دادگاهی در نیپیگون در 22 مارس یک شرکت حمل و نقل آلبرتا و مدیر آن را به دلیل جریمه 140000 دلاری محکوم کرد. قانون حفاظت از محیط زیست تخلفات (EPA) پس از تصادف یکی از کامیون های آن و ریختن گازوئیل به دریاچه انتاریو.

در آوریل 2021، یک وسیله نقلیه متعلق به V Trans در یک تصادف در بزرگراه 11 در نزدیکی دریاچه هلن، در شمال انتاریو، درگیر شد. آن حادثه منجر به نشت گازوئیل شد که خاک و پوشش گیاهی خندق را آلوده کرد و از طریق یک آبریز به دریاچه هلن نزدیک شد.

دریاچه هلن منبع آب آشامیدنی برای جامعه ملت اول دریاچه هلن است و در قلمرو سنتی آنها واقع شده است، جایی که آنها از حقوق بومی و معاهده خود استفاده می کنند. همچنین یک ماهیگیری با آب سرد است که از گونه هایی حمایت می کند که به طور خاص به آلودگی هیدروکربنی حساس هستند.

عدالت
(ع،: iStock)

این و،خانه نشت را در ماه مه 2021 کشف کرد و با V Trans تماس گرفت و آن را در مورد وظیفه خود برای گزارش و پا،ازی نشت توصیه کرد. متهمان نشت را به اندازه کافی مهار ن،د و آلودگی را پا،ازی ن،د.

در ژوئیه 2021، یک دستور و،خانه به V Trans و Husanpreet Singh، مدیر شرکت صادر شد که در آن باید پا،ازی نشت و اصلاح سایت تکمیل شود. علاوه بر این، گزارشی در توصیف این کار قرار بود توسط یک متخصص واجد شرایط تهیه و به و،خانه ارائه شود. متهمان در مهلت مقرر به این دستور عمل ن،د.

و،خانه 84004 دلار برای پا،ازی پرداخت کرد

نه شرکت و نه سینگ هیچ اقدامی برای تکمیل پا،ازی نشت یا اصلاح سایت انجام ندادند و به درخواست‌های و، برای به‌روزرس، پاسخ ندادند.

در نوامبر 2022، این و،خانه شخص ثالثی را برای اصلاح نشت نگه داشت و 84004.58 دلار را با استفاده از بودجه صندوق پا،ازی محیط زیست این و،خانه پرداخت کرد.

دادگاه وی ترانس را به دلیل کنترل آلاینده ای که ریخته شده بود و عدم اطلاع رس، به و، محیط زیست، حفاظت و پارک ها، رعایت ن، دستور و،خانه با حذف همه آلودگی ها از یک سایت، و عدم ارائه و،خانه با گزارشی که توسط یک متخصص واجد شرایط تهیه شده است.

تخلفات

سینگ به دلیل عدم حذف همه آلودگی ها از یک سایت، ارائه ن، گزارش تهیه شده توسط یک متخصص واجد شرایط به و، و عدم انجام وظیفه خود به ،وان مدیر V Trans در اطلاع رس، به و،خانه در مورد تخلیه یک آلاینده، مجرم شناخته شد. ی،ی سوخت دیزل

V Trans به سه تخلف تحت EPA محکوم شد، 125000 دلار به اضافه جریمه اضافی قرب، (VFS) 31250 دلار جریمه شد و 15 روز فرصت پرداخت.

سینگ به دلیل سه تخلف تحت EPA محکوم شد، 15000 دلار به اضافه 3750 دلار VFS جریمه شد و 15 روز فرصت پرداخت. به ،وان بخشی از صدور حکم، دستوری برای متهمان بر اساس بخش 190.1 EPA صادر شد که در آن 84004.58 دلار باید ظرف 30 روز پس از محکومیت به وزیر دارایی پرداخت شود.



منبع: https://www.trucknews.com/health-safety/court-fines-alberta-carrier-director-140000-for-diesel-spill-in-ontario-lake/1003183248/