سردی شدید ژانویه به احتمال زیاد منجر به شروع کمتر مسکن در ماه گذشته شد، به طوری که خانه های تک خانواده که حدود 75 درصد از ساخت و ساز ماهانه را تشکیل می دهند، 4.7 درصد نسبت به ماه به ماه (m/m) کاهش یافته است. خانه های چند خانواری با افت 35.8 درصدی متر بر متر، شدیدترین کاهش را در ژانویه ثبت ،د. طبق گزارش و، بازرگ، اداره سرشماری، مجوز برای ساخت و ساز تک خانواری آینده، که شاخص اصلی تقاضای تخت مسطح است، پس از سیزدهمین ماه متوالی افزایش در ماه های آینده، افزایش مجدد را نشان می دهد. مجوزهای تک خانواده 1.6 درصد در مترمربع افزایش یافته و اکنون 35.7 درصد بیشتر از سال گذشته است.

با داده‌های DAT iQ واضح‌ترین و دقیق‌ترین نمای بازار بار کامیون را دریافت کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=videoseries

با DAT iQ Live هماهنگ کنید، زنده در یوتیوب یا لینکدین، ساعت 10 صبح به وقت شرقی هر سه شنبه.

افزایش نرخ‌های مجوز نشان‌دهنده خوش‌بینی برای شرکت‌های حمل‌ونقل بار است، زیرا سازندگان به فکر فدرال رزرو برای شروع کاهش نرخ‌های بهره در نیمه اول سال جاری هستند. طبق گزارش انجمن ملی سازندگان خانه (NAHB)/شاخص بازار مسکن و، فارگو (HMI)، «اعتماد سازندگان به بازار خانه‌های تک‌خانواره‌ای تازه‌ساخت چهار امتیاز افزایش یافت و در فوریه به 48 رسید که بالاترین سطح از آگوست 2023 است. آلیسیا هیوی، رئیس NAHB، سازنده خانه‌های سفارشی و توسعه‌دهنده‌ای از بیرمنگام، آلا.، گفت: «در حالی که نرخ‌های وام مسکن هنوز برای بسیاری از ،یداران احتمالی بسیار با،ت، ما پیش‌بینی می‌کنیم که به دلیل تقاضای متوقف شده، اگر نرخ وام مسکن امسال به کاهش خود ادامه دهد، ،یداران بیشتری وارد بازار خواهند شد.»

در شرایطی معادل بار کامیون، شروع 1.004 میلیون خانه تک‌خانواری در ژانویه به بیش از 600000 بار تخت در بازار نقطه (با فرض سه بار در هر خانه) و کمتر از 150000 بار ون خشک (با فرض یک بار در هر خانه) ترجمه می‌شود. در مقایسه با ژانویه سال گذشته، حامل های تخت مسطح در ماه گذشته 70000 بار بیشتر و تقریبا 80000 بار بیشتر در مقایسه با ژانویه 2018 در شروع بازار ، نر تخت در نیمه اول آن سال حمل می ،د.

ناظر بازار

همه نرخ‌های ذکر شده در زیر، هزینه‌های اضافی سوخت را شامل نمی‌شوند، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.

با 2.29 دلار در هر مایل، نرخ های ،وجی گرجستان در هفته گذشته ثابت بود، مشابه سال 2019، و 0.14 دلار در هر مایل کمتر از سال گذشته بود. نرخ های Linehaul هفته گذشته پس از سه هفته افزایش، 0.02 دلار در هر مایل، به طور میانگین 2.12 دلار در هر مایل در بازار تخت آتلانتا کاهش یافت، حتی اگر حجم بارهای ،وجی در همان بازه زم، 4 درصد افزایش یافت. در خط شماره یک منطقه ای تخت بین آتلانتا و لیکلند، نرخ های نقدی با افزایش 7 درصدی حجم بالاتر، 4 درصد افزایش یافت و به طور متوسط ​​2.47 دلار به ازای هر مایل به اپراتورها پرداخت کرد که بالاترین میزان از جولای گذشته و 0.10 دلار به ازای هر مایل کمتر از فوریه گذشته بود. .

نسبت بار به کامیون (LTR)

حجم پست های بارگذاری تخت (LP) به دنبال کاهش 1 درصدی هفته گذشته به سطوح مشاهده شده در شروع همه گیری نزدیک تر می شود. حجم 53 درصد کمتر از سال گذشته و 70 درصد کمتر از سال 2020 است. پست های تج،ات حامل (EP) نیز کاهش یافته است و در نتیجه نسبت بار به کامیون در هفته گذشته با 5 درصد کاهش به 6.76 رسیده است.

نرخ های نقطه ای

پس از کاهش 0.01 دلاری در هر مایل در هفته گذشته، نرخ‌های نقطه تخت برای چهارمین هفته کاهش یافت. با 1.96 دلار در هر مایل، میانگین ملی حدود 0.16 دلار در هر مایل کمتر از سال گذشته و 0.08 دلار در مایل بالاتر از سال 2020 است.

گزارش های هفتگی

منبع: https://www.dat.com/blog/flatbed-report-januarys-cold-bites-residential-construction-numbers