رمز و راز خرید ماشین 206؛ خرید مطمئن را امتحان کنید!

ایران خودرو با تغییر در ضرایب جعبه دنده قدیمی BE3 پژو ۴۰۵ و سمند، نسخه ای بهبود یافته از آن را تحت عنوان BE4 بر روی پژو ۲۰۶های ایرانیزه قرار داد. تیپ ۶ هنوز هم در مدل‌های کارکرده از ارزان ترین خودروهای اتوماتیک در بازار کشور است. هر چند خرید یک تیپ ۶ کارکرده با توجه به حساسیت سلامت جعبه دنده، احتیاط بیش تری نسبت به دیگر تیپ های پژو ۲۰۶ می طلبد. پژو 206 تیپ ۶ به عنوان نسخه استاندارد پژو ۲۰۶ اتوماتیک در بازار شناخته می شود. خودرویی که مورد پسند بسیاری از خانواده ها و جوانان ایرانی قرار گرفت.

  • ترمز های عقب پژو 206 تیپ 2 کاسه ای هستند و مدل های قبل از 88 فاقد ترمز ضد قفل می باشند.
  • داداش نمیخریدی میذاشتی یخورده ارزون تر بشه ما فقیرا هم بتونیم بخریم.
  • پژو 206 تیپ ۶ به عنوان نسخه استاندارد پژو ۲۰۶ اتوماتیک در بازار شناخته می شود.
  • سند خودرو به نام خریدار است ولی برای واگذاری به غیر ابتدا باید از رهن شرکت خارج شود در نتیجه در صورت تسویه تسهیلات دریافتی با سپندخودرو امکان فروش آن را خواهید داشت.

مقاله مربوط به باتری به باتری را در وبسایت مطالعه نمایید. با دستگاه تستر به صورت قطع میتوان باتری را تست و از سلامت آن اطمینان پیدا نمود. باتری 50 و 55 و 60 آمپر روی 206 به صورت فابریکی قابل نصب میباشد.

همراه مکانیک تلاش کرده تا با ارائه قیمت روز پژو 206، به شفافیت بازار کمک کند، پس همیشه می‌توانید برای مشاهده قیمت پژو 206 به سایت همراه مکانیک مراجعه کنید. سلام دوستان منم برا 206 تیپ 2 ثبت نام کردم به نظرتون ماشین خوبی میخواستم با تیپ پنج عوض کنم نمایندگی گفت نمیشه دیگه ثبت نام کردی .به نظر شما اگه دو سال باهاش کار کنم و بعد بفروشمش تو بازار قیمت خوبی داره ممنون میشم راهنماییم کنید . پیمان جان اگر استهلاک کم مصرف سوخت پایین و خیلی اهل سرعت رفتن نیستی و با خانواده سفر نمیری تیپ2 خوبه برای داخل شهر اما slx موتورش tu5 که خیلی بهتره ولی این ماشین از کیفیت پایین داشتبورد قطعات کلاچ و گیربکس رنج میبره. اما کیفیت سواریش ، تعادلش تو جاده، اتاق جادار و صندوق جادار بهره میبره.. بستگی به نوع مصرفت داره…پیشنهاد من اگر فقط داخل شهر شلوغی و زیاد استفاده میکنی تیپ2 بهتره..

پژو،206،تیپ 4 مدل 81

البته قیمت لاستیک‌های داخلی احتمالاً خیلی با هم تفاوت نخواهند داشت و همه در یک محدوده‌ی قیمتی، کالای خود را عرضه می‌کنند. در بین لاستیک‌های خارجی هم خرید لاستیک‌های چینی مقرون‌به‌صرفه‌تر از تایرهای تولید کشورهای دیگر است. برای مشاهده‌ی آخرین قیمت‌های لاستیک‌های ایرانی و خارجی ۲۰۶ و همچنین مقایسه‌ی قیمت با دیگر فروشندگان می‌توانید به صفحه‌ی محصول سایت فروشگاه اینترنتی رینگو مراجعه کرده و روی محصول موردنظر کلیک کرده و همه اطلاعات آن را مشاهده کنید.

