هر هفته، TruckNews.com حرکت ها، تبلیغات و جوایز قابل توجه در صنعت حمل و نقل را فهرست می کند.

این هفته، دونا هنسلی به ،وان مدیر کشور آمریکای شمالی Melett منصوب شد و جان توماس رئیس فروش جه، EVSE در Ampure است. در همین حال، دیوید والترز به شورای آموزش و تحقیقات پروپان پیوست و رایان والدرون به ،وان رئیس واحد تجاری Godyear آمریکا انتخاب شد.

Ampure توماس را به ،وان مدیر فروش جه، EVSE منصوب کرد

جان توماس مدیر عامل Autel Energy
(ع،: ارائه شده)

جان توماس به ،وان رئیس فروش جه، EVSE (تج،ات تامین وسایل نقلیه الکتریکی) در Ampure منصوب شده است که قبلاً به ،وان سیستم شارژ Webasto شناخته می شد. او با هدف ادامه مسیر رشد برای تولید کننده تج،ات اصلی EVSE و مشاغل پس از فروش، دوباره به شرکت ملحق می شود.

توماس بیش از 30 سال تجربه در صنعت خودرو، روابط ،تی و حمل و نقل دارد.

برخی از نقش‌های قبلی او شامل سمت‌های رئیس و مدیر اجرایی Webasto Charging Systems از سال 2018 تا 2020، و مدیر عملیات Autel Energy، یک استارت‌آپ شارژ است، جایی که او انتقال سازمان به مرحله آمریکای شمالی را رهبری کرد.

ضربه سر دونا هنسلی
(ع،: ارائه شده)

هنسلی به ،وان مدیر کشور جدید ملت آمریکای شمالی منصوب شد

ملت آمریکای شمالی دونا هنسلی را به ،وان سرمربی جدید کشور منصوب کرد. او جانشین کنی تیلور، مدیر کل بازنشسته شده است.

هنسلی بیش از یک دهه تجربه در Melett دارد و در سمت‌های مختلف از جمله فروش، خدمات مشتری، و در غیاب تیلور جای مدیر کل را پر کرده است.

والتر به ،وان مدیر توسعه تجارت اتوگاز به PERC می پیوندد

شورای آموزش و تحقیقات پروپان (PERC) دیوید والترز را به ،وان مدیر جدید توسعه تجارت اتوگاز استخدام کرد. والترز برنامه‌های بازاری را برای افزایش پذیرش اتوگاز پروپان توسعه و اجرا خواهد کرد و از تحقیق و توسعه محصولات نوآورانه حمایت خواهد کرد.

او بیش از 25 سال تخصص در توسعه تجارت و رهبری فروش در صنعت انرژی، از جمله تمرکز بر هیدروژن و RNG، به ارمغان می آورد.

ضربه سر دیوید والترز
(ع،: ارائه شده)

اخیراً، والتر به ،وان مدیر فروش ملی در کمپرسور اطلس کوپکو خدمت کرد، جایی که او توسعه ،ب و کار و نظارت بر ادغام محصول در چندین منطقه آمریکای شمالی را بر عهده داشت.

گودیر والدرون را به ،وان رئیس بازرگ، آمریکا معرفی کرد

گودیر اعلام کرد که رایان والدرون به ،وان رئیس واحد تجاری آمریکای این شرکت انتخاب شده است. والدرون جانشین استیون آر. مک‌کلن می‌شود که در اول آوریل بازنشسته شد.

والدرون مستقیماً به مارک استوارت، رئیس و مدیر اجرایی گودیر گزارش خواهد داد.

والدرون از سال 2003 با گودیر کار می کند و چندین سمت رهبری در این شرکت داشته است که اخیراً به ،وان رئیس تجارت مصرف کننده گودیر در آمریکای شمالی خدمت کرده است.

هد شات رایان والدرون
(ع،: ارائه شده)

شغل او در این شرکت همچنین شامل نقش هایی مانند معاونت زنجیره تامین، تدارکات و تدارکات بود. معاون عملیات و استراتژی فروش و معاون یکپارچه سازی ،ب و کار و فرآیند و معاون تجارت جه، خارج از بزرگراه و عملیات شیمیایی.



منبع: https://www.trucknews.com/human-resources/trucking-announcements-appointments-at-goodyear-melett-new-hires-at-ampure-perc/1003184875/