هر هفته، TruckNews.com حرکت ها، تبلیغات و جوایز قابل توجه در صنعت حمل و نقل را فهرست می کند.

این هفته، GFL Environmental از مدیر انطباق ناوگان جدید استقبال کرد، Trimac برنده جایزه تیم‌های منابع انس، نوآورانه HRD Ca،a شد و Stertil-Koni یک مدیر حساب ملی را استخدام کرد.

Moncion به GFL Environmental می پیوندد

GFL Environmental از مارک مونسیون به ،وان مدیر انطباق ناوگان استقبال کرد.

این هد شات از مارک مونسیون است
مارک مونسیون به ،وان مدیر انطباق ناوگان به GFL Environmental پیوست (ع،: LinkedIn)

او مستقیماً به معاون ارشد عملیات گزارش می دهد و مسئولیت نظارت و اطمینان از رعایت قو،ن و مقررات برای کلیه عملیات ناوگان، با تمرکز بر حفظ استانداردهای ایمنی و کاهش خطرات را بر عهده خواهد داشت.

Moncion بیش از 20 سال تجربه در زمینه ایمنی حمل و نقل دارد.

او به GFL از Fleet Complete می‌پیوندد، جایی که بیش از هشت سال به ،وان معاون ایمنی، انطباق و امور نظارتی کار کرده است. قبل از آن، او سمت‌های مدیری در Ca،a Cartage و Safety-Kleen داشت.

مونسیون در حرفه قبلی خود برای و، حمل و نقل انتاریو از خدمت به ،وان افسر مجری، ممیز کد ایمنی ملی و مدیر ارشد ایمنی حمل‌ونقل بزرگراه تا رهبر تیم شعبه تحریم و تحقیقات شرکت‌های مخابراتی کار می‌کرد.

Trimac برنده جایزه Innovative HR Teams شد

Trimac به ،وان برنده جایزه تیم های نوآورانه منابع انس، مدیر منابع انس، (HRD) 2024 توسط HRD Ca،a انتخاب شد.

این شرکت در بی،ه‌ای اعلام کرد، گزارش تیم‌های منابع انس، نوآور، سازمان‌هایی را شناسایی می‌کند که در حال توسعه صنعت منابع انس، با استراتژی‌های آینده‌نگر، رویکردهای استخدام، مدیریت استعداد، تنوع و گنجاندن، ادغام فناوری نوآورانه و استراتژی‌های پاداش و شناسایی هستند.

این تصویر یک کامیون Trimac است
Trimac برنده جایزه تیم های منابع انس، نوآورانه HRD 2024 توسط HRD Ca،a است. (ع،: ارائه شده)

روندا لیسون، معاون مردم و فرهنگ، در این نسخه گفت: «این به رسمیت شناختن گواهی است بر فداکاری و تعهد تیم ما برای پرورش محیطی که به نوآوری، فراگیری و رفاه کارکنان ارزش می‌دهد.

Stertil-Koni از دلپ به ،وان مدیر حساب ملی استقبال می کند

Stertil-Koni، ارائه دهنده آسانسورهای وسایل نقلیه سنگین در آمریکای شمالی، اعلام کرد که برت دلپ به ،وان مدیر حساب ملی به این شرکت پیوسته است.

این ع، برت دلپ است
برت دلپ به Stertil-Koni پیوست (ع،: Stertil-Koni)

این شرکت در بی،ه‌ای اعلام کرد که دلپ بیش از 13 سال تجربه گسترده در صنعت خودروهای تجاری را در پست جدید خود به ارمغان می‌آورد، از جمله دانش فروشگاه دست اول، توسعه محصول، مدیریت ناوگان ملی و مدیریت حساب ملی.

دلپ به Stertil-Koni از Dorman Products می پیوندد، جایی که او به ،وان مدیر حساب ملی خدمت می کرد.



منبع: https://www.trucknews.com/transportation/trucking-announcements-trimac-wins-hr-award-gfl-welcomes-moncion/1003182869/