تشخیص اینکه چرا رانندگان ناوگان را ، می کنند، می تواند دشوار باشد.  اما معمولاً عوامل متعددی دخیل هستند.  - ع،: ACT

تشخیص اینکه چرا رانندگان ناوگان را ، می کنند، می تواند دشوار باشد. اما معمولاً عوامل متعددی دخیل هستند.

ع،: ACT


هر سال به ،وان بخشی از فرآیند بهترین ناوگان برای رانندگی، از ناوگان ها پرسیده می شود که آیا گردش مالی راننده را بررسی کرده اند و چه چیزی یافته اند.

برخی از پاسخ ها رایج تر از بقیه هستند، با این حال برخی از پاسخ های اصلی رانندگان ممکن است به درستی توضیح ندهند که چرا رانندگان به شرکت های دیگر می روند.

مارک مورل، یکی از بنیانگذاران و رئیس CarriersEdge، که برنامه Best Fleets to Drive For را مدیریت می‌کند، می‌گوید: هر سال ناوگان گزارش می‌دهند که رانندگان می‌گویند که برای مشاغل محلی ، می‌کنند – ، شغل‌های خارج از جاده یا کارهای طول، مدت برای کار محلی. . اما او متعجب است که آیا این حقیقت دارد.

او توضیح می دهد: «فکر می کنم این یک پوشش است. “من فکر می کنم مردم این را می گویند زیرا این چیزی است که شما می تو،د بگویید که هیچ ، قرار نیست آن را پیگیری کند. اگر بگویید، “من به سمت حمل کننده در خیابان می روم”، مردم آن را پیگیری می کنند و سعی می کنند در غیر این صورت شما را متقاعد کنند. اما اگر می‌گویید به یک شغل محلی می‌روید، اپراتور OTR نمی‌تواند در این زمینه کاری انجام دهد.»

وقتی رانندگان می‌روند، معمولاً از قبل شغل دیگری یا چند شغل دیگر دارند. معمولاً رانندگان در چندین شرکت پست می‌پذیرند و تنها در یکی از آنها حاضر می‌شوند.

، برای پول بیشتر؟

برخی از رانندگان برای پول بیشتر – یا اینطور می گویند – ، می کنند. مورل معتقد است، اما همه چیز آنقدر واضح نیست که این توضیح نشان می دهد.

من استدلال می کنم که هیچ ، شغلی را در ازای دستمزد رها نمی کند. و برخی از بهترین مشاغل در جهان واقعاً به طور نسبی دستمزد چند، ندارند.

“شما کار را رها می کنید زیرا حقوق بد است و بسیاری از چیزهای دیگر نیز بد هستند. اما اگر فرصت‌های زیادی وجود داشته باشد، شغلی با دستمزد کمتر انتخاب می‌کنید، از کار لذت می‌برید، و بسیاری از نکات مثبت دیگر در آن وجود دارد.»


 - گرافیک: HDT

گرافیک: HDT


او می گوید که در حمل و نقل باری، ا،ر شرکت ها بسته های حقوق و مزایا مشابهی دارند، بنابراین مسئله این است که یک شرکت چه کار دیگری انجام می دهد. ،یب پرداخت و سایر موارد باید متعادل باشد.

اقتصاد نیز می تواند وارد بازی شود. مورل می‌گوید زم، که بازار حمل‌ونقل نامن،ی وجود دارد و شرکت‌ها در حال کوچک‌تر شدن اندازه ناوگان خود هستند، اعداد نگهداری بیشتر می‌شوند. در آن اقتصاد، رانندگان از یک شرکت به شرکت دیگر جابه‌جا نمی‌شوند.

در مقایسه با دو سال پیش که مردم باربری ها را ، می ،د تا کامیون ب،ند و وارد بازار بی سابقه بازار شوند، به آن نگاه کنید. مثل یک اثر عجله طلا بود.

او می‌گوید: بسته به وضعیت اقتصاد، شاهد تغییر روندها خواهیم بود.

اما تا زم، که صنعت همچنان بر استخدام بر اساس دستمزد و بر اساس نشستن سریع شخصی در آن صندلی به جای یافتن من،، تمرکز کند، شما همچنان شاهد گردش مالی بالا خواهید بود، زیرا در نهایت با افراد اشتباه روی صندلی‌ها.»

مشکلات تلاش برای پر ، خیلی سریع صندلی های کامیون

وقتی یک راننده احساس می کند که شغل من، نیست، مشکل اغلب از استخدام نشات می گیرد.

مورل می گوید: «افراد در موقعیت های اشتباهی استخدام می شوند. «بسیاری از کارهایی که صنعت انجام می‌دهد این است که روی پر ، سریع صندلی‌ها، سوار ، سریع راننده به آن کامیون و سوار ، آن‌ها در جاده تمرکز می‌کند. آنها وقت نمی گذارند تا بفهمند آیا این شخص واقعاً من، است یا خیر.


 - گرافیک: HDT

گرافیک: HDT


ممکن است شرکت وقت نگذارد تا به طور کامل به راننده توضیح دهد که از او چه انتظاری می‌رود، و زم، که بین آن و آنچه راننده انتظار دارد ناسازگاری وجود داشته باشد، می‌تواند منجر به نارضایتی راننده شود.

به ،وان مثال، در طول استخدام، رانندگان معمولاً می پرسند که چقدر می توانند درآمد داشته باشند. اما هنگامی که آنها در راه هستند، ممکن است از ت، که برای رسیدن به درآمدی که می خواهند انجام می شود شگفت زده شوند.

سبک زندگی ممکن است آن چیزی نباشد که آنها انتظار داشتند، یا ممکن است نوع باری نباشد که می خواهند حمل کنند.

مورل می‌گوید: «این نوع ناهماهنگی‌ها با رفتن یک نفر ختم می‌شود. گاهی اوقات در 90 روز اول، گاهی شش ماه، گاهی حدود یک سال قبل از تصمیم گیری است. اما در نهایت فقط یک عدم تطابق در نوع کاری است که فرد می‌خواهد انجام دهد.»



منبع: https://www.truckinginfo.com/10218560/why-do-truck-drivers-leave-really