به گفته لی دیکی، درختان هلو در حال شکوفه دادن هستند و توت فرنگی ها آماده چیدن هستند. مزارع دیکی در Musella، GA، نشان می دهد که ما خیلی دور از خط شروع رسمی فصل تولید 2024 نیستیم. دیکی می‌گوید: «ما برای فصل توت‌فرنگی هیجان‌زده می‌شویم، اگرچه با دمای بسیار پایین، موانعی در پیش داریم. ما پتوهای یخ زده داشتیم که با قضاوت در اندازه و شیرینی توت فرنگی های فصل اول کار می ،د.

با داده‌های DAT iQ واضح‌ترین و دقیق‌ترین نمای بازار بار کامیون را دریافت کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=videoseries

با DAT iQ Live هماهنگ شوید، زنده در یوتیوب یا لینکدین، ساعت 10 صبح به وقت شرقی هر سه شنبه.

Dickey Farms بیش از 125 سال است که محصولات خود را در قلب گرجستان رشد می دهد و مفت، است که خانه قدیمی ترین خانه بسته بندی هلو گرجستان است که به طور مداوم کار می کند. در روزهای اولیه مزارع دیکی، از قاطرها برای شخم زدن باغات و انتقال هلو به بسته بندی استفاده می شد. در آن زمان، بیشتر کارها به صورت دستی انجام می شد، از جمله اولین دستگاه مسواک زدن گرجستان برای حذف پف هلو. بنیانگذار دیکی فارمز رابرت ال. Bob” Dickey همچنین یکی از اولین تولیدکنندگ، بود که سیستم خنک‌کننده آبی را در نظر گرفت که هلوها را در آب 35 درجه قرار می‌داد تا گرد و غبار مزرعه را از بین ببرد و روند رسیدن را کندتر کند و در هنگام رسیدن به بازارهای شمالی آن‌ها را عالی می‌کرد.

ناظر بازار

همه نرخ‌های ذکر شده در زیر، هزینه‌های اضافی سوخت را شامل نمی‌شوند، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.

ظرفیت ریفر ،وجی آتلانتا پس از افزایش 0.04 دلاری در مایل در هفته گذشته به 2.03 دلار در مایل در مهم ترین بازار توزیع در ساحل شرقی، کمتر بود. بارهای جابجا شده 12 درصد وزنی کاهش یافته و 14 درصد کمتر از سال گذشته است. در خط شماره یک ،وجی به لیکلند، فلوریدا، ظرفیت کاهش 3 درصدی حجم بارها کاهش یافت. نرخ لاین هاول 0.02 دلار در هر مایل به 2.77 دلار در هر مایل کاهش یافت. نرخ رفر ،وجی فلوریدا با کاهش 0.03 دلار در هر مایل به 1.41 دلار در مایل در هفته گذشته، تحت تأثیر فصل محصولات نرم بود که طبق گزارش USDA، حجم بار کامیون به دنبال کاهش 21 درصدی وزنی در هفته گذشته، 41 درصد کاهش یافت.

پس از شروع آهسته، حجم تولیدات ،وجی در کالیفرنیا به دنبال افزایش 17 درصدی هفته گذشته در حال بهبود است. در فرزنو، بزرگترین بازار تولید کامیون در ایالت، نرخ رفر ،وجی با 0.03 دلار در هر مایل به 2.05 دلار در مایل افزایش یافت که با 2 درصد حجم بارهای جابجا شده بیشتر شد. بیشتر سودها در مسیر منطقه ای به انتاریو گزارش شده است، جایی که نرخ ها با افزایش 0.11 دلار در مایل به 2.46 دلار در مایل در یک درصد حجم بالاتر افزایش یافته است. در مقابل، بارگیری از فرزنو به فینی، به طور متوسط ​​1.94 دلار در هر مایل به حامل‌ها پرداخت می‌کرد که با کاهش 18 درصدی حجم، 0.02 دلار در هر مایل کاهش داشت.

نسبت بار به کامیون

بر اساس آ،ین داده های و، کشاورزی ایالات متحده آمریکا، حجم پست بار ریفر پس از کاهش 18 درصدی هفته گذشته، تحت تأثیر کاهش 4 درصدی وزنی بر وزن بار در حجم تولید کامیون، کاهش یافت. ما در آغاز فصل تولید هستیم و در مقایسه با این زمان در سال گذشته، حجم تولید فعلی ما حدود 8 درصد کمتر است. ظرفیت موجود به دنبال کاهش 8 درصدی پست تج،ات در هفته گذشته کاهش یافت و نسبت بار به کامیون را با 12 درصد کاهش به 4.70 رساند.

نرخ های نقطه ای

با وجود اینکه حجم بارهای ملی تا حدودی بیش از 12 درصد کاهش یافته است، نرخ های نقطه ای ریفر در هفته گذشته ثابت ماند، به طور متوسط ​​1.87 دلار در هر مایل. نرخ‌های ریفر خطی 0.12 دلار کمتر و 0.02 دلار در مایل بالاتر از سال 2019 است.

گزارش های هفتگی



منبع: https://www.dat.com/blog/،-report-،uce-season-s،s-in-the-southeast