مقایسه انواع ماشین چری همراه با عکس اخبار و مقالات آسیا خودرو، نمایندگی ایران خودرو و مدیران خودرو

با مطالعه این مطلب می توانید خودروهای کمپانی چری را مقایسه کنید، تا انتخاب بهتری در خرید خود داشته باشید. کابین با رنگ آبی یخی، صندلی چرمی، فضای جادار و بسیار راحت و … از ویژگی­های طراحی داخلی آریزو 6 و موتور 5/1 لیتری توربو با حداکثر قدرت 147 اسب بخار، نسل جدید گیربکس CVT 9 و حالتهای رانندگی اسپورت و اکو از ویژگی­های کارایی و راندمان آریزو 6 می­باشد. آریزو 5، چراغ­های جلو LEDروز که ملهم از خودروهای اروپایی و آمریکایی می­باشند، چراغ LED راهنمای عقب که الهام گرفته از طراحی بال پرندگان است، کنسول Tشکل، فرمان چند کاره، صندلی­های مهندسی شده و … دارد که بر زیبایی آن افزوده است.

  • در نمای جانبی طراحان تاکید بیشتری بر استفاده از خطوط حجمی داشته‌اند تا حس اسپرت بودن افزون‌تری را به بیننده القا کنند.
  • شرکت خودروسازی چری در کلاس‌های کراس اوور و سدان، راهی بازار ایران شده است.
  • در سال ۲۰۰۷ میلادی چری، یک قراداد سرمایه‌گذاری مشترک با شرکت کوروس امضا نمود.
  • آبادیس افزونه ای کاربردی برای مرورگرهای فایرفاکس و کروم، اپلیکیشن موبایل و همچنین ربات تلگرام دیکشنری و مترجم طراحی کرده است که میتوانید از لینک های بالا دانلود کنید.
  • بدنه به طور کلی با خطوط برجسته پوشانده شده است که ظاهری جوان و پویا به خودرو می بخشد، به خصوص با طراحی سقف شیبدار.

این شرکت پیش از این عرضه محصولات دوو کره را عهده‌دار بود که پس از مشکلات سیاسی و به علت شراکت جنرال موتور آمریکا و دوو، وادار به جایگزینی تولیدات خود با نمونه‌هایی دیگر گردید. از جمله مهم‌ترین مزایای خرید اقساطی خودرو این است که شما با مبلغ ثابتی می توانید خودروی گران تر و بهتری را خریداری کنید و به صورت ماهیانه مابقی مبلغ خودرو را با توجه به درآمد و بودجه خودتان از 3 ماه تا 36 ماه به صورت اقساطی پرداخت نمایید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید با شماره تلفن های قرار گرفته در بالای سایت و یا پائین سایت، تماس حاصل نمائید. ما تجربه و تخصص خودمان را به رایگان در اختیار شما خواهیم گذاشت و متعهد می‌شویم که بهترین انتخاب را داشته باشید. در ادامه شرایط کامل و دقیق خرید مدل های چری ذکر شده ولی پیش از آن به راهنمای زیر دقت کنید.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو با کد ملی و رهگیری آذر ۱۴۰۱+ اسامی ثبت نام فروش فوق العاده فوری

از ویژگی‌های کابین نیز جادار بودن و ظرافت است، زیرا کنسول میانی برای لوکس‌تر شدن استفاده شده است و در ساخت خودرو نیز از مواد باکیفیت و صندلی‌های چرمی مجلل استفاده شده است. بدنه به طور کلی با خطوط برجسته پوشانده شده است که ظاهری جوان و پویا به خودرو می بخشد، به خصوص با طراحی سقف شیبدار. این خودرو دارای بسیاری از فناوری های مدرن و کابین باکیفیت است و نسل دوم این خودرو هم در طراحی و هم در کابین به روز رسانی های گسترده ای دارد تا خودرو نسبت به نسل قبلی اسپرت تر شود. مدل توربو این خودرو، به تقاضای فزاینده برای آلایندگی کمتر و مصرف سوخت بهتر پاسخ می دهد. سیستم ها و امکانات خودروها که کاملاً برای مطابقت با استانداردهای بین‌المللی ایجاد شده‌اند، طراحی‌ها را تا حد زیادی جذاب تر می‌کنند.

قیمت چری آریزو ۶

در پایین‌ترین بخش از سپر عقب نیز یک قطعه پلاستیکی مشکی رنگ با حاشیه‌های منحنی به چشم می‌خورد که در دو انتهای کناری خود به چراغ‌های مه شکن، شب‌نمای باریک و کشیده مزین شده است. در نمای جانبی طراحان تاکید بیشتری بر استفاده از خطوط حجمی داشته‌اند تا حس اسپرت بودن افزون‌تری را به بیننده القا کنند. خط شانه‌ای بالایی از روی چراغ عقب در راستای دستگیره درب‌ها تا حوالی گلگیر جلو با شیب ملایم تداوم داشته است. همچنین یک چین‌خوردگی حجمی دیگر نیز در بخش میانه پایینی درب‌ها، از نزدیکی‌های گلگیر عقب با شیب تقریباً یکسان نسبت به خط بالایی، تا حوالی گوشه تحتانی گلگیر جلو ادامه یافته است.

به نقل از پایگاه خبری نیکبخت خودرو ؛ شرکت چری یک شرکت تحت کنترل حکومت کمونیستی چین بوده که فعالیت خود را از اوایل هزار سوم میلادی آغاز نمود. از نخستین محصولات این شرکت می‌توان به نمونه‌ هایی مانند فنگ یون اشاره کرد که با به‌کارگیری شاسی سیات ساخته‌ شده بود. این شرکت که ساخت نمونه‌ های فوق‌ العاده ارزان قیمت را سرلوحه کار خود قرار داده بود، با صادرات نمونه‌ های تولیدی به کشورهای فقیر و با اقتصاد مشابه چین مانند سوریه ، دایره فعالیت خود را به خارج از مرزهای چین گسترش داد. این شرکت در سال ۲۰۰۵ نخستین خط تولید خارج از کشور خود را در کشور روسیه افتتاح نمود. سدان‌های این شرکت اکنون با کد و نام آریزو به فروش رسیده که چری آریزو ۶ جدید معرفی شده در ایران نیز متعلق به این بخش است. این خودروها شامل مدل‌های آریزو ۳، آریزو ۵، آریزو ۷ و آریزو GX (که با نامگذاری ابتدایی نمونه مفهومی و عنوان چری آریزو ۶ در ایران معرفی شده) هستند.

سیستم تعلیق بخش جلویی آریزو ۵ توربو، از نوع مک فرسون با فنر پیچشی و در عقب نیز از نوع پیچشی نیمه مستقل است. عملکرد بسیار مثبت این سیستم تعلیق باعث شده است که چری آریزو ۵ توربو از هندلینگ مناسبی برخوردار باشد و هنگام در عبور از پیچ‌ها چسبندگی چشم‌گیری را به نمایش بگذارد. طبق اعلام شرکت سازنده، آریزو ۵ هندلینگ خوب و دقیق خود را مدیون پلتفرم بسیار باکیفیتی می‌داند که توسط شرکت بنتلر آلمان ساخته شده است. ناگفته نماند که بنتلر یکی از شرکت‌های بسیار بزرگ آلمانی است که هم اکنون در ۲۹ کشور جهان ۷۰ کارخانه دارد و با خودروسازان بزرگی همچون بنز، ب‌ام‌و و پورشه همکاری می‌کند.