آیا درباره Highway.com شنیده اید؟ این شرکت جدید می‌گوید اطلاعاتی در مورد شرکت‌های حمل‌ونقل مانند مقامات حمل‌ونقل، شماره DOT، گواهی بیمه، و این‌جور چیزها ارائه می‌کند. ایده بدی نیست – همه ما در مورد کلاهبرداران در صنعت حمل و نقل شنیده ایم. ثبت نام یک وب سایت واحد؟ این منطقی است.

هدف این بزرگراه این است که به فرستندگان اطمینان دهد که بارهای آنها ایمن هستند و در معرض خطر سرقت یا نگهداری برای باج نیستند. آنها می گویند که می خواهند با ارائه اطلاعات دقیق و به روز در مورد شرکت های حمل و نقل به کارگزاران کمک کنند.

برخی از این داده ها شامل

  • دید فوری به ناوگان تایید شده یک حامل
  • سن تج،ات حامل را با همسالان مقایسه می کند
  • بینش موقعیت مک، – یک شرکت حامل را در 5 دقیقه پیاده روی از یک کارگزار پیدا کنید
  • بینش عملیات – شناسایی حامل هایی با تعداد بازرسی به کامیون کم است
  • گرفتن یک حامل با استفاده از تج،ات حامل دیگر.

هدف اعلام شده Highway.com تأیید هویت شرکت‌های مخابراتی است. شرکت های حمل و نقل و اپراتورهای مالک مستقل با Highway.com ثبت نام می کنند تا به بارهای خاصی دسترسی پیدا کنند. برخی کارگزاران می گویند که با یک شرکت حمل و نقل کار نخواهند کرد مگر اینکه با Highway.com ثبت نام کرده باشد.

ا،ر کامیون داران مشکلی در این مورد نمی بینند. آنلاین می شوند و ثبت نام می کنند. فرآیند سوار شدن به اندازه کافی ساده به نظر می رسد.

تا اینکه به این یک نقطه برسند.

آنها می خواهند به داده های ELD شما دسترسی داشته باشند. از شما خواسته می شود اطلاعات دسترسی ELD خود، از جمله رمز عبور خود را ارسال کنید. که به آنها امکان دسترسی 100٪ به داده های ELD شما را همیشه می دهد.

حتی DOT اطلاعات ELD شما را همیشه دریافت نمی کند.

DOT حتی دسترسی ندارد مگر اینکه پرونده بازرسی را درخواست کند. سپس فقط پرونده بازرسی را دریافت می کنند. آنها دسترسی نامحدود کامل ندارند.

Highway.com دسترسی به ELD شما را درخواست می کند. این ربطی به هویت ندارد. هنگامی که آنها به ELD دسترسی پیدا ،د، همیشه به تمام داده های ELD شما دسترسی کامل دارند.

آیا با آن راحت هستید؟

آیا آنها داده ها را از ELD شما می گیرند و در اختیار کارگزاران قرار می دهند؟

  • اگر به کارگزاران یا شرکت‌های بیمه شروع کنند که شرکت شما ناامن است، زیرا ELD گزارش می‌دهد که سرعت شما را زیاد کرده‌اید، حتی اگر هرگز بلیطی دریافت نکرده‌اید؟ (آنها می توانند این اطلاعات را از ELD شما دریافت کنند.)
  • اگر به دلال بگویند که چراغ چک موتور شما روشن است چه؟
  • در مورد سایر رفتارهای راننده مانند ترمز شدید چطور؟
  • اگر این باعث شود بدون اطلاع شما برای برخی از خطوط باربری رد صلاحیت شوید، چه؟ اگر این داده ها به شرکت بیمه شما برسد و آنها نرخ های شما را افزایش دهند یا بیمه شما را به طور کامل لغو کنند، چه؟ جنرال موتورز اخیراً این کار را متوقف کرده است.

شما چی فکر میکنید؟ آیا این برای انجام تجارت ضروری است یا یک نفوذ ناخواسته؟

چه ،ی اطلاعات ELD شما را در اختیار دارد؟

،ت ایالات متحده از ما می خواهد که ELD در کامیون های خود داشته باشیم. آنها فهرستی از ELD ها را دارند که ا،امات را برآورده می کنند. آنها به صورت دوره ای محصولی را اعلام می کنند که با استانداردهای FMCSA مطابقت ندارد. این مهم است.

،ت برای دسترسی به داده های ELD شما شناسه و رمز عبور شما را نمی خواهد.

معامله اینجاست: Highway.com داده های شما را می خواهد. همه اش.

برخی از شرکت های ELD این داده ها را جمع آوری می کنند. برخی از شرکت های ELD این داده ها را می فروشند.

TruckingOffice داده های شما را نمی فروشد.

ایمیل شما و سایر اطلاعات مربوط به شرکت شما نزد ما محفوظ است.

آیا با شرکتی که داده های بیشتری از ،ت جمع آوری می کند مشکل دارید؟ در مورد جمع آوری و تجزیه و تحلیل احتمالی داده های شما توسط یک شرکت خصوصی چه احساسی دارید؟

داده کاوی دیگر به ردیابی کوکی های شما توسط گوگل محدود نمی شود. وب سایت Highway.com می گوید که آنها داده نمی فروشند. آنها در سیاست حفظ حریم خصوصی خود می گویند

ما ممکن است از اطلاعات جمع آوری شده (ناشناس) در مورد کاربران نهایی خود و اطلاعاتی که هیچ فردی را شناسایی نمی کند، بدون محدودیت استفاده کنیم.

فقط به این دلیل که شما را شناسایی نمی کند … آیا این کار را درست می کند؟ همه ما می د،م که شرکت ها سیاست های خود را تغییر می دهند. اگر Highway.com سایت خود را تغییر دهد چه؟

اینها فقط مواردی هستند که ما به آنها فکر می کنیم. نظر شما در مورد Highway.com چیست؟



منبع: https://www.truckingoffice.com/blog/what-do-you-think-of-highway-com/