نزدیک به پنج ماه از زم، که انتاریو قو،ن جدیدی را برای تنظیم صنعت یدک کش ارائه کرد، می گذرد. انجمن یدک کش حرفه ای انتاریو (PTAO) از هدف این قانون حمایت می کند، اما شکاف های قابل توجهی را شناسایی کرده است که می گوید بر ،ب و کارهای یدک کش قانونی تأثیر منفی می گذارد.

در ماه آوریل، PTAO با صدور نامه ای از ،ت است، – به ویژه و،خانه های دارایی و حمل و نقل – خواست تا به این شکاف های قانونی رسیدگی کنند.

گری وندنهیووال، مالک Preferred Towing مستقر در سارنیا، می‌گوید: «ما توافق کردیم که نظارت و نظارت ،ت‌ها و مقررات، اگر به درستی انجام شود، چیز خوبی است، اما همه چیز بدتر شده است. به جای بازیگران بدی که می‌خواهند دنبالش بروند، به شرکت‌های قانونی آسیب می‌زند.»

ب،ل
(ع،: iStock)

استفان اشورث، افسر حریم خصوصی PTAO، محیط پیش مقررات را به ،وان “غرب وحشی” توصیف می کند که در آن حرفه ای بودن اختیاری بود. با مقررات جدید، مسئولیت های مالکیت به و،خانه های حمل و نقل و دارایی منتقل شده است. با این حال، PTAO ادعا می کند که به دلیل استفاده صنعت بیمه از خلاءهای قانونی برای کاهش هزینه های خود از طریق کم پرداختی – یا عدم پرداخت – به شرکت های یدک کش و تحمیل حدا،ر نرخ های “غیر واقعی” مشکل ساز بوده است.

اشورث تاکید می کند که حتی اگر صنعت یدک کش از ایجاد تغییرات حمایت کرد، PTAO از نحوه مدیریت ،ت در ارائه قو،ن جدید ناامید است.

اشورث می‌گوید: «آنقدر که ما آن را نزد یک وکیل برده‌ایم که گفته است، «بله، شما مسئولیت قانونی دارید که در هر زمان که هر نوع قانونی را معرفی می‌کنید، در تجزیه و تحلیل م،ادار ذینفعان شرکت کنید.» صنعت قبل از اجرای قانون در ژانویه مورد مشورت قرار نگرفت.

برداشت خدمات

گری واندنهیوول می‌گوید شکاف‌های حل‌نشده در قو،ن، شرکت‌های یدک‌کش را مجبور می‌کند تا برای شنیدن حرف‌هایشان اقدام کنند، زیرا مشکل اصلی صنعت همچنان پرداخت ناکافی توسط شرکت‌های بیمه است که منجر به از دست دادن هزاران دلاری اعضای صنعت می‌شود.

او اشاره کرد که برخی از شرکت ها قصد دارند خدمات یدک کشی در بزرگراه های انتاریو را در آ، هفته طول، روز ویکتوریا در ماه مه لغو کنند. او می‌گوید این تنها یکی از چندین «رویداد» است که اعضای صنعت ب،ل در حال برنامه‌ریزی هستند.

در مورد من، اغلب با تج،اتی به ارزش 3 میلیون دلار برای پا،ازی جاده حاضر می شوم و هیچ تضمینی برای پرداخت ندارم. و صنعت بیمه اغلب فقط می گوید، “خب، نه، ما نمی خواهیم این صورت حساب را بپردازیم.”

(ع،: iStock)

او به تصادف اخیر اشاره می کند که در آن چندین تراکتور-تری، و وسایل نقلیه مسافربری، از جمله بار خطرناکی از حلال های رنگ که نشت می کرد، رخ داد. در حالی که آوارها از صحنه جمع آوری می شد، تیم HazMat او تمایلی به رفتن به صحنه برای انجام کاری که برای آن پولی دریافت نمی ،د، نداشتند.

به گفته Vandenheuval، به دلیل این اختلافات پرداختی، حلال‌های رنگ نشتی دود به مدت چهار روز در کنار جاده بدون مراقبت باقی ماندند. او به یاد می آورد که کنار یک زیرمجموعه اصلی نشسته بود، با سه مدرسه در نزدیکی، که همگی از صحنه تصادف دیده می شدند.

هیچ تضمینی برای پرداخت برای من وجود ندارد و من از 20000 دلار تا 100000 دلار برای تیم HazMat هزینه نمی کنم تا این بار را تمیز کند و پولی دریافت نکند یا مجبور به مبارزه برای دریافت دستمزد برای سه تیم بعدی باشد. پنج سال،» او می گوید.

