شاخص مدیر لجستیک (LMIتولید شده توسط زک راجرز در دانشگاه ایالتی ک،ادو، در فوریه 2024 به 56.5 رسید، (+0.9) نسبت به 55.6 در ژانویه و با اکتبر 2023 برای بالاترین شاخص کل در سال گذشته برابری کرد. این رشد با گسترش در هر هشت زیر معیار ثبت شده در شاخص برای دومین ماه متوالی، از جمله ادامه گسترش در سطوح موجودی (58.5)، که منجر به انقباض در ظرفیت انبارداری (52.8) و رشد در همه شده است، تقویت می شود. سه معیار حمل و نقل ظرفیت حمل و نقل نیز در این ماه به 60.9 افزایش یافت که آن را بالاتر از قیمت حمل و نقل افزایش داد و نشان می دهد که ما هنوز وارد دوره رشد واقعی در بازار حمل و نقل نشده ایم.

با داده‌های DAT iQ واضح‌ترین و دقیق‌ترین نمای بازار بار کامیون را دریافت کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=videoseries

با DAT iQ Live هماهنگ شوید، زنده در یوتیوب یا لینکدین، ساعت 10 صبح به وقت شرقی هر سه شنبه.

امتیاز LMI ،یبی از هشت جزء منحصر به فرد صنعت لجستیک، از جمله سطوح موجودی و هزینه ها، ظرفیت انبارداری، استفاده و قیمت ها، و ظرفیت حمل و نقل، استفاده و قیمت ها است. LMI با استفاده از یک شاخص انتشار مح،ه می شود، که در آن هر قرائت بالای 50.0 نشان می دهد که لجستیک در حال گسترش است. خواندن زیر 50.0 نشان دهنده کاهش صنعت لجستیک است. آ،ین نتایج LMI پاسخ های متخصصان زنجیره تامین جمع آوری شده در فوریه 2024 را خلاصه می کند.

ناظر بازار

همه نرخ‌های ذکر شده در زیر، هزینه‌های اضافی سوخت را شامل نمی‌شوند، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.

ظرفیت با کاهش 3 درصدی حجم بارها که هفته گذشته در 5 ایالت برتر بازار نقطه ای (کالیفرنیا، جورجیا، ایلینوی، نیوجرسی و تگزاس) جابجا شد، اندکی کاهش یافت. میانگین ،یبی نرخ حمل و نقل خطی در این ایالت ها با 0.01 دلار در هر مایل به 1.70 دلار در مایل افزایش یافته است، مشابه زمان مشابه در سال 2019، 0.07 دلار در مایل بیشتر از سال 2020 و 0.09 دلار در مایل کمتر از سال گذشته است.

حتی اگر بارهای جابجا شده هفته گذشته در دا،/فوت 4 درصد کاهش یافت. ارزش نرخ حمل و نقل خط ،وجی با 0.02 دلار در هر مایل به میانگین 1.37 دلار در مایل افزایش یافت. در هوستون، حجم در درجه اول ثابت بود و نرخ های نقدی 0.01 دلار در هر مایل به 1.61 دلار در هر مایل افزایش یافت. در آتلانتا، نرخ های نقطه ای در 1.62 دلار در هر مایل با 4 درصد حجم کمتر ثابت بود، در حالی که در شیکاگو، نرخ های حمل و نقل خط به طور متوسط ​​1.99 دلار در مایل، 0.02 دلار در هر مایل با کاهش 8 درصد حجم بار کمتر بود.

پس از افت به مدت 9 هفته، نرخ های حمل و نقل خط ،وجی کالیفرنیا 0.05 دلار در هر مایل افزایش یافت و به 1.82 دلار در مایل در هفته گذشته رسید، که منجر به افزایش قابل توجه در بازار ،یبی لس آنجلس و انتاریو شد، جایی که نرخ های نقدی با 0.05 دلار در هر مایل افزایش یافت و به 1.94 دلار در مایل 1 درصد رسید. حجم کمتر

نسبت بار به کامیون

حجم پست بار وانت خشک هفته گذشته 2 درصد افزایش یافت اما در سال گذشته 4 درصد کاهش یافت. حجم 16 درصد کمتر از سال 2020 است، یک هفته قبل از اعلام همه گیری جه، چهار سال پیش. ظرفیت موجود پس از افزایش 11 درصدی پست تج،ات در هفته گذشته افزایش یافت و در نتیجه نسبت بار به کامیون با 8 درصد کاهش به 2.74 رسید.

نرخ های لحظه ای Linehaul

دو هفته نرخ ثابت روندی را ایجاد نمی‌کند، اما با توجه به اینکه نرخ‌های حمل و نقل خطی وانت خشک در هفته‌ها در هر دو طرف پایان ماه ثابت بودند، بارقه‌ای از امید وجود دارد که ممکن است بازار در نهایت به کف خود رسیده باشد. با کمی بیش از 1.58 دلار در هر مایل، نرخ حمل و نقل خطی در هفته گذشته با کاهش 4 درصدی حجم بار ثابت بود. نرخ‌های ون خشک 0.14 دلار در هر مایل کمتر از سال گذشته است، و بر اساس حجم بارهای جابجا شده، 50 لاین برتر DAT هفته گذشته به طور متوسط ​​1.84 دلار در مایل، 0.26 دلار در مایل بالاتر از میانگین ملی بوده است.

گزارش های هفتگی

منبع: https://www.dat.com/blog/dry-van-report-logistics-managers-index-expands-for-the-second-month