وقتی شرکتم یک دوربین رو به راننده نصب کرد، شغلم را از دست دادم – یکی از آن دوربین‌های مبتنی بر هوش مصنوعی که ظاهراً می‌تواند تشخیص دهد چه زم، حواس من پرت شده است (اما اغلب فقط به این دلیل که به آینه، داشبورد و غیره نگاه می‌کردم شکایت می‌کرد. ). به دلیل گم شدن گوشی بلوتوث، تلفنم را به سمت دهانم بردم تا پیامی را به مدیرم دیکته کنم. فکر می‌کنم از آنجایی که دوربین‌ها بسیار جدید بودند، رئیس مدیرم تصمیم گرفت از من برای نمونه‌سازی استفاده کند و اساساً من را در محل ا،اج کرد. این که در بسیاری از موقعیت‌های “اجتماعی” ناراحت هستم، و بخشی از مغزم یخ می‌زند، احتمالاً کمکی نمی‌کند، بنابراین نمی‌توانم در حین دفاع از خودم وقتی در محل قرار می‌گیرم، خوب فکر کنم.

ما می‌تو،م انواع و ا،ام بحث‌ها را در مورد آن داشته باشیم، اما تا آنجا که به من مربوط می‌شود، به شرطی که مطمئن باشم هر بار بیش از چند ث،ه به تلفن نگاه نمی‌کنم (فقط به اندازه‌ای که ببینم کجا باید ضربه بزنم، به ،وان مثال) پس با نگاه ، به آینه بغل تفاوتی ندارد. همچنین مطمئن می‌شوم که هیچ ترافیکی بلافاصله در اطراف یا جلوی من وجود ندارد، بنابراین حتی اگر کمی دریفت کنم، هیچ آسیب احتمالی وجود ندارد (اصولاً، سعی می‌کنم همه احتمالات را در نظر بگیرم و هنگام انجام یک اقدام بالقوه خطرناک، آنها را کاهش دهم). من نسبتاً باهوش، حواس‌پرور و غیره هستم و علی‌رغم اینکه برع، آن کمترین م،ج مش، وجود دارد، مطمئناً انجام برخی کارها در تلفن (مانند دیکته ، یک پیام) بدون خطر بیشتر از هر چیز دیگری که شما را به خطر می‌اندازد ممکن است. تمرکز کامل به دور از جاده پیش روی شما برای چند ث،ه در یک زمان.

اگر واقعا هستند که نگران این هستید که من این کار را انجام ندهم، پس باید برای صرف تمام زمان لازم برای یافتن یک مکان امن برای برقراری ارتباط با آنها – به ،وان مثال ساعتی پرداخت کنید، نه مایل (مخصوصاً که این یک شغل محلی بود).

به کنار، آیا شغل راننده شرکتی من،ی (ترجیحاً در منطقه مرکزی نیوجرسی) وجود دارد که هنوز به راننده اعتماد داشته باشد؟ من بیش از یک دهه تجربه در مورد CSA خود دارم، اما من فی نفسه یک “کامیونر” نیستم بنابراین، برای مثال، چیزی در مورد تعمیر موتور نمی دانم. نظرات در مورد تصمیم من برای استفاده از تلفن به روشی که من انجام دادم کنار، من کاملاً مطمئن هستم که به یک راننده نسبتاً خوب تبدیل شده ام که در واقع قبل از سفر، قطعات بد را تعویض می کند، در حالی که مطمئن می شود چیزهای اساسی به درستی کار می کنند، کمی رانندگی می کند. کندتر از حد متوسط ​​- تا حدی برای صرفه جویی در مصرف سوخت (من میانگین حدود 8.5+MPG را در باری و بین المللی های خودکار جدیدتر داشتم – حداقل 1 MPG بهتر از بسیاری از همکارانم) و به انجام این کار اهمیت می دهم. واقعی “چیز درست.” من نمی خواهم به خاطر من برای هیچ ، دیگری اتفاق بدی بیفتد.

من از آن زمان جایگزینی برای هدفون بلوتوث خود پیدا کردم، BTW – این مدلی است که دیگر ساخته نشده است، بنابراین مجبور شدم یکی از آن را از eBay تهیه کنم، اما برای جلوگیری از صدای کابین بدون اینکه یکی از آن هدست های مس،ه بزرگ باشد، بسیار خوب عمل می کند. در غیر این صورت، من معمولاً هنگام رانندگی زیاد با تلفن صحبت نمی کنم، بنابراین داشتن یک چیز کوچک و به راحتی پنهان ، آن نیز برای من مهم است.



منبع: https://www.thetruckersreport.com/truckingindustryfo،/threads/any-companies-which-still-trust-the-driver-over-tech-dont-micro-manage.2505235/