آیا قانون جدید به ثبت نام جوانان برای برنامه آزمایشی شاگرد راننده کامیون تجاری کمک می کند؟  - گرافیک HDT

آیا قانون جدید به ثبت نام جوانان برای برنامه آزمایشی شاگرد راننده کامیون تجاری کمک می کند؟

گرافیک HDT


در لایحه بودجه فدرال که توسط رئیس جمهور بایدن در 9 مارس امضا شد، مقرراتی برای کاهش برخی از اقدامات احتیاطی سختگیرانه ای وجود داشت که برخی در حمل و نقل بر این باورند که پیشرفت برنامه آزمایشی برای اجازه دادن به رانندگان جوان در پشت فرمان کامیون های تجاری بین ایالتی را متوقف می کند. تجارت

این ماده استفاده از هرگونه بودجه اختصاص داده شده در این لایحه را برای «ا،ام استفاده از دوربین های رو به داخل یا ا،ام یک موتوربر برای ثبت برنامه کارآموزی در و، کار به ،وان شرط مشارکت در برنامه آزمایشی کارآموزی ایمن راننده» ممنوع می کند. ”

این تدارک توسط انجمن های حمل و نقل آمریکا و انجمن بین المللی توزیع کنندگان خدمات غذایی برای کمک به دریافت برنامه آزمایشی کارآموزی راننده ایمن بازگشت به مسیر

در 49 ایالت به اضافه منطقه کلمبیا، افراد 18، 19 و 20 ساله مجاز به دریافت CDL و رانندگی وسایل نقلیه تجاری سنگین در تجارت بین ایالتی هستند، اما قو،ن فدرال مدتهاست که همان رانندگان را از رانندگی در بین ایالتی منع کرده است. تجارت این اغلب به این م،ی است که جوان، که از دبیرستان بیرون می آیند، حمل و نقل را به ،وان یک شغل کاوش نمی کنند، و تا زم، که 21 ساله می شوند، اغلب قبلاً در یک حرفه متفاوت هستند.

این برنامه آزمایشی برای مطالعه مسیرهای بالقوه و پادمان هایی بود که به این رانندگان جوان اجازه می دهد تا با خیال راحت در حمل و نقل بین ایالتی کار کنند.

برنامه آزمایشی کارآموزی راننده ایمن چیست؟

در سال 2021، قانون سرمایه گذاری زیرساخت و مشاغل، که معمولاً به ،وان قانون زیرساخت دو حزبی شناخته می شود، و، حمل و نقل را م،م کرد که یک برنامه آزمایشی کارآموزی برای دارندگان گواهینامه رانندگی تجاری زیر 21 سال برای فعالیت در تجارت بین ایالتی راه اندازی کند.

در زبان آن لایحه آمده بود:

  • دوره های آزمایشی خاص
  • همراهی کارآموزان در صندلی مسافر توسط راننده مجرب.
  • کامیون‌هایی که توسط این کارآموزان هدایت می‌شوند مجهز به سیستم کاهش برخورد ترمز فعال، گیرب، خودکار یا خودکار، سیستم ضبط رویدادهای ویدیویی رو به جلو و سرعت کنترل‌شده 65 مایل در ساعت باشند.

،ت بایدن برای تسریع این برنامه تلاش کرد و اولین درخواست FMCSA برای اظهار نظر تنها دو ماه بعد انجام شد. با این حال، برخی از مواردی که آژانس در نظر گرفته بود، نگر، هایی را در صنعت حمل و نقل ایجاد کرد که تشریفات اداری می تواند برنامه را تحت تأثیر قرار دهد.

به نظر می‌رسید که این نگر،‌ها بجا باشد.

چرا برنامه آزمایشی شاگرد راننده جوان تأسیس شده است؟

اگرچه برنامه آزمایشی جدید راننده جوان در آگوست 2022 برای برنامه های کاربردی افتتاح شد، بیش از یک سال بعد، هنوز شرکت کنندگان کافی برای یک تلاش تحقیقاتی معتبر آماری را جذب نکرده بود.

با توجه به انجمن حمل و نقل آمریکا، که برای این ماده جدید فشار آورد، برنامه کارآموزی در هر زمان به 3000 راننده شرکت کننده محدود شد. ATA گفت تا به امروز فقط سه دوجین ثبت نام کرده اند.

ATA گفت: “این عدم مشارکت تا حدی به دلیل ا،امات برنامه های خارجی است که فراتر از موارد مقرر در قانون است.” «اداره فدرال ایمنی حمل‌ونقل موتوری از شرکت‌کننده‌های موتور خواست تا برنامه‌های کارآموزی خود را در و، کار ایالات متحده ثبت کنند و کامیون‌های خود را به دوربین‌های رو به داخل مجهز کنند».

موضوع یکی از چندین موضوعی بود که یک کمیته فرعی مجلس، رابین ها،ون، مدیر وقت FMCSA را در دسامبر 2023 در مورد آن کباب کرد. در آن جلسه، کوری مالوی (R-UT) ادعا کرد که این برنامه دارای ا،اماتی است که در IIJA وجود ندارد و آن را بسیار دشوار می کند. واجد شرایط بودن.

با این حال، ها،ون گفت که مشکل عدم آگاهی از این برنامه در میان شرکت‌کنندگان بالقوه ناوگان است و گفت که FMCSA «واقعاً آن را افزایش خواهد داد» تا «اطمینان حاصل کند که ذینفعان از این فرصت مطلع می‌شوند».

ها،ون در ژانویه آژانس را ، کرد.



منبع: https://www.truckinginfo.com/10217343/spending-bill-could-get-younger-driver-pilot-program-in-gear