبه جزیره) بسته شده است. علاوه بر این، رمپ از MD 157 به حلقه داخلی I-695 بسته خواهد شد.
  • وسایل نقلیه تجاری حامل موادی که در گذرگاه های تونل ممنوع هستند، از جمله وسایل نقلیه تفریحی حامل پروپان، باید برای استفاده از I-695 (کمربند بالتیمور) بین ا، و گلن برنی برنامه ریزی کنند. MDOT افزود: این مسیر انحرافی زمان رانندگی قابل توجهی را اضافه می کند.

مهرا گفت، در مجموع، داده های Trimble نشان می دهد که میانگین افزایش زمان سفر از 9 به 12 مایل برای بیشتر مسافر، که از ریزش پل متاثر شده اند. او افزود: «با این حال، ما تأثیر بسیار بیشتری بر ترافیک پیش‌بینی می‌کردیم. به طور کلی، ما تنها شاهد کاهش 5 درصدی در سرعت خودرو در مسیر فروریختن پل بوده ایم. و این کاملاً خوب است.»

فرانزا با این ارزیابی موافق بود.

او گفت: «برای ناوگان حمل و نقل، اساساً شستشو در بالتیمور و اطراف آن است. پل فرانسیس اسکات کی در ابتدا برای تامین ظرفیت ترافیکی کافی برای تکمیل دو تونل و مسیرهای دیگر ساخته شد. با این حال، از آنجایی که هیچ چیزی در بندر و خارج از آن وجود ندارد، در حال حاضر، تاخیر نباید مشکلی ایجاد کند.

فرانزا گفت، این مشکل زم، پیش خواهد آمد که بندر بازگشایی شود و ظرفیت به حجم عادی نزدیک شود.

او توضیح داد: «وقتی این اتفاق بیفتد و ظرفیت حمل بار افزایش یابد، کامیون‌ها یک مسیر کمتر برای ورود و ،وج بندر خواهند داشت. در آن صورت تأخیرهای قابل توجهی وجود خواهد داشت، مگر اینکه به جای بازسازی طول، مدت پل، چیزی را کشف کنند.»

ضربه ای به ساحل شرقی

تأثیر جانبی فروریختن پل فرانسیس اسکات کی بر عملیات حمل و نقل در سراسر ساحل شرقی و به سمت داخل ایالات متحده نیز سرایت کرده و بر آن تأثیر خواهد گذاشت.

دای گفت: “ریزش پل موجی از شوک را در شبکه حمل و نقل ساحل شرقی وارد کرده است.” بسته شدن بندر به ،وان یک مرکز حمل بار عمده، به ویژه برای صنعت خودروسازی، باعث شده است که بار به سایر بنادر ساحل شرقی هدایت شود. اما این جایگزین‌ها فاقد ظرفیت جذب کامل حجم بالتیمور هستند.»

فرانزا و مهرا هر دو خاطرنشان ،د که از آنجایی که بندر قرار است حداقل به مدت شش تا هشت هفته بسته شود، کشتی‌هایی که در مسیر بالتیمور هستند باید به سایر بنادر ساحل شرقی منحرف شوند. بزرگترین آنها نیویورک/نیوجرسی هستند. نورفولک، ویرجینیا؛ چارلستون، کارولینای ج،ی؛ و ساوانا، جورجیا. فرانزا خاطرنشان کرد که ظرفیت محدود در برخی از این بنادر می تواند مشکل ساز باشد.

فرانزا گفت: “محموله های آتی حداقل تا پایان ماه مه باید برای رسیدن به یکی از آن بنادر یا سایر بنادر کوچکتر ساحل شرقی برنامه ریزی شوند.” با فرض اینکه بنادر ظرفیت ورود بیشتری دارند، پس باید ظرفیت حمل و نقل (عمدتاً حمل و نقل) کافی برای رساندن آنچه در کانتینرها به مقصد نهایی است وجود داشته باشد.

فرانزا افزود، این سناریو به ویژه برای واردات خودروها و کامیون های سبک دشوار است. بالتیمور بزرگترین بندر ساحل شرقی برای چنین تحویل است.

او گفت: «بندر برانزویک، جورجیا، بهترین ظرفیت را برای تخلیه چنین محموله‌هایی دارد. اما این منطقه ممکن است از نظر داشتن تعداد کافی باربر خودرو برای حمل خودروها به مقصد نهایی خود با چالش مواجه شود. تمام اقلام دیگری که اکنون به جای بالتیمور به بنادر دیگر حمل می شوند نیز باید در درجه اول به مقصد نهایی خود حمل شوند. بنابراین، قطعاً ظرفیت حمل و نقل بیشتر در این بنادر دیگر مورد نیاز خواهد بود.»

دای افزود: “فروپاشی یک ضربه به ناوگان و کامیون داران در منطقه است.” تغییر مسیر در اطراف شهر هزینه و زمان دارد و ال،ای ترافیکی در منطقه را مختل می کند، و با بسته شدن بندر، یک اثر موجی ایجاد می شود که سایر قطب های ساحل شرقی را نیز مسدود می کند. در حالی که تعیین شعاع خاصی که تحت تأثیر فروپاشی قرار گرفته دشوار است، ما به شعاع منطقه ای وسیعی نگاه می کنیم که احتمالاً صدها مایل فراتر از خود شهر است.

رئیس جمهور بایدن از بالتیمور بازدید کرد و قول داد که هزینه بازسازی پل را بپردازد


پرزیدنت بایدن گفت که بازگشایی بندر بالتیمور، یکی از بزرگترین قطب های کشتیر، کشور، یک اولویت است.  - ع،: تصویربرداری از صفحه نمایش اظهارات بایدن در 5 آوریل پخش شده در White،use.gov.

پرزیدنت بایدن گفت که بازگشایی بندر بالتیمور، یکی از بزرگترین قطب های کشتیر، کشور، یک اولویت است.

ع،: فیلمبرداری از سخنان بایدن در 5 آوریل که در White،use.gov پخش شد.


رئیس جمهور جو بایدن در 5 آوریل از بالتیمور بازدید کرد و گفت که “آسمان و زمین” برای بازسازی یک پل جدید جابه جا می شود. او گفت که اولویت اصلی افتتاح بندر بالتیمور است.

بایدن گفت که کارگروه او برای اختلال در زنجیره تامین تلاش کرده است تا تاثیر آن بر زنجیره تامین را به حداقل برساند. ،ت فدرال 8 میلیون دلار کمک مالی برای بهبود زیرساخت‌ها در Sparrow’s Point فراهم خواهد کرد تا به آن اجازه دهد کشتی‌های بیشتری را بپذیرد.

رئیس جمهور متعهد شد که ،ت فدرال برای ساخت یک پل جدید هزینه خواهد کرد، اما کنگره باید در واقع به این تخصیص رای دهد. فا، نیوز گزارش می دهد که راست افراطی انجمن آزادی خواستار آن شده است که هر گونه بودجه فدرال که برای بازسازی پل اختصاص داده می شود با کاهش در جاهای دیگر جبران شود. همچنین گفت که بودجه فدرال فقط باید برای تعمیرات ساختاری باشد.

گزارش ها ،ن زده اند که هزینه بازسازی پل می تواند تا 2 میلیارد دلار باشد.



منبع: https://www.truckinginfo.com/10219424/baltimore-bridge-collapse-shakes-up-east-coast-truck-fleets