اگر یک راننده کامیون اپراتور مالک هستید، می بینید که در حال حاضر در صنعت چه می گذرد. آیا نگران هستی؟ تو حق داری که باشی صنعت حمل و نقل در حال حاضر با هزینه های سوخت بالا و پیشنهادات کم از دلالان دیوانه است. یک مالک-اپراتور معقول چه کاری انجام می دهد؟

تنوع بخشیدن؟

زمان تصمیم گیری کامیون داران اپراتور مالک

اگر برای یافتن بارهایی که ارزش وقت گذاشتن و حمل سوخت را دارند، تحت فشار هستید، شاید وقت آن رسیده که تصمیمات جدیدی در مورد تجارت باربری خود بگیرید.

حمل و نقل مهم ترین صنعت کشور ما است. ما نمی‌خواهیم کامیون‌دار، را ببینیم که دکل‌های خود را پارک می‌کنند، حتی اگر دلیل آن را بفهمیم.

اگر در یافتن بارهای خوب مشکل دارید، شاید وقت آن رسیده است که جایگاه متفاوتی را در حمل و نقل در نظر بگیرید. کامیون داران اپراتور مالک ممکن است چند گزینه را پیش از آویزان ، کلیدها در نظر بگیرند.

تج،ات جدید را امتحان کنید؟

متداول ترین راننده کامیون در جاده ها در حال حاضر اپراتور مالک با تری، ون است. احتمالاً اینجا جایی است که ا،ر کامیون داران شروع به کار می کنند. ون ها بیشترین تقاضا را دارند و ظاهراً انعطاف پذیرترین تری،ها هستند. منطقی است که در دکلی سرمایه گذاری کنید که بیشترین شانس را برای بارگیری دارد.

اما با رقابت زیاد. دریافت بارهایی که پرداخت بهتری دارند ممکن است به تج،ات متفاوتی نیاز داشته باشد.

به ،وان مثال: داور.

یک تری، یخچال ممکن است یک شروع هوشمندانه باشد. از آنجایی که آنها در اندازه های مختلف هستند، کمی زمان بگذارید تا آنچه در بازار اتفاق می افتد را بررسی کنید. در حال حاضر چه بارهایی در منطقه شما وجود دارد؟ این بارها چقدر بزرگ و چقدر وزن دارند؟

از آنجایی که باید برای یخچال هزینه کنید، آن هزینه هایی که باید بپردازید چیست؟

سایر هزینه های شما چطور؟ آیا می د،د برای ،ب سود در هر مایل چقدر باید بدست آورید؟

Trucker Stats™ آنچه را که باید بد،د به شما می گوید.

آمار کامیونداران™

داده ها برای کمک به شما در تصمیم گیری هوشمندانه در مورد تجارت حمل و نقل در دسترس هستند. به ،وان یک راننده کامیون صاحب اپراتور، شما می د،د که چند مایل رانندگی می کنید (حتی اگر مجبور باشید مسیر انحرافی را طی کنید) و چقدر طول می کشد (مگر اینکه خسوف رخ دهد و با میلیون ها نفر دیگر در بزرگراه گیر کرده باشید. گردشگران) و اینکه چقدر برای سوخت می پردازید. اما اینها تنها بخشی از اعدادی هستند که باید بد،د تا مطمئن شوید که سود کافی به دست می آورید. همه آن هزینه های دیگر، از جمله بیمه، پلاک و مالیات سوخت، باید در نظر گرفته شود.

و این یک مسئله ساده ریاضی نیست.

به همین دلیل است که نرم افزار حمل و نقل TruckingOffice ELD و TruckingOffice PRO با هم کار می کنند.

تج،ات جدید شامل نرم افزارهای جدید است

اگر به دنبال ایجاد تغییر برای بهبود تجارت باربری خود هستید، ممکن است یک دکل جدید انتخاب خوبی باشد. اگر می‌د،د چه شرکت‌هایی در نزدیکی خانه شما به یک نوع تخصصی تری، نیاز دارند، سرمایه‌گذاری هوشمندانه است، حتی اگر فقط یک اجاره کوتاه مدت برای فرو بردن انگشتان پا در بازار جدید باشد.

اما تج،ات جدید می تواند به م،ای دریافت نرم افزار جدید برای اجرای ،ب و کار شما نیز باشد.

با استفاده از ELD و نرم افزار مدیریت حمل و نقل (TMS) یکپارچه مانند TruckingOffice ELD و TruckingOffice PRO، تجارت حمل و نقل شما را مدیریت می کند. ELD مسافت پیموده شده دقیقی را که برای پرداخت IFTA و IRP به پنی نیاز دارید به شما می دهد. فاکتورها و پرداخت های دیرکرد به راحتی قابل پیگیری است. سوابق و برنامه های نگهداری با نرم افزاری که هر دو را برای شما ردیابی می کند، ساده تر است.

اگر در صنعت حمل و نقل با مشکل مواجه هستید، از آنچه دارید برای تصمیم گیری هوشمندانه استفاده کنید. Trucker Stats™ می تواند به شما کمک کند. این داده های شماست که حقیقت را در مورد تجارت حمل و نقل شما به شما می گوید.

داور یا تخت؟ یا چیز دیگری؟

شما باید تصمیم بگیرید اجازه دهید TruckingOffice به شما کمک کند! ما ابزارهایی را داریم که برای تصمیم گیری در مورد گام بعدی شما در ،ب و کار حمل و نقل اپراتور مالک شما باید چه باشد.



منبع: https://www.truckingoffice.com/blog/owner-operator-trucker-is-it-time-to-change/