ایناهاش. بیایید به این بپردازیم که چه چیزی باعث شد من وارد این بخش حمل و نقل شوم. وقتی می گویم این تاپیک از طرف من 10 سال و 8 ماه نخواهد بود، اما تا زم، که من اینجا هستم، به من اعتماد کنید. چطور به اینجا رسیدم؟ اینجا می رود.

در آوریل گذشته، اعلام شد که شرکت قبلی من در حال پایان دادن به فعالیت های ساحل غربی است. آنها این کار را ،د، حتی اگر من می توانستم یک سفر گاه به گاه داشته باشم. از هم دورتر و دورتر شدند. تا جایی که می‌توانستم دوام آوردم، اما رفتن از رانندگی بیشتر به ،ه‌های تصادفی 3، 4 و 5 بار در هفته برای من بسیار زیاد بود. کاری که آن اعلامیه انجام داد این بود که بالاترین تیم تولید کننده ما را همراه با 3 تیم برتر دیگر بدرقه کرد. همچنین، زنی که برای ماه آوریل سوار کامیونم شدم، یک بار انفرادی انجام داد و سپس ، کرد. آنها کجا رفتند؟ حمل و نقل زمینی FedEx با این پیمانکار خاص. به من گفتند که من هم باید بیایم. منتظر بودم ببینم با همکارانم در شرکت قبلی چطور کار می کند و همه همین را به من می گفتند، این یک بازی کاملاً متفاوت با قایق پولی است که باید ساخته شود.

بنابراین، در اواسط ماه اوت، زم، که من در خانه و آماده رفتن به یونان با همسرم بودم، پیمانکار تماس گرفت و یک ساعت صحبت کردیم. یک مشکل وجود داشت که او باید آن را حل می‌کرد، او می‌توانست مرا به اوکالا و اورلاندو برساند، اما باید مرا به WPB نزدیک‌تر می‌کرد. او سرانجام توانست آن قطعه گم شده را با یک خط به پورت سنت لوسی، در 44 مایلی خانه من، بیاورد. زم، که در یونان بودیم از او تماس تلفنی گرفتم. ما قبلاً روی پرداخت توافق کرده بودیم، بنابراین وقتی برگشتیم، درخواست را پر کردم و روند را شروع کردم.

فرآیند استخدام از طریق شخص ثالثی انجام می شود که FedEx استخدام می کند و بسیار دقیق بود. وقتی برای روز شکرگزاری در خانه بودم، تأییدیه دوبل/سه‌گانه‌ام را دریافت کردم. وقتی بعد از تعطیلات آنجا را ، کردم، آزمایش مواد مخدرم را در اوهایو در یک مایل از Meijer DC در Tipp City اوهایو انجام دادم. زم، که این کار تکمیل شد و چند مورد سست که باید برطرف می شد، استخدام شدم. من از اول دسامبر به ،وان یک کارمند مشغول به کار هستم، فقط به این دلیل که بیمه درم، من از اول فوریه آغاز می شود تا مجبور نباشم برای پوشش کبرا از طریق کارفرمای قبلی خود هزینه ای بپردازم.

من از سال 78 در این راکت بودم. من بیشتر همه چیز را تجربه کرده ام، در پایان دوران حرفه ای ام هستم. فرصت اجرای کاملاً ترمینال به ترمینال، بدون ،ه های دست انداز، عدم تعامل با فرستنده یا گیرنده، عدم معامله با کارگزاران چیزی است که من مشتاقانه منتظر آن هستم. تنها کاری که می خواهم انجام دهم رانندگی است. دوره زم،. و بزرگترین مزیت؟ من مجبور نیستم مایل ها را تعقیب کنم و نگران مطمئن شوم که چک حقوقم همان جایی است که باید باشد. من هر هفته با حقوق و دستمزدی دریافت می کنم که تضمین می شود کامیون حرکت کند یا نه. بیش از 2000 مایل در هفته و نرخ مسافت پیموده شده من 0.75 در هر مایل برای مایل های بیش از 2000 است. مزایای دیگری نیز وجود دارد که بسیار خوب هستند. 2 هفته مرخصی با حقوق پس از 6 ماه، یک هفته پرداخت در ماه دسامبر به ،وان پاداش کریسمس. بیمه درم، BCBS بسیار قابل مقایسه با شرکت قبلی من است که در واقع 23 دلار در هفته ارزان تر است. چیزهای دیگری نیز به ایجاد این تغییر من اضافه شده است. مثل اینکه این پیمانکار فقط 35 کامیون دارد که نیمی از آنها تیمی، نیمی دیگر انفرادی هستند که هر شب خانه هستند و بعد من که تنها راننده OTR انفرادی در ناوگان او هستم. به همین دلیل، بالاترین حقوق تضمینی هفتگی را دریافت کردم. من مطمئن هستم که برخی از مردم چیزی در این مورد پیدا خواهند کرد که باورشان نمی شود، اما در نهایت، این فرصتی است که همیشه شنیده بودم که وجود دارد، اما هرگز پیدا نکردم. تمام کارها توسط 9 کارمند قبلی شرکت قدیمی که 6 و 7 ماه اینجا بودند انجام شده است.

همانطور که من از طریق جهت یابی و سازگاری با یک سیستم جدید، تجربیات خود را با همه به اشتراک خواهم گذاشت. در حال حاضر، من در Comfort Suites در ،ون Tn نشسته ام و در حال استراحت هستم. من فردا یک روز تعطیل دارم بعد 2 روز جهت گیری. سال نو همگی مبارک، سلامت باشید و سالی پر از سلامتی و موفقیت داشته باشیم!



منبع: https://www.thetruckersreport.com/truckingindustryfo،/threads/fedex-ground-linehaul-with-johnboy.2494762/