در حالی که موج حوادث مربوط به برخورد وسایل نقلیه تجاری به زیرساخت های استان ادامه دارد، کامیون دیگری با یک پل هوایی در بریتیش کلمبیا برخورد کرد.

و، حمل و نقل و زیرساخت بریتیش کلمبیا گفت که از حادثه برخورد یک وسیله نقلیه تجاری با پل روگذر جاده رایس میل در بزرگراه 99 در ریچموند در نزدیکی ورودی تونل جورج ماسی، حوالی ساعت 10 صبح روز 26 مارس مطلع است.

این و،خانه گفت: «هیچ گزارشی مبنی بر جراحت یا آسیب جدی به سازه وجود ندارد. “ایمنی و اجرای خودروهای تجاری (CVSE) در صحنه حضور یافتند و ما در حال بررسی برای تعیین اینکه آیا اقدامات بیشتری نیاز است یا خیر.”

کامیون در حال حمل کانتینر آسیب دیده
(ع،: کامیونداران ماهر کانادا)

به گفته وب سایت CVSE، حمل و نقل Railport Transport به حالت تعلیق درآمده است. یک بلیت خلافی 575 دلاری برای کار، یک وسیله نقلیه با ارتفاع بیش از 4.15 متر بدون مجوز صادر شد.

اعتصاب روگذر یک روز پس از برخورد یک کامیون حمل بار با پل هوایی عابر پیاده در پارک استنلی در ونکوور صورت گرفت. Inline Propagators در حالی که حادثه در دست بررسی است به حالت تعلیق درآمده است. اداره پلیس ونکوور بلیط های تخلف صادر خواهد کرد.

در اوایل ماه جاری، ،ت این استان مجازات های سخت تری را برای کامیون های تجاری درگیر در تصادفات زیرساختی وضع کرد. متخلفان ممکن است تا 100000 دلار جریمه شوند و با 18 ماه زندان مواجه شوند.

بر اساس داده‌های و، حمل‌ونقل بریتیش کلمبیا، از دسامبر 2021، 39 بار کامیون‌های تجاری به پل‌ها و روگذرها حمله کرده‌اند. از این تعداد 36 مورد به خطای راننده نسبت داده شده و سه مورد نیز در دست بررسی است.



منبع: https://www.trucknews.com/infrastructure/truck-strikes-overp،-near-george-m،ey-tunnel-in-richmond-b-c/1003183497/