نیکولا شرکت در سه ماهه چهارم زیان های خود را کاهش داد و تحویل کامیون های بدون آلایندگی خود را افزایش داد.

این شرکت در سه ماهه چهارم 35 کامیون هیدروژنی-پیل سوختی- الکتریکی تحویل داد. این شرکت در یک انتشار درآمد اعلام کرد که در مسیر ازسرگیری تحویل کامیون های برقی باتری تا پایان سه ماهه اول است.

Nikola Tre FCEV در بزرگراه
(ع،: نیکولا)

همچنین اولین ایستگاه سوخت‌رس، هیدروژن م،ار با برند Hyla را در کالیفرنیا افتتاح کرد و همکاری با FirstElement Fuel در اوکلند را در سایت سوخت‌رس، دیگری اعلام کرد.

این شرکت زیان خالص 153.6 میلیون دلاری (همه ارقام آمریکا) را در مقایسه با 222 میلیون دلار در مدت مشابه سال گذشته گزارش کرد. درآمد سالانه بیش از دو برابر شده است و از 5.5 میلیون دلار به 11.5 میلیون دلار رسیده است.

استیو گیرسکی، رئیس و مدیرعامل نیکولا در بی،ه درآمد خود گفت: «امروز ما آنچه را که انجام داده‌ایم و نحوه ارائه راه‌حل‌های کاملاً یکپارچه تحرک آلایندگی صفر برای ناوگان در حال حاضر به اشتراک می‌گذاریم.

ما تحویل کامیون‌های الکتریکی سلول سوختی هیدروژنی را در Q4 آغاز کردیم، ناوگان روزانه در ایستگاه سوخت‌گیری م،ار ما در انتاریو، کالیفرنیا سوخت‌گیری می‌کنند، ما همچنان به جمع‌آوری کوپن‌های HVIP ادامه می‌دهیم و در مسیر بازگشت کامیون‌های برقی باتری‌دار خود هستیم. به کاربران نهایی تا پایان سه ماهه اول.»

گیرسکی گفت که نیکولا 99 درصد از کوپن های HVIP هیدروژن-پیل سوختی-الکتریکی درخواست شده برای تأمین مالی در کالیفرنیا را دارد.

گیرسکی گفت: «تقاضاها برای کامیون سلول سوختی ما به تنهایی از همه کامیون‌های OEM کامیون‌های دیگر که هم در کامیون‌های الکتریکی با باتری و هم با سلول سوختی هیدروژنی ،یب شده‌اند در یک دوره مشابه وجود دارد.» این گواهی بر موقعیت پیشرو در بازار، کیفیت محصولات ما و سطح بالای موفقیت ناوگان نیکولا است. ما بهترین استفاده را از شروع خود می کنیم و از مزیت حرکت اول خود استفاده می کنیم.”

نیکولا با نشان دادن توانایی در تولید، ساخت و تحویل کامیون های هیدروژنی خود، اکنون توجه خود را به بهینه سازی درآمد و هزینه ها معطوف کرده است.

این کامیون ساز انجمن حمل و نقل موتوری آلبرتا را از مشتریان اولیه خود می داند.

نیکولا گزارش داد که کامیون‌های برقی با باتری که پس از چندین آتش‌سوزی کامیون‌ها فراخوانده شده‌اند، با بسته‌های باتری جدید از سه ماهه اول به مشتریان بازگردانده می‌شوند.

این کامیون‌ها که BEV 2.0 نام دارند، نه تنها با بسته‌های باتری جدید، بلکه با پیشرفت‌های دیگری باز خواهند گشت.



منبع: https://www.trucknews.com/sustainability/nikola-trims-losses-looks-to-ramp-up-،uction/1003182254/