از زمان رکود بزرگ در سال 2007، ، وگاس به دنبال “مقاومت در برابر رکود” بوده و در این فرآیند، رونق ساخت و ساز را آغاز کرد که تقاضای قابل توجهی برای حمل و نقل های مسطح برای حمل میلیون ها تن بار به شهر در هر ماه ایجاد کرد.

علاوه بر تقاضای محلی برای دامپرهای شکمی، ساخت‌وساز و ماشین‌آلات خاکی، به نظر می‌رسد تقاضای تخت‌های مسطح در مسافت‌های طول، با توسعه پروژه‌های ساختم، از نزدیک پیگیری می‌شود. در سال‌های اخیر، این شهر شاهد تکمیل استادیوم جدید ،‌وگاس رایدر NFL، کازینوی 87 هکتاری 7 میلیارد دلاری ریزورت ورلد و توسعه مرکز کنوانسیون ،‌وگاس (LVCC) به ارزش 1 میلیارد دلار بوده است.

ت،یب 67 ساله معروف به تازگی اعلام شده است استراحتگاه تروپیکانا در 2 آوریل امسال راه را برای استادیوم بیسبال جدید Oa،ds A باز خواهد کرد. این پارک با 33000 صندلی در 9 هکتار از سایت 35 هکتاری Tropicana ساخته خواهد شد. برنامه‌هایی برای این است که پارک توپ دارای یک جامبوترون به مساحت 18000 فوت مربع، بزرگترین صفحه ورزشگاه در لیگ برتر بیسبال باشد. همچنین در برنامه‌ها 2500 پارکینگ در این سایت وجود دارد که یک میدان منتهی به استادیوم است. همه شامل، این به م،ی مقدار قابل توجهی از حمل و نقل برای حمل و نقل مسطح مسافت طول،، از جمله ماشین آلات، فولاد، کابل کشی، و الوار، زم، که A در آغاز ساخت و ساز در پارکینگ در آوریل 2025.

بارها و کامیون های ون خشک را در بزرگترین شبکه باربری درخواستی آمریکای شمالی پیدا کنید.

همه نرخ‌های ذکر شده در زیر، هزینه‌های اضافی سوخت را شامل نمی‌شوند، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.

پس از افت در سه هفته گذشته، نرخ‌های نقطه ،وجی در بازارهای ،یبی گری و ساوت بند، IN، هفته گذشته ثابت بود و در 2.36 دلار در هر مایل بود. بر اساس گزارش موسسه آهن و فولاد آمریکا (AISI) این منطقه حدود 30 درصد از تولید ملی فولاد را به خود اختصاص داده است که در سطح ملی یک درصد افزایش یافته است. با ورود به فصل ساخت و ساز، حجم بار ،وجی در ماه گذشته 27٪ افزایش یافته است، اگرچه نرخ های لحظه ای در همان بازه زم، 3٪ کاهش یافته است.

در همسایه اوهایو، ظرفیت موجود نیز زیاد است و علیرغم افزایش 34 درصدی بارهای جابه‌جا شده، میانگین نرخ‌های نقدی ایالتی 0.03 دلار در هر مایل کاهش یافت. در بازار بزرگتر تخت کلیولند، حجم بارها 13 درصد در هفته گذشته افزایش یافت در حالی که نرخ ها 2 درصد کاهش یافت و به طور متوسط ​​به 2.51 دلار در هر مایل رسید.

حجم پست بار تخت برای هفتمین هفته پس از افزایش 1% وزنی در هفته گذشته افزایش یافت. حجم بازار نقدی در ماه گذشته 21 درصد افزایش یافته است اما در سال گذشته 17 درصد کاهش یافته است. ظرفیت موجود به دنبال افت 8 درصدی پست تج،ات کاهش یافت و نسبت بار به کامیون را 9 درصد به 18.41 افزایش داد.

حجم جابجایی بارهای تخت در ماه گذشته به دنبال افزایش 12 درصدی هفته گذشته، 21 درصد افزایش یافته است. حمل و نقل بار در بازار نقدی کمی بیش از 6٪ بیشتر از سال گذشته است، با نرخ های نقدی در هفته گذشته در 1.99 دلار در هر مایل ثابت باقی مانده است. نرخ حمل و نقل خط مسطح 0.18/ مایل کمتر از سال گذشته و 0.04 دلار در مایل بیشتر از سال 2020 است.

درباره شبکه DAT One بیشتر بد،د.

منبع: https://www.dat.com/blog/flatbed-report-las-vegas-construction-boom-set-to-roll-into-2025