قیمت محصولات چری امروز دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱

چری آریزو ۵ یکی از سدان‌های جمع و جور شرکت چری است که بین دو مدل آریزو سه و آریزو هفت قرار می‌گیرد. این خودرو در سال ۲۰۱۵ میلادی در نمایشگاه خودروی گوانگژو به نمایش عمومی درآمد و از سال ۲۰۱۶ تولید آن آغاز شد. برای اطلاع از شرایط فروش محصولات مدیران خودرو و چری با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. چری آریزو ۶ یک سدان موجود از برند چینی چری است که دارای طراحی زیبا، تجهیزات داخلی و خارجی یکپارچه و قیمت مناسب است. شرکت چری یک شرکت تحت کنترل حکومت کمونیستی چین بوده که فعالیت خود را از اوایل هزار سوم میلادی آغاز نمود.

  • از جمله شهرهایی که دارای نمایندگی ام وی ام هستند می­توان به شهرهای آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، تهران، بوشهر، زنجان و … اشاره کرد.
  • تیگو ۷ به عنوان یک شاسی ‌بلند نسبتا لوکس و مدرن از سال ۲۰۱۷ در سبد محصولات کمپانی چری قرار گرفت و به واسطه ظاهر مدرن و نیز بهره‌مندی از امکانات رفاهی مناسب مورد استقبال مشتریان واقع شد.
  • داخل تیگو 5 ، کنسول وسط دارای طراحی باله مانند است، فلکه فرمان آن عملکرد چندگانه دارد و دارای روکشی چرم و گستره­ی وسیعی از دکمه­های کنترلی همچون کلید منو، کروز کنترل، بلوتوث و … است.
  • نخستین محصول این همکاری هاچ بک فوق کوچک A1 بود که بهره‌گیری از امکانات مدرن و مصرف سوخت پایین، توانایی عبور از استاندارهای پایه کشورهای اروپایی و آمریکایی را داشت.
  • یک شرکت تحت کنترل حکومت کمونیستی چین بوده که فعالیت خود را از اوایل هزار سوم میلادی آغاز نمود.
  • در جلوی اهرم تعویض دنده نیز یک فضای خالی مکعبی شکل وجود دارد که مکان بسیار مناسبی به جهت قرار دادن اشیایی همچون تلفن همراه خواهد بود.

پس از آن چری ویانا برخلاف ظاهر بسیار نامأنوسش، آینه تمام‌نمای تلاش چینی‌ها به منظور طی کردن پله‌های ترقی محسوب می‌شد. باتری فابریک خودروی چری چیست؟ در این مقاله با مشخصات فنی باتری خودروهای چری موجود در ایران آشنا خواهید شد. توجه داشته باشید هر کلاس خودروی چری دارای مدل های مختلف باتری میباشد و ممکن است با سایز نوشته شده اختلاف داشته باشد. برای کسب اطلاعات دقیقتر میتوانید با کارشناسان کیان باتری تماس حاصل فرمایید.

چری آریزو 5 توربو

در طول این مدت چری با شرکت در نمایشگاه‌های مختلف و عموماً کم‌اهمیت آسیایی از جمله نمایشگاه خودروی اصفهان، سعی در بهبود وجهه و نمایش نمونه‌های تولیدی خود داشت. در اواخر دهه اول هزاره سوم، چری نیز مانند سایر خودروسازان چینی به منظور بهبود کیفیت، انتقال فناوری و حضور در بازارهای جهانی تغییر رویه داده و به همین منظور، مذاکراتی را با خودروسازان مطرح جهانی آغاز نمود. نخستین طرف مذاکره چری، گروه خودروسازی فیات کرایسلر (هشتمین تولیدکننده بزرگ خودروی جهان اکنون و مالک برندهای آلفارومئو، کرایسلر، فیات، دوج، مازراتی، جیپ و رم) بود. نخستین محصول این همکاری هاچ بک فوق کوچک A1 بود که بهره‌گیری از امکانات مدرن و مصرف سوخت پایین، توانایی عبور از استاندارهای پایه کشورهای اروپایی و آمریکایی را داشت. همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد. با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید.

چری آریزو ۵ مدیران خودرو + بررسی، امکانات، مشخصات فنی، مزایا و قیمت

چراغ‌های اصلی در دو طرف جلوپنجره آرام گرفته‌اند و حد فاصل این دو تنها به یک شکاف باریک محدود می‌شود. گرافیک داخلی چراغ‌ها به گونه‌ای است که با نوار کرومی، هماهنگی و هارمونی مناسبی را پدید آورده‌اند. جلو پنجره آریزو ۵ به شکل شش ضلعی نامنتظم بوده و الگوی خاص سیاه رنگ درون آن را پوشش داده است؛ نماد چری در وسط قرار داشته و نواری کروم‌رنگ از جوانب آن تا دو انتهای کناری جلوپنجره امتداد یافته است. تیگو ۷ پرو به یک موتور ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربوشارژ TCI مجهز شده است و دارای گیربکس ۹ سرعته CVT می باشد. دارای تهویه مطبوع، دارای پریز برق لوازم جانبی، دارای جلو پنجره برقی، چراغ هشداردهنده سوخت کم، دارای صندلی عقب تاشو و صندلی ها قابل تنظیم هستند.

چری،ویانا مدل 89

آریزو ۶ به تیپ‌ ترونیک ۹ دنده مجهز شده درحالی که آریزو ۵ دارای تیپ‌ترونیک ۷ دنده است. این سدان چینی ۱۴۷ اسب بخار قدرت دارد و ویژگی‌هایی مانند سنسور نقطه کور، تریم داخلی کرمی و سنسورهای همرنگ بدنه در نسخه‌ مونتاژ حذف شده است. تیگو ۵ شاسی بلند جدید چری از نوع شهری با ابعاد نسبتا جمع و جور است که از سال ۲۰۱۴ میلادی در سبد محصولات شرکت چری جای گرفت. این محصول از سال ۱۳۹۵ به بازار کشورمان راه یافت و پس از مدتی با ارایه نسخه فیس لیفت به حضور خود در ایران تداوم بخشید. چری تیگو ۵ از یک پیشرانه ۴ سیلندر تنفس طبیعی ۲ لیتری با قدرت ۱۳۹ اسب‌ بخار و گشتاور ۱۸۲ نیوتن‌متر نیرو می‌گیرد. توان حاصل از این پیشرانه توسط یک جعبه دنده ۷ سرعته CVT اتوماتیک راهی چرخ‌های جلو می‌شود.