خرید اقساطی فونیکس جدیدترین شرایط اقساطی اتوخسروانی

پیشرانه توربوشارژ نصب شده بر روی چری آریزو ۵ توربو، توان تولید ۱۴۷ اسب بخار قدرت در ۵۵۰۰ دور در دقیقه و ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور در ۳۵۰۰ دور در دقیقه را دارد. آریزو ۵ TE به یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک CVT مجهز شده است که می‌تواند توان تولیدی پیشرانه این خودرو را به چرخ‌های جلو منتقل کند. این کمپانی در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۱۸ از خودرویی به نام آریزو GX رونمایی کرد که در ایران با نام آریزو ۶ شناخته می‌شود. این خودرو از نظر پیشرانه با Chery Tiggo 7 برابری می‌کند و ایده‌ای از کیا اپتیما است.

  • چری آریزو ۵ یکی از سدان‌های جمع و جور شرکت چری است که بین دو مدل آریزو سه و آریزو هفت قرار می‌گیرد.
  • درنتیجه وقتی صحبت از چنین بازار غیرقابل پیش‌بینی می‌شود، جای خالی مرجعی که بتوان قیمت ماشین‌های چری را به‌صورت لحظه‌ای مشاهده کرد، خالی است.
  • این طراحی ها بیشتر تحت تأثیر درک عمیق چری از ترجیحات مصرف کننده، پیشینه فرهنگی و روندهای بازار است.
  • طراحان آریزو ۵ سعی کرده‌اند تا با ایجاد برجستگی و فرورفتگی‌های مختلف بر روی سپر و درب صندوق عقب، ظاهری فریبا را در ذهن بیننده از نمای پشت‌های آریزو ۵ ایجاد نمایند و به نسبت هم موفق بوده‌اند.

این طراحی ها بیشتر تحت تأثیر درک عمیق چری از ترجیحات مصرف کننده، پیشینه فرهنگی و روندهای بازار است. تیگو 8 پیشرانه دو لیتری توربو، سقف پانورامیک، سه ردیف صندلی، رینگ آلیاژی تراش خورده، فرمان کمکی برقی، گرمکن صندلی­های جلو، تریم داخلی چرم، صندلی راننده برقی و 6 حالته، دوربین 360 درجه، شش کیسه هوا و … دارد. البته امکانات فوق تنها بخشی از ویژگی­های تیگو 8 است که آن را زیبا و منحصر به فرد ساخته است. از ویژگی­های کلی تیگو 5 می­توان به بهره­گیری از المان­های آب و آناتومی ماهی، فضای داخلی زیبا با ویژگی­های کاربرپسند و تزئینات داخلی با کیفیت، نمایشگر هشت اینچی لمسی و رانندگی مطمئن و ایمن در تمامی شرایط اشاره کرد. از ویژگی­های کلی تیگو 7 می­توان به طراحی آینده­نگر و پیشرو، طراحی الهام گرفته از طرح خودروی مفهومی TX، رانندگی بسیار مهیج و پویا و طراحی ساده و در عین حال پویا اشاره کرد. انواع خودروهای سدان که با نام آریزو روانه بازار می­شوند همچون آریزو GX با نام آریزو 6، آریزو 3، آریزو 5 و آریزو 7.

یکی دیگر از مقاطع حساس در تاریخچه شرکت چری قرارداد همکاری آن با شرکت تاتا موتورز هندوستان بود. تاتا موتور که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو از لحاظ شمار در جهان به‌شمار می‌آید، مالکیت برندهای انگلیسی لندروور و جاگوار را در اختیار داشت و توانایی‌های فنی چری را به طرح قابل ملاحظه‌ای افزایش داد. در این دهه از فعالیت شرکت چری و با تزریق فناوری‌های خارجی، کیفیت محصولات این خودروساز بهبود بسیاری پبدا کرده و تولیدات آن توان رقابت با محصولات پایه و متوسط آسیایی را پیدا کردند.

