گروه ارب دایره کاملی را با International Lonestar تکمیل کرده است. در 15 آوریل، حامل مستقر در نیو هامبورگ، آ،ین Lonestar – کامیون شماره 7077 – را در اختیار گرفت که در دسامبر از خط تولید خارج شد.

در سال 2008، شرکت حامل اولین نمونه اولیه این مدل را قبل از اینکه اینترنشنال رسماً خودرو را به بازار عرضه کند، آزمایش کرد. وندل ارب، رئیس و مدیر عامل گروه ارب، آن کامیون را ،ید و در موزه این شرکت به نمایش گذاشت.

این یک افتخار است. ارب گفت این کامیون ها بسیار خاص هستند.

وندل ارب با کامیون بین المللی Lonestar
وندل ارب، سمت چپ، با آ،ین کامیون بین المللی Lonestar که ساخته شده است. (ع،: لئو باروس)

جیم پیندر، مدیر ارشد ناوگان شرکت، خاطرنشان کرد که Erb Transport همیشه یک رابطه قوی با اینترنشنال داشته است. Vernon Erb، موسس این شرکت، 65 سال پیش با یک کامیون – بین المللی – شروع به کار کرد.

در مورد Lonestar، پیندر در سال 2008 گفت، این حامل به سازنده کمک کرد موتور، روغن، رینگ‌ها و سایر اجزای خودرو را آزمایش کند.

در حال حاضر، بیش از 90 درصد از تراکتورهای بیش از 700 ناوگان، تراکتورهای بین المللی هستند و این درصد در بین 145 یا بیشتر کامیون مستقیم آن حتی بیشتر است.

مشخصات

نیک کمپبل، مدیر فروش کامیون – انتاریو، کامیون های بین المللی، گفت Erb Transport ابتدا آزمایش – و سپس دریافت – آ،ین Lonestar بر اهمیت رابطه و قدرد، آنها از تجارت آنها تأکید می کند.

از آنجایی که قرار بود آ،ین Lonestar باشد، وندل ارب گفت: “این باید بدترین مشخصات را داشته باشد.”

متیو کربی، معاون عملیات فروش، مراکز بین المللی کامیون ،راک، گفت که این تراکتور از یک موتور کامینز X15 605 ، بخار با گیرب، 18 سرعته دستی ایتون نیرو می گیرد.

ارب گفت: “شما نمی تو،د کامیونی با ، بخار بیشتر از این ماشین در بزرگراه تهیه کنید.”

ع، کارل جانتزی
کارل جانتزی (ع،: لئو باروس)

یک کامیون خاص به یک راننده خاص نیاز دارد. ارب کلیدها را به راننده شرکت کارل جانتزی، که برنده جوایز متعدد راننده سال و صاحب-اپراتور سال در شرکت شده است، داد. ارب اشاره کرد که جانتزی و او با هم در مدرسه بودند، از ک، 1 تا 8.

بسیار هیجان انگیز است که وندل از من بخواهد آن را رانندگی کنم. من به خاطر آن مفت،م.



منبع: https://www.trucknews.com/equipment/erb-group-comes-full-circle-with-internationals-last-lonestar/1003184377/