شرایط فروش چری محصولات و خدمات Chery قیمت ماشین چری

این طراحی ها بیشتر تحت تأثیر درک عمیق چری از ترجیحات مصرف کننده، پیشینه فرهنگی و روندهای بازار است. تیگو 8 پیشرانه دو لیتری توربو، سقف پانورامیک، سه ردیف صندلی، رینگ آلیاژی تراش خورده، فرمان کمکی برقی، گرمکن صندلی­های جلو، تریم داخلی چرم، صندلی راننده برقی و 6 حالته، دوربین 360 درجه، شش کیسه هوا و … دارد. البته امکانات فوق تنها بخشی از ویژگی­های تیگو 8 است که آن را زیبا و منحصر به فرد ساخته است. از ویژگی­های کلی تیگو 5 می­توان به بهره­گیری از المان­های آب و آناتومی ماهی، فضای داخلی زیبا با ویژگی­های کاربرپسند و تزئینات داخلی با کیفیت، نمایشگر هشت اینچی لمسی و رانندگی مطمئن و ایمن در تمامی شرایط اشاره کرد. از ویژگی­های کلی تیگو 7 می­توان به طراحی آینده­نگر و پیشرو، طراحی الهام گرفته از طرح خودروی مفهومی TX، رانندگی بسیار مهیج و پویا و طراحی ساده و در عین حال پویا اشاره کرد. انواع خودروهای سدان که با نام آریزو روانه بازار می­شوند همچون آریزو GX با نام آریزو 6، آریزو 3، آریزو 5 و آریزو 7.

  • دارای دکمه استارت، دارای فرمان برقی همراه با دکمه های چند منظوره، دارای سیستم کنترل آب و هوای خودکار، دارای چراغ های جلو اتوماتیک و ورودی بدون کلید است.
  • ارزان‌ترین محصول این بخش شرکت چری مدل QQ نسل دوم (یا ام وی ام ۱۱۰ کنونی ایران) بوده که با قیمتی در حدود ۶٫۰۰۰ تا ۷٫۰۰۰ دلار به فروش می‌رسد.
  • چری آریزو ۵ در ابتدا به یک پیشرانه تنفس طبیعی ۱.۵ لیتری با توان ۱۱۶ اسب‌بخار و گشتاور ۱۴۱ نیوتن‌متر مجهز شده بود.
  • طول نسبتاً کوتاه درب صندوق عقب به همراه شیب ستون C، تداعی‌گر یک خودروی فستبک اسپرت در ذهن طرفداران خودرو خواهد بود.
  • موتور چری تیگو 5 یک موتور 1971 لیتری است که حداکثر 139 اسب بخار تولید می کند ادامه مطلب…

شرکت چری در سال ۱۹۹۷ بنیان نهاده شد و از سال ۱۹۹۹ تولید خودرو را کلید زد. این شرکت از سال ۲۰۰۳ تاکنون بزرگترین صادرکننده خودروهای چینی بوده و با شرکت‌های مطرحی همچون جگوار و لندروور نیز همکاری دارد. در این قسمت می توانید عکس ماشین چری تیگو ۸ پرو را مشاهده کنید، تا به لوکس بودن این خودرو بیشتر پی ببرید. انواع خودروهایی که با نام فول وین روانه بازار می­شوند و اولین محصولات شرکت چری محسوب می­شوند همچون فول وین 2 که در ایران با نام ام وی ام 315 به فروش می­رسد. شرکت چری نخستین بار در سال ۲۰۰۵ میلادی از خودروی کراس‌اوور و ارزان‌قیمت خود به نام تیگو رونمایی کرد که در سال ۲۰۱۰ میلادی و پس از یک فیس لیفت به چری تیگو ۳ تغییر نام داد.

برای بررسی مشخصات خودرو تیگو ۷ ie، یکی دیگر از خودروهای پر طرفدار کمپانی چری به سایت مشخصات خودرو TIGGO 7 سر بزنید. فضای داخلی دارای ویژگی هایی مانند صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی برای سیستم اطلاعات سرگرمی، صندلی های چرمی، دارای کلید ورودی و استارت اتوماتیک و دوربین دنده عقب است. البته آریزو 5 ویژگی­های بی­شمار بسیاری نیز دارد که آن را همچون مدل­های دیگر ماشین آریزو زیبا و منحصر به فرد کرده است. شرکت خودروسازی چری اتومبیل از سال ۱۹۹۷ میلادی فعالیت خود را در منطقه «آنهوی چین» آغاز کرد. این شرکت به طور اختصاصی روی تولید محصولات سواری، مینی ون و کراس اوور فعالیت می‌کند و در سال ۲۰۱۲ با تولید ۵۹۰ هزار دستگاه انواع خودرو، موفق شد جایگاه دهمین خودروساز بزرگ کشور چین را به خود اختصاص دهد.

حداکثر سال تولید

توان خروجی و گشتاور حاصل از این پیشرانه همانطور که اشاره شد معادل ۱۴۷ اسب‌بخار و ۲۱۰ نیوتن‌متر است که توسط یک جعبه دنده ۶ سرعته دو کلاچه به سوی چرخ‌های جلو ارسال می‌شود. کمپانی چری به واسطه همکاری با شرکت مدیران خودرو حضور فعالی در کشور ما داشته و طی دهه ۸۰ و ۹۰ شمسی بسیاری از تولیدات مختلف برند چری وارد بازار ایران شده است. در دهه ۸۰ شاهد عرضه ماشین چری قدیمی همچون چری ویانا بوده‌ایم اما فروش محصولات چری در دهه ۹۰ به ویژه با ارائه محصولات جدید نظیر ماشین چری تیگو ۵ و برخی دیگر مدل‌های شاسی بلند چری با رونقی بیش از پیش روبرو شد. بسیاری از مردم ایران معتقدد هستند که خرید ماشین اگر تنوع انتخاب برای آنها وجود داشته باشد، لذت بخش است. چری برند لوکس چینی است که چند سالی است توسط مدیران خودرو به بازار ایران عرضه شده است.

?آیا میتوان بدون دسته چک هم بصورت اقساطی خرید کرد؟

یکی دیگر از مقاطع حساس در تاریخچه شرکت چری قرارداد همکاری آن با شرکت تاتا موتورز هندوستان بود. تاتا موتور که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو از لحاظ شمار در جهان به‌شمار می‌آید، مالکیت برندهای انگلیسی لندروور و جاگوار را در اختیار داشت و توانایی‌های فنی چری را به طرح قابل ملاحظه‌ای افزایش داد. در این دهه از فعالیت شرکت چری و با تزریق فناوری‌های خارجی، کیفیت محصولات این خودروساز بهبود بسیاری پبدا کرده و تولیدات آن توان رقابت با محصولات پایه و متوسط آسیایی را پیدا کردند.

پس از آن چری ویانا برخلاف ظاهر بسیار نامأنوسش، آینه تمام‌نمای تلاش چینی‌ها به منظور طی کردن پله‌های ترقی محسوب می‌شد. باتری فابریک خودروی چری چیست؟ در این مقاله با مشخصات فنی باتری خودروهای چری موجود در ایران آشنا خواهید شد. توجه داشته باشید هر کلاس خودروی چری دارای مدل های مختلف باتری میباشد و ممکن است با سایز نوشته شده اختلاف داشته باشد. برای کسب اطلاعات دقیقتر میتوانید با کارشناسان کیان باتری تماس حاصل فرمایید.