برای بررسی مشخصات خودرو تیگو ۷ ie، یکی دیگر از خودروهای پر طرفدار کمپانی چری به سایت مشخصات خودرو TIGGO 7 سر بزنید. فضای داخلی دارای ویژگی هایی مانند صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی برای سیستم اطلاعات سرگرمی، صندلی های چرمی، دارای کلید ورودی و استارت اتوماتیک و دوربین دنده عقب است. البته آریزو 5 ویژگی­های بی­شمار بسیاری نیز دارد که آن را همچون مدل­های دیگر ماشین آریزو زیبا و منحصر به فرد کرده است. شرکت خودروسازی چری اتومبیل از سال ۱۹۹۷ میلادی فعالیت خود را در منطقه «آنهوی چین» آغاز کرد. این شرکت به طور اختصاصی روی تولید محصولات سواری، مینی ون و کراس اوور فعالیت می‌کند و در سال ۲۰۱۲ با تولید ۵۹۰ هزار دستگاه انواع خودرو، موفق شد جایگاه دهمین خودروساز بزرگ کشور چین را به خود اختصاص دهد.

آریزو 6

در این مطلب با شرح مشخصات خودروهای کمپانی چری همراه با عکس ماشین چری، محصولات این برند را مورد بررسی قرار می دهیم. نمایندگی مدیران خودرو محصولات مدیران خودرو MVM و چری CHERY را با شرایط فروش متفاوت و بهتری عرضه می‌نماید. مشتریان گرامی با مراجعه به نمایندگی های مدیران خودرو یا از طریق تماس در این وب سایت به خرید خودرو مورد نظر خود بپردازند. شرکت ام وی ام یا همان مدیران خودرو در سراسر ایران بیش از 140 نمایندگی دارد. امروزه حدود دویست هزار مصرف کننده در کشور از محصولات مدیران خودرو چری انتخاب کرده و از آن استفاده می­نمایند.

?در صورت دیرکرد در تحویل خودرو مسئولیت شرکت چگونه است؟

نوع طراحی نمای عقب آریزو ۵ هوشمندانه بوده و ضمن سادگی، جذاب و زیبا به نظر می‌رسد. فرم چراغ‌های پشت آریزو ۵ بسیار شبیه به انواع به کار گرفته شده در هیوندای النترا هاچبک بوده و می‌توان گفت از روی آنها الگوبرداری شده است. نوع طراحی رینگ‌های ۱۶ اینچی نیز وجهه زیبایی داشته و بر افزایش میزان جذابیت بصری نمای جانبی خودرو تأثیر مثبتی دارد.

شرکت چری در سال ۱۹۹۷ بنیان نهاده شد و از سال ۱۹۹۹ تولید خودرو را کلید زد. این شرکت از سال ۲۰۰۳ تاکنون بزرگترین صادرکننده خودروهای چینی بوده و با شرکت‌های مطرحی همچون جگوار و لندروور نیز همکاری دارد. در این قسمت می توانید عکس ماشین چری تیگو ۸ پرو را مشاهده کنید، تا به لوکس بودن این خودرو بیشتر پی ببرید. انواع خودروهایی که با نام فول وین روانه بازار می­شوند و اولین محصولات شرکت چری محسوب می­شوند همچون فول وین 2 که در ایران با نام ام وی ام 315 به فروش می­رسد. شرکت چری نخستین بار در سال ۲۰۰۵ میلادی از خودروی کراس‌اوور و ارزان‌قیمت خود به نام تیگو رونمایی کرد که در سال ۲۰۱۰ میلادی و پس از یک فیس لیفت به چری تیگو ۳ تغییر نام داد.

©️ کپی رایت تمامی حقوق مادی و معنوی این سرویس متعلق به شرکت اروم کیان باتری توان می باشد. در کنار، آینه های تاشو برقی و چرخ های ۱۷ اینچی با سیستم تراش الماس وجود دارد. قسمت عقب با لامپ های LED ماتریکس زیبا و خط کرومی که عرض آن را افزایش می دهد، برجسته شده است. می­توان با آریزو 6 که دوربین 360 درجه، کیسه هوا، دستگاه تهویه و … دارد با خیالی راحت و آسوده و در شرایط مختلف رانندگی کرد. در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت.