وزیر حمل و نقل، پابلو رودریگز، امروز اعلام کرد که ،ت تا سقف 16.75 میلیون دلار برای پروژه ای در بندر مونترال تحت صندوق راهروهای تجاری ملی سرمایه گذاری خواهد کرد.

این پروژه شامل اضافه ، یک مسیر چهارم بر روی پل راه آهن Pie-IX و ساخت یک فضای ذخیره سازی است. بازسازی پل راه آهن از جمله مسیر چهارم شامل اضافه شدن 500 متر به شبکه ریلی پل است.

بندر مونترال
(ع،: بندر مونترال)

رودریگز در بی،ه‌ای گفت: «این ابتکار ایمنی، افزایش ظرفیت ریلی و کاهش اثرات زیست‌محیطی را افزایش می‌دهد و بر تعهد ما به توسعه زیرساخت‌های استراتژیک و رشد اقتصادی تأکید می‌کند».

به گفته ،ت، این پروژه به کاهش اثرات زیست محیطی با استفاده از حمل و نقل ریلی بر کامیون کمک خواهد کرد. این بودجه به منظور حفظ پایداری طول، مدت پایانه های کانتینری بندر، افزایش ظرفیت ریلی برای افزایش ارزش تجاری بندر تا بیش از یک میلیارد دلار در سال، کاهش هزینه های حمل و نقل و تقویت ارتباط متقابل مودال در سایت بندر است.

جولی گاس،، مدیر عامل بندر افزود: «حمایت ،ت فدرال ما را قادر می‌سازد تا پلتفرم بین‌وجهی را که بندر مونترال است، تثبیت کنیم و انعطاف‌پذیری و اتصال ریلی تأسیسات خود را به نفع همه کاربرانمان تقویت کنیم». مونترال



منبع: https://www.trucknews.com/transportation/government-funds-montreal-port-infrastructure/1003183286/