بازتاب بی رحمانه به ناوگان کمک می کند تا فرهنگ خود را بهبود بخشند، رانندگان را جذب و حفظ کنند. تغییرات در چند ماه یا حتی در یک سال ممکن نیست.

جین جزراوی، مدیرعامل CarriersEdge در جریان کنفرانس Best Fleets to Drive For Education و جوایز در شارلوت، NC، گفت: “ممکن است دو سال طول بکشد تا بفهمید برای رسیدن به 20 مورد برتر باید چه چیزی را اصلاح کنید.”

او یک شرکت را به یک موجود زنده تشبیه کرد – یک باغ. سازمان توسط تیم رانندگی، کارکنان دفتر، مشتریان، مدیریت و گاهی سرمایه گذاران تحت فشار قرار می گیرد. مانند یک باغ، گاهی اوقات چیزها وقتی که قرار نیست رشد می کنند.

ع، جین جزراوی
جین جزراوی، مدیر عامل CarriersEdge در جریان کنفرانس بهترین ناوگان برای رانندگی برای آموزش و جوایز در شارلوت، NC (ع،: لئو باروس) به شرکت کنندگان خطاب می کند.

وقتی این اتفاق می افتد، می تو،د مقداری وجین یا کاشت مجدد انجام دهید. جزراوی گفت: اصلاحات کوچکی در ،ب و کار خود انجام دهید، برنامه های جدید معرفی کنید و مطمئن شوید که کارها در مسیر درست پیش می روند.

پیشرفت‌های کوچک و تدریجی می‌توانند فرهنگ یک شرکت را به گونه‌ای شکل دهند که بیشتر به سمت راننده محوری حرکت کند. اگر یک ناوگان به جلو حرکت نکند، نمی تواند بهتر شود.

جزراوی خاطرنشان کرد که تغییرات دگرگون کننده بر حمل و نقل در 20 سال آینده تأثیر خواهد گذاشت. دستورات همچنان اعمال می شوند، مانند دستگاه های ثبت الکترونیکی در گذشته و برق رس، در آینده.

ش،تن سیلوها

او گفت: “ناوگان هایی که جلوتر از منحنی ها خواهند بود، ،، هستند که بازتاب بی رحمانه ای را انجام می دهند و به شکاف هایی که در سازمان خود دارند رسیدگی می کنند.”

او از رهبران صنعت خواست تا سیلوهایی را که در سازمان‌هایشان شکل می‌گیرد، ،اب کنند. او هشدار داد که وقتی کارمندان راحت می شوند، سیلو می سازند.

جزراوی اذعان کرد که مشارکت در بهترین ناوگان برای رانندگی در سال جاری کاهش یافته است، همانطور که در زمان سقوط اقتصاد اتفاق می افتد. اما او نسبت به داده های است،اج شده از نظرسنجی ها خوش بین بود.

آنچه رانندگان می خواهند

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که چیزهای مهم برای رانندگان شرکت، حقوق، وقت خانه، خانواده کار، تج،ات برای رانندگان شرکت مهم است. برای اپراتورهای مالک، تقریباً ی،ان بود، با این تفاوت که آنها مشتاق آزادی برای گرفتن ع، بودند.

رانندگان نیز با پیاده سازی و استفاده از فناوری در حال جابجایی هستند. نه فقط رانندگان جوان، بلکه بزرگترها نیز. و از آنجایی که صنعت فناوری را پذیرفته است، باید به تهدید مجرمان سایبری توجه کند. از آنجایی که شرکت‌ها برنامه‌ها و فناوری‌هایی را برای مبارزه با آنها در نظر می‌گیرند، آموزش رانندگان در مورد اقدامات احتیاطی به اندازه آموزش کارکنان اداری مهم است.

در حالی که ناوگان استفاده از رسانه های اجتماعی برای انتشار اطلاعات را افزایش می دهند، CarriersEdge دریافت که رانندگان فیدهای رسانه های اجتماعی شرکت خود را دنبال نمی کنند. جزراوی گفت: «همه چیز در مورد فیس بوک است. بسیاری از آنها فیس بوک را دوست نداشتند و برنامه را حذف ،د.

مشکلات رسانه های اجتماعی

ناوگان ممکن است بخواهند با رانندگان خود بررسی کنند که آیا آنها مش، هستند یا شرکت را در برنامه هایی مانند فیس بوک، اینستاگرام و تیک تاک دنبال می کنند. او گفت: “ناوگان ها از رسانه های اجتماعی برای جذب استعدادها استفاده می کنند، اما برخی به رانندگان موجود فکر نمی کنند.” “اگر آنها درگیر نیستند، آنها در رسانه های اجتماعی هستند، آنها فقط صفحه شما را دنبال نمی کنند.”

با بزرگتر شدن مجموعه رانندگان، بازنشستگی و نحوه تامین مالی آن در ذهن رانندگان است. در شرایط اقتصادی کنونی نگر، در مورد حقوق زیاد است و برخی بازنشستگی را به تعویق می اندازند. برخی از ناوگان برنامه های پس انداز بازنشستگی ارائه می دهند اما رانندگان ممکن است شرکت نکنند. ناوگان می توانند با آموزش رانندگان در مورد نحوه سرمایه گذاری برای بازنشستگی خود کمک کنند.

فضای امن برای کار

جزراوی خاطرنشان کرد که تعداد افراد LGBTIQA+ در این صنعت در حال افزایش است.

حمل و نقل یک مکان عالی برای افرادی است که می خواهند زندگی خود را مطابق شرایط خود بگذرانند. ناوگ، که ایمنی را برای همه رانندگان فراهم می کند به جذب استعدادهای بیشتر کمک می کند.

همراه با آموزش، بازخورد عملکرد نیز وجود دارد، و اینجاست که تعامل انس، مهم است. برخی از شرکت ها به ارسال کارت امتیازی ایمیل به رانندگان متکی هستند. کارت‌های امتیازی مهم هستند، اما این می‌تواند توسط شخصی ارائه شود که بتواند به سؤالات پاسخ دهد و بازخورد ارائه دهد.

ارتباط نیز کلیدی است، به ویژه هنگامی که اطلاعاتی در مورد مسیریابی و اعزام وجود دارد. همه از آن شکایت دارند، اما پس از توضیح دلیل، رانندگان درک بیشتری از وضعیت پیدا می کنند. ناوگان باید روایت را با ارتباطات بهبود یافته کنترل کنند.



منبع: https://www.trucknews.com/business-management/ruthless-reflection-helps-the-best-fleets-improve/1003184046/