«آتش نش، ها هرگز مشکلی در دریافت حقوق ندارند. بدیهی است که پلیس پول می گیرد. هر ،ی که آنجا (در صحنه) ظاهر شود، پول می گیرد. اما همانطور که گفتم تج،اتی به ارزش 3 میلیون دلار را جمع آوری می کنیم و ساعت ها و ساعت ها برای تمیز ، این جاده ها وقت می گذاریم. و فقط برای اینکه بفهمم هیچ ، نمی‌خواهد قبض را بپردازد.»

صورتحساب تغییر می کند

او حادثه دیگری را تعریف می کند که یکی از اپراتورها برای تحویل گرفتن وسیله نقلیه از تصادف رفت و صورتحساب را در اختیار مشتری قرار داد. با این حال، شرکت بیمه با این ادعا که یدک کشی خارج از حوزه قضایی ثبت شده انجام شده است، علیرغم اینکه شرکت یدک کش دارای مجوز در سراسر انتاریو بود، از پرداخت خودداری کرد. Vandenheuval می گوید که شرکت بیمه قو،ن را در این مورد به اشتباه اعمال کرده است.

Ashworth از PTAO به مسائل اضافی در مورد حدا،ر نرخ ها و هزینه های غیرمجاز مختلف مانند هزینه های اضافی سوخت و هزینه های اداری که تحت مقررات جدید اعمال می شود اشاره می کند. این امر چالشی را برای مشاغل خصوصی یدک کش ایجاد می کند که بر خلاف خدمات عمومی، موظف به انجام بدون پرداخت تضمینی نیستند.

کامیون ب،ل شده
(ع،: iStock)

«شرکت‌های یدک‌کش تصمیم گرفتند (تماس تلفنی نگیرند) مگر اینکه ،ی آماده تعهد باشد. بنابراین وقتی پلیس برای کمک در تصادفی در بزرگراه تماس می گیرد، من شرکت های یدک کشی را می شناسم که گفته اند، “دیگر تماس های پلیس را انجام نمی دهم.”

Vandenheuval می افزاید که این موضوع فراتر می رود، زیرا او معتقد است که روش صدور صورت حساب ساده که توسط قانون جدید ا،امی شده است، هزینه های واقعی خدمات ارائه شده را کاهش می دهد.

او می‌گوید شیوه‌های صورت‌حساب قبلی توسط شرکت‌های قانونی شامل فهرست‌بندی دقیقی بود که همه خدمات ارائه‌شده، از مواد مورد استفاده گرفته تا اقدامات خاص انجام‌شده را فهرست می‌کرد. این امر باعث شفافیت و خاص بودن صورت‌حساب می‌شود که منع،‌کننده پیچیدگی و تنوع خدمات مورد نیاز در عملیات یدک‌کشی است.

حدا،ر تضاد قیمت

،ت اکنون شرکت‌های یدک‌کش را موظف می‌کند تا یک برگه حدا،ر قیمت را ارائه دهند، که بالاترین هزینه ممکن را برای خدمات، صرف‌نظر از ویژگی‌های هر حادثه، محدود می‌کند. واندنهیووال می‌گوید، شرکت‌ها پس از آن باید خدمات قابل اجرا را از این فهرست از پیش تعیین‌شده هنگام صدور صورت‌حساب برای یدک‌کش واقعی انتخاب کنند، اما به گفته Vandenheuval، آنها از ارائه این خدمات مانند قبل محدود هستند.

می‌تو،د از جذب هزاران دلاری برای تمیز ، نشت روغن‌ها و یخ‌زدگی گیرب، استفاده کنید. می د،د، گاهی اوقات باید غواص را برون سپاری کنید تا وسایل نقلیه را از نهرها خارج کنید. ابزارهای زیادی وجود دارد و آنها از ما خواستند که همه اینها را بفهمیم.»

او همچنین چالشی را که با ا،ام به استفاده از قیمت‌گذاری «ب،ل پایه» برای وسایل نقلیه بازیابی شده در فاصله 16.2 فوتی جاده، صرف نظر از پیچیدگی یا مدت زمان تلاش بازیابی، برجسته می‌کند.

آیا می تو،د تصور کنید که من به یکی از این قفسه های بزرگ در خط 402 (بزرگراه) بروم؟ هیچ یک از این وسایل نقلیه در گودال نمی روند، اما اکنون موتورها از کار افتاده اند یا بارهای کامیون در سراسر جاده ها ریخته شده است. و ما چهار، هشت یا 10 ساعت را صرف پا،ازی این جاده ها می کنیم. و حالا به ما می گویند چون پنج متر با جاده فاصله نداشت، این فقط یک یدک کش پایه است.

