شاخص مدیر لجستیک (LMIتولید شده توسط زک راجرز در دانشگاه ایالتی ک،ادو، در مارس 2024 به 58.2 رسید، (+1.8) نسبت به 55.6 در ژانویه. این سریعترین نرخ رشد در شاخص کل از زمان خواندن 61.2 نسبت به 18 ماه پیش در سپتامبر 2022 است. راجرز گفت: “تغییر این ماه عمدتاً ناشی از بازسازی مداوم سطوح موجودی (5.3+) در 63.8 بود. ، که در بالاترین سطح خود از اکتبر 2022 بوده است. این رشد تأثیرات آبشاری بر افزایش ظرفیت انبارداری (8.2-) داشته است که برای اولین بار از ژانویه 2023 به منطقه انقباضی بازگشته است. این تغییرات نشان می دهد که شرکت ها در حال افزایش هستند. موجودی ها با پیش بینی ادامه مخارج مصرف کننده و نشان می دهد که اقتصاد در کوتاه مدت به رشد خود ادامه خواهد داد.

با داده‌های DAT iQ واضح‌ترین و دقیق‌ترین نمای بازار بار کامیون را دریافت کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=videoseries

با DAT iQ Live هماهنگ کنید، زنده در یوتیوب یا لینکدین، ساعت 10 صبح به وقت شرقی هر سه شنبه.

شاخص LMI در ماه مارس به 58.3 رسید که نسبت به 56.5 فوریه (1.8+) افزایش داشت. گزارش LMI مارس خاطرنشان کرد: «این هفتمین بار در هشت ماه گذشته است که LMI گسترش یافته است. این رشد ناشی از انباشت موجودی، سخت‌تر شدن انبارداری و بهبود آهسته و در عین حال مداوم در حمل‌ونقل است. خوش‌بینی گسترده‌تر پاسخ‌دهندگان ما در شاخص احساسات مصرف‌کننده دانشگاه میشیگان منع، شده است که در ماه مارس به 79.4 رسیده است (+3.3%) و 28.1 درصد بیشتر از یک سال قبل است. مصرف کنندگان در مورد وضعیت فعلی اقتصاد اطمینان دارند و تورم همچنان به کندی ادامه خواهد داد.

امتیاز LMI ،یبی از هشت جزء منحصر به فرد صنعت لجستیک، از جمله سطوح موجودی و هزینه ها، ظرفیت انبارداری، استفاده و قیمت ها، و همچنین ظرفیت حمل و نقل، استفاده و قیمت ها است. LMI با استفاده از یک شاخص انتشار مح،ه می شود، که در آن هر قرائت بالای 50.0 نشان می دهد که لجستیک در حال گسترش است. خواندن زیر 50.0 نشان دهنده کاهش صنعت لجستیک است. آ،ین نتایج LMI پاسخ های متخصصان زنجیره تامین جمع آوری شده در فوریه 2024 را خلاصه می کند.

ناظر بازار

همه نرخ‌های ذکر شده در زیر، هزینه‌های اضافی سوخت را شامل نمی‌شوند، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.

میانگین نرخ‌های حمل‌ونقل خطی در 5 ایالت برتر بازار نقطه‌ای DAT (کالیفرنیا، تگزاس، ایلینوی، جورجیا و نیوجرسی) هفته گذشته ثابت بود و به طور میانگین 1.70 دلار در هر مایل، مشابه سال گذشته بود. با بهره مندی از افزایش واردات آسیایی، بازار ون خشک لس آنجلس شاهد افزایش 4 درصدی حجم بار در هفته گذشته بود که 7.3 درصد بیشتر از سال گذشته بود. با وجود تقاضای بالاتر، نرخ حمل و نقل خطی بدون تغییر در 1.65 دلار در هر مایل برای بارهای ،وجی باقی ماند.

در مسافت طول، 2000 مایلی شرق به شیکاگو، جایی که شرکت‌های حمل بار کامیون با حامل‌های چندوجهی رقابت می‌کنند، کامیون‌داران به طور متوسط ​​1.50 دلار در هر مایل، 0.33 دلار در مایل بیشتر از سال گذشته و 0.23 دلار در مایل بیشتر از ماه گذشته با 47 درصد دستمزد دریافت ،د. حجم بارهای جابجا شده ماه به ماه بیشتر است. از پایان سال 2021، زم، که تقاضا برای کالاهای وارداتی در طول همه‌گیری به اوج خود رسید، حجم بارهای جابجا شده در این خط به نصف کاهش یافت و نرخ حمل‌ونقل خطی 57 درصد یا تقریباً 2.00 دلار در مایل کاهش یافت.

نسبت بار به کامیون

حجم پست بار ون خشک به دنبال کاهش 11 درصدی وزنی در هفته گذشته، تقریباً تغییر هفته به هفته مشابه سال گذشته، زمین خود را از دست داد. پست‌های تج،ات مسیر خود را مع، ،د و 7 درصد وزنی افزایش یافتند و در نتیجه نسبت بار وانت خشک به کامیون 13 درصد کاهش یافت و به 3.44 رسید.

نرخ های لحظه ای Linehaul

متوسط ​​نرخ ملی حمل و نقل خطی ون خشک تقریباً یک پنی در هر مایل برای هفته دوم کاهش یافت و به بیش از 1.56 دلار در هر مایل در هفته گذشته رسید. در مقایسه با سال گذشته، نرخ حمل و نقل خطی 0.05 دلار در هر مایل کمتر و فقط 0.04 دلار در مایل بالاتر از سال 2019 است.

گزارش های هفتگی

منبع: https://www.dat.com/blog/dry-van-report-consumers-are-confident-about-the-current-state-of-the-economy