شورای کارآمدی حمل و نقل آمریکای شمالی (NACFE) گزارشی را منتشر کرده است که دستاوردهای برنامه های SuperTruck با بودجه و، انرژی ایالات متحده را برجسته کرده است.

SuperTruck 2: توانمندسازی حمل و نقل آینده، بر درس های آموخته شده از برنامه SuperTruck 2 تمرکز دارد. پنج تیم در این برنامه شرکت ،د: کامینز و پیتربیلت. کامیون دایم، آمریکای شمالی; کامیون ولوو; Navistar; و پاککار

کلاژ SuperTruck2
(تصویر: NACFE)

مایک روث، مدیر اجرایی NACFE در یک کنفرانس مطبوعاتی در نشست بهاری گفت: “SuperTruck 2 دارای پنج تیم بود که کل تراکتور-تری، را به ،وان یک واحد نگاه می ،د که مزایای عملکردی قابل توجهی را در مقایسه با رویکردی جزئی تر به همراه داشت.” شورای فناوری و نگهداری

ریک میهلیک، مدیر فناوری‌های نوظهور NACFE، افزود: «ما به این نتیجه رسیدیم که تیم‌های SuperTruck 2 به پیشرفت‌های بزرگی دست یافته‌اند و فناوری‌های کارآمدی را برای موفقیت بیشتر راه‌حل‌های انتشار صفر ارائه ،د.

این گزارش به این نتیجه رسید که بسیاری از دستاوردهای بازده تراکتور-تری، به طور جه، در همه پیشرانه ها قابل اجرا هستند. میهلیک، نویسنده این گزارش، خاطرنشان کرد که وسایل نقلیه بدون آلایندگی نباید همه سرفصل‌های برنامه‌های SuperTruck و توانایی آن‌ها در بهبود مصرف سوخت در کامیون‌های دارای سوخت احتراق داخلی را بدزدند.

میهلیچ گفت: «یکی از بزرگ‌ترین جنبه‌های این برنامه این است که پروژه‌های آسمان آبی نیستند و پول تحقیقاتی صرف آن‌ها صرفاً به خاطر تحقیقات انجام می‌شود. یکی از عوامل مؤثر در این برنامه این است که فناوری باید مسیری برای تولید داشته باشد. مشروعیتی که در یک نقطه از زمان وارد یک وسیله نقلیه می شود.

همچنین این فرصت را برای مهندسان فراهم می کند تا رویکرد سیستمی کاملی را برای طراحی از جمله تری، اتخاذ کنند.

میهلیچ گفت: «سازندگان OEM تراکتور می سازند، نه تری،. “این یک فرصت منحصر به فرد برای OEM ها است تا برخی از بهبودهایی را که معمولاً قادر به انجام آنها نیستند، کشف کنند، زیرا آنها به بخش بسیار کوچکی از پازل نگاه می کنند.”

وی یادآور شد: 10 میلیون کامیون متوسط ​​و سنگین در جاده های آمریکای شمالی وجود دارد که با سرعت حدود 300 هزار دستگاه در سال برای هر بخش تعویض می شود. این بدان م،است که همچنان نیاز به بهبود کارایی مدل‌های موجود وجود خواهد داشت، زیرا ما منتظر پذیرش گسترده‌تر خودروهای بدون آلایندگی هستیم. گزارش را می توان در سایت دانلود کرد www.nacfe.org.



منبع: https://www.trucknews.com/sustainability/nacfe-report-highlights-achievements-of-supertruck-programs/1003182632/