هر هفته، TruckNews.com حرکت ها، تبلیغات و جوایز قابل توجه در صنعت حمل و نقل را فهرست می کند.

این هفته، فیلیپس سارا ویسمو، را به ،وان مدیر ارشد اطلاعات ارتقا داد و مک میلیان به سمت معاون فروش ملی لوکاس اویل ارتقا یافت. Bestp، Shay Demons و Scott Chao را برای نقش‌های اجرایی استخدام می‌کند، در حالی که رابرت وتر به سمت معاون فروش در Huayi Tire Ca،a ارتقا یافت. گروه ارب اولین جوایز سالانه انتخاب کارمند خود را راه اندازی کرد و KAG کانادا، کاری سیدو را به ،وان متخصص ارشد لجستیک ارتقا داد.

فیلیپس Wissmueller را به CIO ارتقا داد

فیلیپس کانکت اعلام کرد که سارا ویسمو، به سمت مدیر ارشد اطلاعات (CIO) ارتقا یافته است. او قبلاً به ،وان معاون فناوری اطلاعات در فیلیپس کانکت خدمت می کرد.

فیلیپس در بی،ه‌ای گفت: ویسمو، و تیم او اکنون به تمام واحدهای تجاری در خانواده شرکت‌های فیلیپس خدمات خواهند داد.

این هد شات از سارا ویسمو، است
ع،: فیلیپس

در حالی که او به نظارت بر مسئولیت‌های کلیدی فیلیپس کانکت، از جمله زیرساخت‌های ابری، توسعه انبار داده و پشتیب، مشتری ادامه خواهد داد.

ویسمو، همچنین مسئولیت های اضافه شده در صنایع فیلیپس را بر عهده خواهد گرفت. او بر پشتیب، از تولید و بهبود فرآیند برای فرآیند نقل قول به نقد و همچنین ارائه پشتیب، فناوری اطلاعات برای همه عملیات تمرکز خواهد کرد.

Bestp، از محصولات اصلی، افسران بازاریابی استقبال می کند

Bestp،، یک پلتفرم مدیریت عوارض و پرداخت برای خودروهای تجاری، دو عضو را به تیم اجرایی خود اعلام کرد – Shay Demons به ،وان مدیر ارشد محصول (CPO) و Scott Chao به ،وان مدیر ارشد بازاریابی (CMO).

این شرکت در بی،ه‌ای اعلام کرد که Chao با تجربه در شرکت‌های در حال رشد از طریق بهبود استراتژی و تحول‌آفرین به Bestp، می‌پیوندد. چائو اخیراً به ،وان مدیر بازاریابی و مدیر ارشد رشد برای App،e، یک شرکت نرم افزار مدیریت محل کار، خدمت کرده است.

هد شات های شی دیمون و اسکات چائو
از چپ به راست: Shay Demons و Scott Chao (ع،‌ها: Bestp،)

Demons به Bestp، ملحق می شود که بیش از 25 سال تجربه در تولید و توسعه در صنایع مختلف از جمله حمل و نقل تجاری به ارمغان می آورد. این شرکت اعلام کرد که تجربه او شامل خدمت به ،وان مدیر محصول در GPS Insight، یک شرکت مدیریت ناوگان و خدمات مید، است، جایی که او مسئول استراتژی و اجرای کلیه فعالیت های مرتبط با محصول و توسعه بود.

Erb جوایز انتخاب کارمند را راه اندازی کرد

کلود مانتا از گروه ارب که جایزه بازیکن تیم را دریافت می کند
کلود مانتا جایزه بازیکن تیم را دریافت کرد (ع،: گروه ارب)

گروه ارب از راه اندازی اولین برنامه سالانه جوایز انتخاب کارمند خود خبر داد. در 2 مارس، این شرکت رویداد سالانه قدرد، از کارمندان خود، Erb Excellence Night را برای قدرد، از اولین دریافت کنندگان این برنامه برگزار کرد.

این شرکت در بی،ه‌ای اعلام کرد که جوایز انتخاب کارکنان، دستاوردها و کمک‌های کارکنان گروه Erb در سراسر آمریکای شمالی را به رسمیت می‌شناسد که به طور مداوم فراتر از وظیفه و ارزش‌های اصلی شرکت هستند.

نامزدها بر اساس معیارهایی مانند نوآوری، رهبری، کار تیمی، خدمات مشتری و مراقبت از شرکت و جامعه ارزیابی شدند. بیش از پنج برنده در هر یک از پنج دسته جایزه وجود داشت: بازیکن تیم، بالاتر و فراتر، خدمات مشتری، زندگی بر اساس ارزش ها، و جایزه قهرمان مربیگری.

Huayi Tire Ca،a Vetter را به ،وان معاون فروش منصوب کرد

این ضربه سر رابرت وتر است
ع،: Huayi Tire Ca،a

Huayi Tire، بازاریاب و توزیع کننده دابل کوین در کانادا، اعلام کرد که رابرت وتر به سمت معاون فروش در شرق کانادا ارتقا یافته است.

Vetter در این نقش جدید بر عملیات فروش نظارت خواهد کرد.

او با بیش از 40 سال تجربه در صنعت تایر کانادا، از جمله نقش های متعدد در بریجستون و گودیر، به این سمت می رسد.

او نزدیک به هفت سال به ،وان مدیر ارشد فروش منطقه ای برای شرق کانادا در HTC خدمت کرد. شرکت Vetter همچنین در تالار مشاهیر فروشنده تایر ثبت نام کرده است.

لوکاس اویل مک میلیان را به معاونت فروش ملی ارتقا می دهد

ضربه سر اندی مک میلیان
اندی مک میلیان (ع،: لوکاس اویل)

اندی مک میلیان به ،وان نایب رئیس جدید فروش ملی لوکاس اویل منصوب شد.

او قبلاً به ،وان مدیر فروش ملی در این شرکت خدمت می کرد. مک میلیان در نقش جدید، عملیات فروش داخلی در ایالات متحده و کانادا را مدیریت خواهد کرد.

او وظیفه دارد حضور لوکاس اویل در بازار آمریکای شمالی را تقویت کند، عملکرد فروش و مشارکت های ،ده فروشی را بهینه کند.

سیدو در ترمینال وینیپگ KAG ارتقا یافت

KAG Ca،a Kary Sidhu را به ،وان متخصص ارشد لجستیک در ترمینال Winnipeg، Man. ارتقا می دهد.

Sidhu نزدیک به پنج سال است که بخشی از گروه Winnipeg بوده و 20 سال صنعت حمل و نقل دارد.

او در نقش جدید خود، پشتیب، روزانه از مدیر ترمینال و تیم عملیات را ارائه خواهد کرد. Sidhu مسئول ارائه آموزش و راهنمایی در اتاق لجستیک Winnipeg و اطمینان از تج، رانندگان و مشتریان خارجی به اطلاعات و منابع لازم خواهد بود.

این هد شات از کاری سیدو است
(ع،: KAG Ca،a)



منبع: https://www.trucknews.com/transportation/trucking-announcements-executive-appointments-at-phillips-bestp،/1003183488/