باتری مناسب خودروهای چری کیان باتری، خرید اینترنتی باتری ماشین

شرکت‌های چینی، محصولات تولیدی خود را از لحاظ میزان امنیت، در مؤسسه ایمنی CNCAP مورد بررسی قرار داده و از قرار معلوم تمامی آن‌ها نیز موفق به کسب ۵ ستاره ایمنی می‌شوند. چری آریزو ۵ نیز همچون سایر هم‌وطنان خود موفق به کسب ۵ ستاره ایمنی از مؤسسه ایمنی CNCAP شده است. شرکت چری برای امنیت هرچه بیشتر سرنشینان آریزو ۵ در ۶۰ درصد از اجزای اصلی بدنه، از فولاد فوق مستحکم استفاده کرده و در داخل درب‌ها و ستون‌های A و B این خودرو نیز صفحات ضدضربه به کار برده است. هر خودرویی که در کمپانی چری متولد می شود یک چشم انداز است، رویایی که در دستان تیم طراحی چری به واقعیت تبدیل می شود.

  • در داخل کابین به تبعیت از نمای ظاهری خودرو، سعی شده تا حس و حالی اسپرت به سرنشینان انتقال داده شود.
  • این خودرو دارای بسیاری از فناوری های مدرن و کابین باکیفیت است و نسل دوم این خودرو هم در طراحی و هم در کابین به روز رسانی های گسترده ای دارد تا خودرو نسبت به نسل قبلی اسپرت تر شود.
  • ما تجربه و تخصص خودمان را به رایگان در اختیار شما خواهیم گذاشت و متعهد می‌شویم که بهترین انتخاب را داشته باشید.
  • در این مطلب با شرح مشخصات خودروهای کمپانی چری همراه با عکس ماشین چری، محصولات این برند را مورد بررسی قرار می دهیم.

انواع خودروهای کراس اوور که با نام تیگو روانه بازار می­شوند که البته در ایران با نام ام وی ام X33 به فروش می­رسند. با ورود به این صفحه و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید از میزان افت قیمت آن مطلع شوید. فرم صندلی‌های این خودرو به نسبت محصولات وطنی بهتر بوده و پوشش آن نیز کیفیت مناسبی دارد. ضمن اینکه استراحتگاه بازویی تعبیه شده بین صندلی‌های جلو نیز با پوششی مشابه روکش شده و نرمی تقریباً مناسب و در حد انتظاری دارد.

?در صورت دیرکرد در تحویل خودرو مسئولیت شرکت چگونه است؟

ارزان‌ترین محصول این بخش شرکت چری مدل QQ نسل دوم (یا ام وی ام ۱۱۰ کنونی ایران) بوده که با قیمتی در حدود ۶٫۰۰۰ تا ۷٫۰۰۰ دلار به فروش می‌رسد. مدل Fulwin 2 FL هاچ‌بک (ام‌وی‌ام ۳۱۵ کنونی ایران) نیز در قیمتی مابین ۷ تا ۱۰ هزار دلار قیمت‌گذاری شده‌است. باتوجه به معاملات واقعی انجام شده در هر روز، کارشناسان همراه مکانیک لیست قیمت خودروهای چری دست دوم و کارکرده را از سطح بازار جمع‌آوری می‌کنند. گنجایش صندوق عقب چری آریزو ۵ نیز معادل ۴۳۰ لیتر است که نسبت به خودروی همچون تندر ۹۰ با ۵۱۰ لیتر فضای صندوق، کمی ناکافی به نظر می‌رسد. ملاک 2 سال یا 40،000 کیلومتر در صورت نو بودن باتری و تاریخ تولید جدید معتبر می باشد.

خرید اقساطی مدل های فونیکس

چری آریزو در ابتدای ورود خود به بازار داخلی تنها در دو مدل اکسلنت و لاکچری به بازار عرضه می‌شد که هر دو مدل نام برده به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری مجهز شده بود. این پیشرانه ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ که حاصل همکاری شرکت چری با شرکت AVL اتریش محسوب می‌شود، توانایی تولید ۱۱۶ اسب بخار را دارد که برای یک سدان ۱۲۵۰ کیلویی قدرت نسبتاً کمی به نظر می‌رسد. شرکت خودروسازی چری در کلاس‌های کراس اوور و سدان، راهی بازار ایران شده است. در این میان شرکت مدیران خودرو به عنوان شریک اصلی چری در ایران، به مونتاژ مدل‌هایی همچون تیگو ۲( ایکس ۲۲)، تیگو ۳ (X۳۳)، تیگو ۵ و تیگو ۷ مشغول است.

قیمت چری تیگو ۷

در کل فضای داخلی آریزو ۵ از نظر دیداری جلوه مناسبی دارد و می‌تواند نظر مثبت مشتریان را جلب کند اما از نظر فضا و گنجایش کمی با محدودیت مواجه است. یک سری دکمه مربوط به سیستم مالتی مدیا به حالتی مایل و شیبدار، در پایین صفحه نمایشگر لمسی حول یک کلید چرخان به صف شده‌اند. در نواحی پایین‌تر کنسول میانی نیز دکمه‌های سیستم تهویه و سایر کلیدها حضور دارند. در جلوی اهرم تعویض دنده نیز یک فضای خالی مکعبی شکل وجود دارد که مکان بسیار مناسبی به جهت قرار دادن اشیایی همچون تلفن همراه خواهد بود. ضمناً به دلیل قیمت نسبتاً بالاتر Arizo ۵ در مقایسه با بسیاری دیگر از خودروهای سدان چینی موجود در کشور، بهره‌مندی از یک کابین خوش‌ساخت و باکیفیت‌تر، حداقل انتظار مشتریان از این خودرو باشد. طراحی فریم پنجره‌ها نیز حالت تقریباً متقارن داشته و ضلع پایینی آن با رنگ کروم پوشش داده شده است تا جذابیت دیداری آن افزایش یابد.

همراه مکانیک سعی کرده است تا با ارائه دقیق‌ترین اطلاعات موجود، این دغدغه را برطرف کند. همچنین برخی دیگر از محصولات چری که به محصولات ام وی ام در ایران شناخته می‌شوند، نظیر ام وی ام ایکس۲۲ و ام وی ام ایکس ۳۳ دو ماشین چری شاسی بلند بازار هستند و ام وی ام ۵۳۰ و ۵۵۰ نیز دو ماشین چری قدیمی به حساب می‌آیند. در حال حاضر فروش محصولات چری جدید در ایران به حالت تعلیق درآمده و قیمت ماشین چری شاسی بلند در بازار همچون بسیاری تولیدات دیگر نسبت به گذشته دچار نوسان است.