دو هفته باران و باد شدید در کالیفرنیا منجر به رانش گل، سیل، قطعی گسترده برق و اعلام وضعیت اضطراری در هشت شهرستان کالیفرنیای ج،ی شد. کشاورزان در حال آماده شدن برای بررسی خسارت مشروط به خشک شدن زمین برای دسترسی به مزرعه هستند. انتظار می‌رود محصولات مرکبات، بادام، آووکادو و توت‌فرنگی تحت تأثیر قرار بگیرند و طبق اعلام و، کشاورزی آمریکا، در مقایسه با این زمان در سال گذشته، ۸۴ درصد کمتر محصول تولید شده‌اند.

با داده‌های DAT iQ واضح‌ترین و دقیق‌ترین نمای بازار بار کامیون را دریافت کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=videoseries

با DAT iQ Live هماهنگ کنید، زنده در یوتیوب یا لینکدین، ساعت 10 صبح به وقت شرقی هر سه شنبه.

هنوز زمان زیادی برای بازگشت فصل تولید 2024 وجود دارد، اما با توجه به اینکه حجم تولیدات ملی در حال حاضر 17 درصد کمتر از سال گذشته است، موفقیت فصل تولید امسال به شدت به بهبود وضعیت کالیفرنیا بستگی دارد. در مقابل، حجم تولیدات ایالت واشنگتن بسیار سالم است و در هفته گذشته 19 درصد بیشتر از سال گذشته بارگیری شده است، در حالی که در Yuma، AZ، ​​کاسه سالاد زمست،، حجم کاهو در حال حاضر 6 درصد بیشتر از سال 2023 است.

ناظر بازار

همه نرخ‌های ذکر شده در زیر، هزینه‌های اضافی سوخت را شامل نمی‌شوند، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.

کالیفرنیا معمولاً پیشرو بازار ملی محصولات باربری است، و پس از کاهش برای هفته ششم، نرخ رفر ،وجی به 2.08 دلار در مایل کمتر از سال 2019 است. گزارش دیرهنگام حجم مرکبات بدون شک مقایسه با سال های گذشته را بهبود می بخشد. با این حال، با توجه به شباهت‌هایی که با سال گذشته داشتیم، زم، که باران شدید در آغاز فصل کاشت بر تولیدکنندگان محصول تأثیر گذاشت، دلایل زیادی وجود دارد که فکر کنیم امسال نیز می‌تواند مشابه باشد. در فرزنو، بزرگترین بازار محصولات در ایالت، نرخ حمل و نقل خطی برای بارهای ،وجی در هفته گذشته 4 درصد پایین‌تر بود و 1/71 دلار در هر مایل بود، حتی اگر حجم بار کامیون‌ها 6 درصد افزایش یافت. Fresno به P،enix به طور متوسط ​​1.92 دلار در هر مایل، کمترین میزان در 12 ماه گذشته و 0.46 دلار در مایل کمتر از سال گذشته، حامل های پولی را بارگیری می کند.

یکی از نقاط روشن در بازار حمل و نقل محصولات در Yuma، AZ، ​​کاسه سالاد زمست، است، جایی که 90٪ سبزیجات برگدار در زمستان رشد می کنند. حجم تولیدات آریزونا 6 درصد بیشتر از سال گذشته است که ناشی از حجم کاهوی کوه یخ است، 10 درصد بیشتر از فصل گذشته است و 72 درصد از کامیون های ،وجی هفته گذشته را تشکیل می دهد. شرکت های حمل و نقل در هفته گذشته به طور متوسط ​​2.87 دلار در هر مایل برای بارهای غرب به لس آنجلس پرداخت ،د که 0.10 دلار در هر مایل بیشتر از سال گذشته و بالاترین میزان در 12 ماه گذشته بود.

نسبت بار به کامیون (LTR)

حجم پست بار بازار ملی (LP) برای چهارمین هفته متوالی به دنبال کاهش 25 درصدی هفته گذشته (وزن بر هفته) در هفته گذشته کاهش یافت. حجم LP در کمترین حد خود در هشت سال گذشته و 61 درصد کمتر از سال گذشته باقی مانده است. حجم تولیدات در سراسر کشور در سال 2024 به پایین ترین سطح در ده سال گذشته آغاز می شود که به کاهش حجم بازارهای نقدی در هفته گذشته کمک می کند. پست های تج،ات حامل 11 درصد کاهش یافت و در نتیجه نسبت بار ریفر به کامیون (LTR) در هفته گذشته با 16 درصد کاهش به 1.94 رسید که کمترین میزان در هشت سال گذشته است.

نرخ های نقطه ای

به دنبال کاهش 0.06 دلاری در هر مایل در هفته گذشته، میانگین نرخ نقطه داور ملی برای چهارمین هفته کاهش یافت. نرخ 1.94 دلار در هر مایل، برای اولین بار از اواسط دسامبر به زیر 2.00 دلار در مایل رسید، در ماه گذشته 0.20 دلار در هر مایل کاهش یافت و در مقایسه با سال گذشته، 0.10 دلار در مایل کمتر شد.

گزارش های هفتگی

منبع: https://www.dat.com/blog/،-report-،uce-season-in-california-is-underwatera،n