اگر در حال حاضر ناوگان کوچکی از کامیون ها را اداره می کنید، شاید فکر می کنید زمان رشد فرا رسیده است. اما چگونه تصمیم می گیرید چه نوع وسیله نقلیه ای ب،ید؟ یک سازنده ناوگان استراتژیک بودن به داده هایی نیاز دارد تا تصمیمات درستی برای رشد اتخاذ کنید و فقط بدهی های بی فایده را نپذیرید.

سود کامیون ناوگان شما

هنگامی که به نتیجه نهایی می رسد، این موضوع مهم است. چه کامیون هایی برای شرکت شما درآمد دارند؟ آیا وسایل نقلیه ای دارید که وزن خود را برای ،ب سود تحمل نمی کنند؟ (آره، آن جناس در نظر گرفته شده بود.)

بسیاری از اوقات تصمیم به ،ید تری، به صورت پیش فرض گرفته می شود. بسیاری از بارها به یک ون خشک نیاز دارند.
وانت خشک ب،
با همه ،، که ون خشک دارند رقابت کنید.

برخی از سازندگان ناوگان به اطراف نگاه می کنند. آنها تخته های بار را بررسی می کنند. آنها به مشاغل محلی نگاه می کنند. و آنها ممکن است ببینند که کارخانه فولاد محلی به بسترهای مسطح برای حمل ف، نیاز دارد. یا شرکت تولید مواد غذایی محلی نیاز به ون های یخچال دار دارد.

سایر سازندگان ناوگان کمی عمیق تر می شوند. آنها تحقیقاتی را از سازمان های مختلف در مورد حمل و نقل تخصصی و اینکه چه چیزی بیشترین درآمد را دارد انجام می دهند. این نوع سازنده ناوگان استراتژیک می داند که داده هایی وجود دارد که می تواند به آنها در تصمیم گیری هوشمندانه کمک کند.

بر اساس سود است.

چرا تری، می‌،ید که درآمدی نداشته باشد؟

و چگونه متوجه خواهید شد که آیا آن تری، پول در می آورد؟

پی بردن به سود یک وسیله نقلیه واحد در یک ناوگان پیچیده است. این فقط در مورد آنچه وارد می شود نیست.

گزارش هزینه هر کامیون

این فقط سوخت و پرداخت هزینه و تعمیر و نگهداری نیست.

وسایل نقلیه همه نوع هزینه دارند. برخی از آنها آشکار است، مانند

  • سوخت
  • پرداخت های راننده
  • تعمیر و نگهداری (برنامه ریزی شده و اضطراری)
  • عوارض
  • هزینه های فاکتورینگ
  • مالیات – IFTA، IRP، HVUT.

اما دیگران هستند

  • بیمه خودرو
  • مزایای کارمندان
  • بازپرداخت وام
  • آموزش راننده
  • غرامت کارکنان پشتیب،
  • اجاره دفتر کار.

ما همیشه به یاد نمی آوریم که تمام هزینه های اداره یک شرکت حمل و نقل را اضافه کنیم. اگر شش کامیون دارید، این هزینه ها به درآمد حاصل از ناوگان ت،یم می شود.

ت،یم هزینه های هر کامیون پیچیده می شود. این یک مسئله ساده ریاضی نیست. شما باید به عمق داده ها بروید.

چگونه تصمیم می گیرید کدام دکل را ب،ید؟

سؤال خوبی بود.

اگر بیش از یک دکل دارید، داده هایی دارید که برای تصمیم گیری بسیار مهم هستند.

سازنده ناوگان استراتژیک از این داده ها برای درک اینکه از کجا درآمد ،ب می کند استفاده می کند. کدام کامیون سود می برد.

گاهی اوقات، تشخیص آن آسان نیست.

اگر یک کامیون جدید بازپرداخت ماهانه وام دارد، آیا مقایسه آن با دکل 10 ساله ای که بازپرداخت وام ندارد، اما هزینه های نگهداری دارد که دکل جدید ندارد، هوشمندانه است؟

(ببینید؟ ما گفتیم که پیچیده است.)

اگر از نرم‌افزار حمل بار TruckingOffice PRO استفاده می‌کنید، به داده‌هایی که برای فهمیدن این موضوع نیاز دارید دسترسی دارید – بدون اضافه ، اعداد اضافی به سیستم.

TruckingOffice PRO یک سیستم مدیریت حمل و نقل کامل است. شما تمام آن هزینه ها را برای صورتحساب ها پیگیری می کنید، درست است؟ شما تعمیر و نگهداری خود را برای مالیات پیگیری می کنید. شما بیمه و وام های خود را پرداخت می کنید و آن را ثبت می کنید و داده هایی را که برای شروع تصمیم گیری استراتژیک در زمینه کامیون نیاز دارید، در اختیار دارید. نه فقط بر اساس آنچه در این هفته توجه شما را به خود جلب می کند.

آمار کامیون‌داران، گزارش‌های واحد، و گزارش‌های شرکت حمل‌ونقل

TruckingOffice PRO گزارش های زیادی را ارائه می دهد که می تو،د از آنها برای کمک به تعیین ،یدهای من، برای شرکت خود استفاده کنید. وقتی صحبت از 20 تا 30 هزار دلار برای یک ون خشک یا بیش از 100،000 دلار برای کابین جدید (یا نزدیک به 200،000 دلار برای یک تخت خواب!) است، این یک سرمایه گذاری ساده نیست.

وقتی می‌تو،د به اعداد و ارقام نگاه کنید، می‌تو،د تصمیم‌های هوشمندانه‌ای در مورد ،ید یک کامیون جدید بگیرید – و اینکه چه زم، از شر کامیونی خلاص شوید که برای شما درآمدی ندارد.

سازنده ناوگان استراتژیک می‌داند که گاهی اوقات باید از شر وسیله نقلیه‌ای خلاص شوید که برای شما هزینه زیادی دارد. به همین دلیل است که Trucker Stats™، گزارش‌های تجاری حمل و نقل و گزارش‌های خودرو برای سازنده ناوگان بسیار حیاتی هستند.

یک سازنده ناوگان استراتژیک شوید

ساده است، واقعا. از گزارش های TruckingOffice PRO استفاده کنید.

گزارش درآمد عملیاتی واحد ما می تواند به شما نشان دهد که کدام وسیله نقلیه بیشتر برای شما کار می کند. کدام یک بیشترین درآمد را برای شما به ارمغان می آورد و کدام یک برای شما هزینه دارد. شاید فقط موضوع تغییر تری، باشد. شاید وقت آن رسیده است که برخی از خطوط را که درآمد مورد نیاز شما را تولید نمی کنند، کنار بگذارید.

وقتی ناوگان دارید، تشخیص اینکه کدام وسیله نقلیه MVT شما (با ارزش ترین کامیون) است و کدام یک مشکلاتی دارد که می تو،د حل کنید، ممکن است سخت باشد. گزارش درآمد واحد به ازای هر مایل به شما یک نگاه جامع به ناوگان شما می‌دهد تا به شما در تصمیم‌گیری مبتنی بر داده‌ها کمک کند، نه فقط حدس‌ها و حدس‌ها وحشیانه‌ای که گاهی بر اساس ناامیدی یا هزینه‌های غیرمنتظره است.

TruckingOffice PRO اینجا برای کمک است. چرا امروز به ما آزمایشی نمی دهید؟



منبع: https://www.truckingoffice.com/blog/،w-to-be-a-strategic-fleet-builder/