از زم، که فرمان ELD در سال 2017 اجرایی شد، رانندگان به دستگاه‌های ثبت الکترونیکی عادت کرده‌اند که اطلاعات سفرهایشان را جمع‌آوری می‌کنند. داده های حمل و نقل ELD یکی از بزرگترین نگر، های رانندگان کامیون در آن زمان بود. هیچ ، نمی خواست ،ت ایالات متحده به جزئیات تجاری ما دسترسی بیشتری داشته باشد.

در حال حاضر، هنگامی که یک افسر قانونی گزارش ساعت خدمات (HOS) را از یک ELD درخواست می کند، گزارش بازرسی 8 روز گذشته به FMSCA ارسال می شود. خودشه. هیچ نظارت مستمری بر کامیون ها وجود ندارد. مقررات ایجاب می کند که داده ها به مدت 6 ماه نگهداری شوند.

آیا داده های حمل و نقل ELD شما برای فروش آماده است؟

پاسخ کوتاه این است که بله، ممکن است باشد. شرکت های ELD وجود دارند که داده کاوی را انجام می دهند.

داده کاوی چیست؟

داده کاوی فرآیند جستجو و تجزیه و تحلیل دسته بزرگی از داده های خام به منظور شناسایی ال،ا و است،اج اطلاعات مفید است.

شرکت ها از نرم افزار داده کاوی برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد مشتریان خود استفاده می کنند. این می تواند به آنها کمک کند تا استراتژی های بازاریابی مؤثرتری را توسعه دهند، فروش را افزایش دهند و هزینه ها را کاهش دهند.

به نظر بد نیست، اینطور نیست؟ به هر حال، تجزیه و تحلیلی که ممکن است به ما در صرفه جویی در هزینه، مصرف سوخت کمتر و کارآمدتر شدن در شغلمان کمک کند چیز خوبی است، درست است؟

به جز – آنها ممکن است از داده های شما بدون رضایت شما استفاده کنند. بدون اطلاع شما بدون اطلاع شما

چه حسی در مورد آن داری؟

شخص دیگری از شما سود می برد.

و شما بابت آن به آنها پول می دهید.

چگونه TruckingOffice ELD از شما محافظت می کند

TruckingOffice ELD بلافاصله پس از اجرایی شدن دستور ELD مورد تایید FMCSA قرار گرفت.

TruckingOffice ELD همیشه مورد تایید FMCSA بوده است.

ما 6 سال است که به مشتریان ELD خود خدمت می کنیم. و نرم افزار مدیریت حمل و نقل ما برای مشاغل حمل و نقل 15 سال است که برای اپراتورهای مالک و ناوگان کوچک کار می کند.

امنیت داده های ،ب و کار حمل و نقل شما همیشه بالاترین اولویت ما بوده است. تیم ما برای ایمن نگه داشتن اطلاعات حمل و نقل ELD شما نیز تلاش کرده است.

برای ایمن نگه داشتن اطلاعات خود می تو،د به TruckingOffice اعتماد کنید. همچنین می تو،د به ما اعتماد کنید تا اطلاعات خود را خصوصی نگه داریم.

TruckingOffice از داده های شما برای داده کاوی استفاده نمی کند. ما داده‌های شما یا تجزیه و تحلیل داده‌های ،ب‌وکار حمل و نقل شما را به هیچ‌، نمی‌فروشیم. ،ب و کار شما دقیقا همین است. شغلت. دادن دسترسی دیگران به داده های حمل و نقل ELD یا HOS یا هر چیز دیگری، مدل ،ب و کار ما نیست.

TruckingOffice از ابتدا به دنبال مالک اپراتور کامیون داران بوده است. ما قیمت زیادی برای زنگ ها و سوت هایی که ناوگان کوچک شما به آن نیاز ندارد نداریم. شما می د،د که ما پشت شما را گرفته ایم. در یک اقتصاد دیوانه‌وار، ما تلاش کرده‌ایم تا هزینه‌های شما را پایین نگه داریم و در عین حال ساده‌ترین و آسان‌ترین سیستم مدیریت حمل‌ونقل و ELD را ارائه کنیم. ما حتی آنها را ادغام کرده ایم تا اداره باربری شما را آسانتر کنیم.

اما ما به حریم خصوصی شما احترام می گذاریم.

بنابراین اگر به دنبال یک بسته نرم افزاری مدیریت حمل و نقل هستید که امن و خصوصی باشد، دیگر دنبال آن نباشید. اگر سیستم حمل و نقل ELD برای وسایل نقلیه خود می خواهید که از اعتماد شما سوء استفاده نکند، ما اینجا برای شما هستیم.



منبع: https://www.truckingoffice.com/blog/your-eld-trucking-data-is-safe-with-truckingoffice/