بخش رو به رشد صنعت حمل و نقل، کامیون داران سبک هستند – افرادی با وانت های بزرگ که بارهای کوچک را روی تخت یا تری، حمل می کنند. گاهی اوقات برای ما این سوال پیش می آید که آیا این کامیون داران سبک به ELD نیاز دارند یا خیر. بنابراین بیایید نگاهی بیندازیم که چه ،ی به یک دستگاه ثبت الکترونیکی (ELD) نیاز دارد.

آیا کامیون داران سبک به ELD نیاز دارند؟

بیایید با محدود ، بحث خود به کامیون داران شروع کنیم، نه افرادی که افراد دیگر را جابجا می کنند (رانندگان اتوبوس یا حمل و نقل ون افراد).

بنابراین ما در مورد وسایل نقلیه موتوری تجاری صحبت می کنیم، نه اتوبوس مدرسه بچه های شما.

رانندگان یک وسیله نقلیه موتوری تجاری (CMV) که به ،وان بخشی از یک تجارت استفاده می شود، در تجارت بین ایالتی درگیر است و با هر یک از این توضیحات مطابقت دارد:

• وزن 10001 پوند یا بیشتر

• دارای رتبه وزن ناخالص وسیله نقلیه یا وزن ،یبی ناخالص 10001 پوند یا بیشتر

• حمل و نقل مواد خطرناک به مقداری که نیاز به پلاکارد دارد

داده های موجود در کد مقررات فدرال

استثناهایی وجود دارد.

تغییرات قو،ن نهایی HOS (2020) برای استثناها:

  • رانندگان مسافت کوتاه باید در شعاع 150 مایلی هوا کار کنند،
  • شروع/پایان دوره وظیفه در همان محل گزارش
  • حدا،ر مدت زمان کار 14 ساعت است.

بنابراین، اگر از پیکاپ خود برای مقاصد تجاری خارج از ایالت خود استفاده می کنید و مجموعاً بیش از 10001 پوند (با یا بدون حمل بار) است، باید ساعت خدمات (HOS) خود را پیگیری کنید. اگر هرگز از پایگاه خانه خود بیشتر از 150 مایل نروید و ظرف 14 ساعت به آن بازگردید، برای ردیابی HOS خود به ELD نیاز ندارید. (من حدس می زنم که این تحویل محلی و ا،ر کشاورزان را پوشش می دهد.)

کامیون داران سبک و ELD

برای مدتی، گرفتن ELD که روی یک کامیون سبک کار می کرد، سخت بود. بسیاری از تولیدکنندگان ELD تج،اتی را برای کامیون‌های نیمه‌کامیونی توسعه داده بودند، نه کامیون‌های پیکاپ. اما این در طول سال ها تغییر کرده است. تج،ات جدیدتری مخصوصاً برای وانت ها طراحی شده است.

ما شاهد انفجار بخش حمل و نقل خودروهای کوچک در صنعت به دلیل استفاده از اینترنت برای ،ید آنلاین اتومبیل بوده ایم. شرکت هایی وجود دارند که به حمل خودروهای دست دوم در سراسر کشور اختصاص دارند. اگر از خطوط ایالتی عبور می‌کنند، باید ELD داشته باشند.

محدودیت های ساعت خدمات برای کامیون داران سبک اعمال می شود. بنابراین ELD یک گزینه نیست، یک ا،ام است.

TruckingOffice ELD و TMS

اگر شما یک بارکش سبک یا حمل کننده ماشین هستید، باید ELD داشته باشید. اما آیا از نرم افزار مدیریت حمل و نقل که با ELD شما کار می کند می د،د؟

چرا این مهم است؟

اگر شما یک حمل‌ونقل سبک هستید، احتمالاً برای خودتان تجارت دارید. این بدان م،است که شما باید مایل های خود را برای IFTA و IRP دنبال کنید. شما باید به مشتریان خود صورتحساب بدهید و پرداخت های آنها را پیگیری کنید. برخی از هزینه های شما در هر سفر مشمول ،ر مالیات هستند و باید آن سوابق را حفظ کنید.

به عبارت دیگر، شما صاحب ،ب و کار هستید. شما باید شرکت حمل و نقل خود را مسئولانه و کارآمد اداره کنید.

ممکن است یک حسابدار/حسابدار کارآمد به نظر برسد. شما سوابق هر سفر را تحویل می دهید و آنها به برخی از کارهای اداری رسیدگی می کنند.

اما پس از آن باید به آنها پرداخت کنید.

TruckingOffice ELD و نرم افزار مدیریت حمل و نقل (TMS) به شما کمک می کند خودتان این کار را انجام دهید.

ELD و TMS با هم راه حل ایده آلی است.

وقتی ،ب و کار خود را اداره می کنید، آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. استفاده از TruckingOffice TMS و ELD با هم، دقیق ترین سوابق را برای پرونده های مالیاتی IFTA و IRP به دست می آورد. استفاده از یک برنامه فاکتور حمل و نقل که می تواند تحویل شما را ردیابی کند و آنها را به درستی صورتحساب کند بسیار ارزشمند است. به همین دلیل است که شما به هر دو نیاز دارید و چرا آنها باید با هم کار کنند.

هر دو را با TruckingOffice امتحان کنید!



منبع: https://www.truckingoffice.com/blog/eld-and-light-duty-truckers/