از بسته‌بندی‌ها اجتناب کنید، تعمیرات گران‌قیمت آلاینده‌ها از حدود 500 هزار شروع می‌شود، مگر اینکه بتو،د یکی از آن‌ها را با مدارک کامل و اخیر که نشان می‌دهد سیستم دفن اساساً بازسازی شده است، تهیه کنید. موتورها خوب هستند چیزهایی که به آنها وصل شده اند …. کمتر. بقیه انتخاب فروشنده است.

همچنین خوب است که حداقل هر 6 ماه تا یک سال یک بار داینو اجرا کنید. آنقدرها هم گران نیست اگر همه چیز تمیز و خوب برگشت، آن را اجرا کنید. یک پلاتینیوم خوب یا هر چیزی معادل دیترویت می تواند 500 هزار مایل دیگر را آسان کند.

بزرگترین نگر، ها انتقال، دسته سیم، دیافراگم ها و سیستم آلایندگی است. هنوز هم کمی ارزان تر از پرداخت های جدید خواهد بود. شخصاً روی دیفرانسیل ها و گیرب، OA انجام شده است و اگر خوب برگشتند، قفسه فرمان را دوباره بسازید، تمام ترمزها را بازسازی کنید، بازسازی کنید، کلاچ و فلایویل جدید، شاید صفحه چرخ 5 جدید اگر مال شما به شدت فرسوده شده است. و سیستم def افتاد و تمیز شد.

این کار را انجام دهید و بسیاری از آنها قبل از اینکه تعمیرات از کنترل خارج شود، به 1.5-2 میلیون می رسد.

موارد گفته شده جدیدتر نیز قابل دوام است و با کاهش قیمت‌ها، استدلال‌های محکمی برای هوشمندتر بودن وجود دارد. اما خیلی به خاطر داشته باشید و منظورم این است که بسیاری از کامیون‌های مستعمل موجود در بازار در حال حاضر از O/Oهای ،اب یا مگا هستند که قبل از اینکه آنها را مبا، کنند، تعمیر و نگهداری فراتر از تعمیرات کاملاً ضروری را متوقف کرده‌اند. یا اصلاً انجام نداده‌اند. قبل از اینکه کامیون پس گرفته شود و با رفتن به رکود بدتر می شود. بنابراین این احتمال وجود دارد که شما شماره دیگری را ،یداری کنید.

اگر کامیون پولی خود را نگه دارید و 40 تا 70 هزار تومان بسته به عمق سوراخ ،گوش که می خواهید بروید، آن را تازه کنید. تا زم، که نرخ‌ها بالا می‌آیند و کامیون شما به نقطه‌ی حیاتی می‌رسد، باید به اندازه‌ای پس‌انداز کنید تا بتو،د ی،ره جدید ب،ید.

اما این فقط نظر من است



منبع: https://www.thetruckersreport.com/truckingindustryfo،/threads/what-do-yall-think-about-buying-a-another-truck-right-now.2504768/