به طور معمول، این فصل اولین میوه ها را در پایان آوریل می بیند، با محموله ها تا اواسط تا اوا، ژوئن بسته می شود، و پس از کمک حدود 22٪ به حجم سالانه ملی در یک فصل بسیار کوتاه 6 هفته ای، به سرعت کاهش می یابد. تقریباً تمام تولید گی، در اطراف لودی، کالیفرنیا، در بازار حمل و نقل استاکتون، جایی که گونه معروف گی، بینگ در آنجا کشت می‌شود، به دلیل آب و هوای ایده‌آل که دمای سرد زمست، و دمای گرم، اما نه خیلی گرم را در بهار و تابستان فراهم می‌کند، متمرکز است. ماه ها، با توجه به گی، کالیفرنیا.

با داده‌های DAT iQ واضح‌ترین و دقیق‌ترین نمای بازار بار کامیون را دریافت کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=videoseries

با DAT iQ Live هماهنگ شوید، زنده در یوتیوب یا لینکدین، ساعت 10 صبح به وقت شرقی هر سه شنبه.

پس از فصل کالیفرنیا، تولید گی، به شمال غربی اقیانوس آرام (PNW) تغییر می کند، جایی که حجم از ایالت واشنگتن به تازگی شروع به آنلاین شدن کرده است. با این حال، سال گذشته متفاوت بود، با شروع کندتر فصل کالیفرنیا که منجر به گسترش محموله‌ها تا آ، هفته طول، 4 جولای شد، که با فصل PNW همپوش، داشت.

با وجود زمستان مرطوب دیگر با تعداد زیادیرودخانه های جویفصل گی، 2024 کالیفرنیا بیشتر با هنجارهای تاریخی و برداشت کوتاه‌تر مطابقت دارد. مطابق با مارک کالدر از Primavera Marketing، “امسال، ما شاهد بازگشت به یک تقویم فصلی معمولی هستیم. کالدر می‌گوید: انتظار می‌رود گونه‌های اولیه در حدود 25 آوریل عرضه شوند و حجم ثابتی برای دره سان خواکین ج،ی تا 5 می پیش‌بینی می‌شود. دیو مارتین از Stemilt Growers می‌گوید: «به نظر می‌رسد امسال همه چیز رو به راه است. انتظار می‌رود که گونه C، بین 10 تا 25 می به اوج خود برسد و پس از آن Bing بین 25 می تا 10 ژوئن به اوج خود برسد.

ناظر بازار

همه نرخ‌های ذکر شده در زیر، هزینه‌های اضافی سوخت را شامل نمی‌شوند، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.

به گفته USDA، ظرفیت در فلوریدا قبل از روز مادر و در Nogales، AZ، ​​در بازار حمل و نقل توسان در حال افزایش است. و، کشاورزی ایالات متحده آمریکا هفته گذشته کمبود کمی کامیون در هر دو منطقه برای کامیون‌های سبزیجات از مکزیک به شیکاگو و فلوریدا ج،ی تا بوستون و نیویورک گزارش کرد. لیکلند، فلوریدا، تا بوستون، هفته گذشته به طور متوسط ​​1.77 دلار در هر مایل به اپراتورها پرداخت کرد که بالاترین میزان از جولای گذشته بود، اما تقریباً 0.22 دلار در هر مایل کمتر از سال گذشته بود. ظرفیت در خط نیویورک بسیار محدودتر بود، جایی که نرخ ها 0.30 دلار در مایل بالاتر از میانگین مارس 2.01 دلار در هر مایل بود که همچنین بالاترین میزان از جولای گذشته بود. میانگین نرخ های ایالت فلوریدا هفته گذشته 0.12 دلار در هر مایل افزایش یافت و به 1.53 دلار در هر مایل رسید.

در ج، تگزاس، جایی که بیشتر (40٪) محصولات مکزیکی در مک آلن وارد ایالات متحده می شوند، با نزدیک شدن بازار مکزیک به اوج فصل اواسط ماه مه، حجم تولید 8٪ وزنی و 1٪ سالانه افزایش یافت. حجم بارهای رنده جابجا شده 4% وزنی در وزن و 33% سالانه افزایش یافت، اما با ظرفیت کافی در دسترس، نرخ‌های حمل‌ونقل خطی عمدتاً یکنواخت تا اندکی کاهش یافت و به طور متوسط ​​2.08 دلار در هر مایل بود. بارها از مک آلن به دا، به شرکت های حمل و نقل 2.59 دلار در هر مایل پرداخت ،د که پس از افزایش 8 ماهه گذشته 0.22 دلار در مایل بر مایل کاهش یافت، در حالی که بارگیری از شرق به اورلاندو به طور متوسط ​​2.39 دلار در هر مایل بود که 0.03 دلار در مایل وزنی در وزن 4 درصد افزایش داشت. بارها جابجا شدند

نسبت بار به کامیون

حجم پست بار ریفر نیز پس از کاهش 8 درصدی هفته گذشته (وزن بر وزن) در هفته گذشته، تقریباً تغییر هفته به هفته مشابه سال گذشته، زمین خود را از دست داد. پست‌های تج،ات مسیر خود را مع، ،د و 3% وزنی افزایش یافتند و در نتیجه نسبت بار کشتی به کامیون 8% وزنی به 4.64 کاهش یافت.

نرخ های نقطه ای

نرخ‌های نقطه‌ای از داوران برای هفته دوم یک پنی در هر مایل کاهش یافت و به میانگین ملی 1.85 دلار در هر مایل رسید. نرخ‌های ریفر لاین‌هال 0.07 دلار کمتر و 0.02 دلار در مایل بالاتر از سال 2019 است.

گزارش های هفتگی

منبع: https://www.dat.com/blog/،-report-california-cherry-growers-expect-a-much-s،rter-and-more-normal-season