بر اساس گزارشی از رولاند برگر که توسط ائتلاف حمل و نقل پاک (CFC) منتشر شده است، برقی‌سازی کامل ناوگان کامیون‌های تجاری ایالات متحده تنها به سرمایه‌گذاری زیرساختی نزدیک به یک تریلیون دلار نیاز دارد.

این یک دستور بدون بودجه 1 تریلیون دلاری است که زنجیره تامین از جمله صنعت ما باید در زیرساخت شارژ سرمایه گذاری کند. کریس اسپیر، رئیس و مدیر عامل انجمن های حمل و نقل آمریکا طی یک کنفرانس مطبوعاتی همراه با انتشار گزارش گفت: و این شامل ،ید کامیون های جدید نمی شود، که همه ما می د،م که قیمت آن دو تا سه برابر قیمت یک دیزل کاملاً جدید سازگار با محیط زیست در حال حاضر موجود است. .

به ،وان مثال، یک کامیون دیزل ک، 8 تقریباً 180000 دلار (همه ارقام ایالات متحده) قیمت دارد، در حالی که یک کامیون الکتریکی با باتری قابل مقایسه بیش از 400000 دلار قیمت دارد.

کامیون برقی
(تصویر: iStock)

جیم مولن گفت: “این مطالعه به طور کامل مسائل مربوط به زیرساخت های لازم برای برقی ، وسایل نقلیه تجاری را بررسی می کند و به وضوح نشان می دهد که چگونه نیازهای صنعت خودروهای سنگین نه تنها با سایر بخش های اقتصاد ما، بلکه با یکدیگر متفاوت است.” ، مدیر اجرایی CFC.

این مطالعه یک زیرساخت واقعی را برای برقی‌سازی خودروهای تجاری متوسط ​​و سنگین پیش‌بینی می‌کند و آنچه را که CFC آن را شکاف سرمایه‌گذاری عظیم می‌نامد، آشکار می‌کند، زیرا سیاست‌گذاران ایالتی و فدرال افزایش نرخ پذیرش خودروهای تجاری با باتری الکتریکی را ا،امی می‌کنند.

در این گزارش آمده است که آماده‌سازی ناوگان خودروهای تجاری امروزی برای برقی‌سازی نیازمند سرمایه‌گذاری بیش از 620 میلیارد دلاری صنعت خودروهای تجاری تنها در زیرساخت‌های شارژ، از جمله شارژرها، زیرساخت‌های سایت و ارتقاء خدمات الکتریکی است.

ارتقا به هزینه آب و برق 370 میلیارد دلار

شرکت های آب و برق باید 370 میلیارد دلار سرمایه گذاری کنند تا شبکه های شبکه خود را ارتقا دهند تا نیازهای وسایل نقلیه تجاری را برآورده کنند.

CFC گفت که سیاست گذاران باید به این نگر، های هزینه و موانع زیرساختی رسیدگی کنند تا زنجیره تامین برقی به خوبی برای اقتصاد ایالات متحده کار کند. این مطالعه نشان داد که در حالی که وسایل نقلیه متوسط ​​​​با موانع کمتری مواجه خواهند شد، محدودیت های اقتصادی و عملیاتی، برقی سازی را برای بخش کارهای سنگین بسیار چالش برانگیز می کند.

این مطالعه پیشرفت‌های قابل‌توجهی را در برد باتری و قابلیت‌های زیرساخت شارژ که برای پشتیب، از مسیری برای برقی‌سازی وسایل نقلیه طول، مدت مورد نیاز است، تشریح کرد.

گشودگی به مسیرهای فناوری جایگزین

برقی‌سازی به م،ای تمرکز بر بخش‌های خودرویی است که ابتدا آسان‌تر هستند. این بدان م،ی است که ما باید به نحوه عملکرد ناوگان و تنظیم بالقوه نگاه کنیم. این بدان م،است که ما به همکاری و برنامه ریزی بهتر در بین صنایع و ،ت ها نیاز داریم. دکتر ویلفرد آلبر، شریک ارشد رولند برگر، گفت: و این نیاز به باز بودن مسیرهای فناوری جایگزین برای کربن زدایی بخش سنگین دارد.

همچنین واضح است که صنعتی با گردش مالی سالانه حدود 800 میلیارد دلار و حاشیه سود حدود 5 درصد نمی تواند 620 میلیارد دلار بدون حمایت مالی یا افزایش قابل توجه نرخ حمل و نقل سرمایه گذاری کند.

جیم وارد، رئیس انجمن حمل بار کامیون گفت که در آنجا است بدون شک برنامه هایی وجود دارد که برای آزمایش و استقرار تج،ات BEV در بازارهای تخلیه و ، منطقی است، اما مسیر سنگین باید گزینه های دیگری مانند دیزل تجدیدپذیر، گاز طبیعی تجدیدپذیر و هیدروژن را در نظر بگیرد.

او گفت: «TCA معتقد است که بحث زیرساخت مهم است، اما فقط نوک کوه یخ برای نگر،‌های اساسی دیگر است که شامل هزینه مالکیت، چالش‌های تعمیر و نگهداری، تعویض باتری، دفع و باقی‌مانده است.»

هشدار در مورد افزایش قیمت

اسپیر ATA گفت که طی 6 تا 10 سال آینده مصرف کنندگان متوجه خواهند شد که کامیون های کمتری برای جابجایی همان مقدار بار وجود دارد.

“این در قیمت و در دسترس بودن محصولی که شما به دنبال آن هستید منع، خواهد شد. برای ،تی که نگران تورم است، نگران زنجیره تامین است، باید رویکردی جامع به این موضوع داشته باشد و شفاف باشد. ما به صفر شدن آلاینده ها نه نمی گوییم. ما فقط به یک مسیر برای رسیدن به آنجا نیاز داریم. این نیست.» او گفت.

آلبر از رولاند برگر گفت که فرض اینکه این کار به صورت رایگان انجام می شود، مانند این است که بگوییم جدا شدن از چین به صورت رایگان انجام می شود.

“این اتفاق نخواهد افتاد. برخی چیزها و برخی از گذارها وجود دارد که ما در حال گذراندن آنها هستیم و باید از آنها عبور کنیم زیرا چاره ای نداریم. آنها هزینه ای خواهند داشت.»



منبع: https://www.trucknews.com/infrastructure/electrification-infrastructure-for-u-s-trucks-will-cost-us1-trillion-report-finds/1003183082/