علاوه بر این، مقررات اکنون شرکت های یدک کش را م،م می کند تا برای هر شغل، فرم رضایت نامه را پر کنند.

برای یدک‌کش‌های بدون توافق، جایی که رانندگان کامیون یدک‌کش بدون درخواست به صحنه تصادف می‌رسند، فرم‌های رضایت می‌توانند به جلوگیری از شیوه‌های صدور صورت‌حساب ناعادلانه کمک کنند. با این حال، Vandenheuval ضرورت این فرم ها را برای یدک کش های معمولی و قراردادی، مانند آنهایی که توسط پلیس سفارش می شود یا آنهایی که بخشی از توافقات از پیش تعیین شده با ،ت های محلی هستند، زیر سوال می برد.

وی در ادامه خاطرنشان می‌کند: شرکت‌های یدک‌کش حتی پس از تکمیل این فرم‌ها با مشکلات بیشتری مواجه می‌شوند که شرکت‌های بیمه به دلیل اختلاف نظر در مورد کفایت فرم‌ها از پرداخت خودداری می‌کنند.

چک های کیفری

Tammy Vandenheuval، همسر گری و یک ،انه دار در PTAO، می افزاید که یکی دیگر از موضوعاتی که توسط مقررات جدید صدور مجوز معرفی شده است این است که برای رانندگان نیاز به بررسی مرجع کیفری دارد.

در حالی که او موافق است که این اقدام می تواند به افزایش ایمنی و حرفه ای شدن در صنعت کمک کند، اما به کمبود رانندگان واجد شرایط نیز منجر شده است. بسیاری از رانندگان احتمالی به دلیل سوابق کیفری گذشته از صدور گواهینامه محروم می شوند، حتی اگر این حوادث ده ها سال پیش رخ داده باشد و از آن زمان مورد عفو قرار گرفته باشد.

او می گوید: «آنها ممکن است چیزی مربوط به 25 سال پیش داشته باشند، عفو دریافت کنند و بتوانند به ایالات متحده سفر کنند، اما MTO آنها را رد کرده و گفته است، “دیگر نمی تو،د تجارت خود را اداره کنید، دیگر نمی تو،د دستمزد بگیرید.” وی افزود: صنعت در حال از دست دادن اپراتورهای با تجربه به دلیل این قانون است. در عین حال، جذب موارد جدید، به ویژه در مناطق کوچکتر و غیر مرکزی دشوار است.

پیامدهای حمل و نقل باربری

«اگر نتو،م رانندگان را حفظ کنیم، یا حتی رانندگ، را پیدا کنیم، اکنون با مشکل خدمات رس، مواجه هستیم. بنابراین این هم برای وسایل نقلیه (مسافری) و هم برای کامیون‌ها است.

در میان اپراتورهایی که از دست داده اند و برخی شرکت ها ساعات خدمات خود را محدود کرده اند، فعالیت خود را بعد از ساعت 6 یا 7 بعد از ظهر متوقف می کنند و دیگر شرکت ها به دلیل عدم ضمانت پرداخت در تماس هستند، او انتظار دارد که این امر پیامدهایی برای صنعت حمل و نقل داشته باشد و منجر به تاخیرهای احتمالی شود. و خسارات مالی ناشی از در دسترس نبودن خدمات یدک کش در ساعات شب.

گری وندنهیووال می گوید که تصادفات حمل و نقل باری اغلب ، های زیادی را پخش می کند، جاده ها را مسدود می کند، باعث تأخیر می شود و ترافیک و تجارت را مختل می کند. پا،ازی این تصادفات به دلیل اندازه و پیچیدگی بسیار بیشتر از تصادفات رانندگی کوچکتر، گاهی تا 12 ساعت طول می کشد.

او همچنین توضیح می‌دهد که رانندگان کامیون‌های یدک‌کش که این کامیون‌های بزرگ را مدیریت می‌کنند به آموزش‌های ویژه زیادی نیاز دارند تا کار خود را ایمن و مؤثر انجام دهند.

اشورث اضافه می کند که به همین دلیل، عدم ارائه خدمات و تاخیر در دسترسی به آنها ممکن است منجر به رقابت شرکت های حمل و نقل برای شرکت های یدک کش واجد شرایط، در دسترس و واجد شرایط شود.



منبع: https://www.trucknews.com/transportation/ontarios-towing-industry-struggles-under-new-regulations-ptao-cites-gaps-unfair-practices/1003184804/