در واقع، عمر پژو ۲۰۶ اتوماتیک در ابتدای دهه ۹۰ به پایان رسید. پژو ۲۰۶ بار دیگر به خط تولید بازگشت،البته داخلی سازی ابتدا تنها برای تیپ ۵ اتفاق افتاد و سرانجام در سال ۱۳۹۳ ایران خودرو اعلام کرد که موفق به داخلی سازی کامل پیشرانه tu3 شده و از سال ۹۴ ،تیپ۲ هم دوباره به بازار آمد. پژو 206 چه تیپ ۲ باشه و چه تیپ 5، ماشین بسیار خوبیه. تیپ ۲ کم خرج تر و بازاری‌تره ولی تیپ 5 چالاکتر و طبیعتاً هزینه نگهداری اون بیشتره (موتورهای Tu5هایی که الان داره استفاده میشه، دیگه قدرت و کشش مدلای قبل را نداره). روی هم رفته هنوز 206 زیبایی و پرستیژ خودشو حفظ کرده و میشه گفت بین رقبایش انتخاب برتر و معقول‌تریه.

انواع سمند

مزیت بزرگ کوییک پلاس اتوماتیک نسبت به پژو 206 تیپ 2، همین جعبه دنده اتوماتیک آن خواهد بود که در استفاده های شهری می تواند کمک بزرگی برای رانندگان باشد و در ترافیک های سنگین زحمت راننده را برای گرفتن کلاچ و تعویض مداوم دنده کم کند. در بخش فنی پژو 206 تیپ 2 پیشرانه تنفس طبیعی 1.4 لیتری با خروجی قدرت 75 اسب بخاری و گشتاور 118 نیوتن متری دارد، اما کوییک پلاس اتوماتیک با بهره مندی از یک پیشرانه 1.5 لیتری می تواند خروجی قدرت 87 اسب بخاری و گشتاور 128 نیوتن متری تولید کند. با این حال اگر کوییک پلاس اتوماتیک را رقیب این خودرو ندانیم، گزینه بعدی کوییک R پلاس با جعبه دنده دستی خواهد بود که علاوه بر پیشرانه خوب و مزیت های دیگر، قیمت کمتری هم نسبت به خودروی پژو 206 تیپ 2 در بازار آزاد دارد که می تواند انتخابی جذاب برای مشتریان جوان باشد. پژو 206 تیپ 2 طبق اعلام شرکت سازنده، طول کلی 3822 میلی متر، عرض 1652 میلی متر، ارتفاع 1432 میلی متر و فاصله بین دو محور 2441 میلی متر دارد که با تمامی تجهیزات خود به وزن خشک حدودا 1024 کیلوگرمی رسیده است. حاصل ارسال این نیرو با استفاده از یک جعبه دنده 5 سرعته دستی به چرخ های جلو، ثبت حداقل شتاب صفر تا صد 14.1 ثانیه و حداکثر سرعت 170 کیلومتر برساعت خواهد بود. به طور جداگانه، پژو 206 تیپ 2 با استانداردهای آلایندگی یورو 4، مصرف سوخت 5 لیتری برای استفاده های خارج از شهر و همچنین مصرف سوخت 8.4 لیتری برای استفاده های شهری دارد.

چراغ‌های کشیده جلو، جلوپنجره باریک، ورودی هوای بزرگ و مه‌شکن‌های دایره‌ای شکل نمای جلوی خودرو را می‌سازند. نمای کناری کاملا ساده بوده و زه مشکی رنگی روی درها قرار گرفته است. طراحی نمای عقب هم مثل سایر بخش‌های خودرو طرحی گرد دارد و دو چراغ تخم مرغی شکل در دو طرف در عقب دیده می‌شود. «اظهار نظر معاون وزیر صنعت دربارهٔ توقف تولید ۲۰۶/ رانای ۱۵ میلیونی وارد بازار می‌شود». نصب چراغ داخل جعبه داشبورد و چراغ مطالعه روی سقف، تنها به تهیه و نصب کلید و چراغ بدون نیاز به معرفی، قابل راه اندازی است.

قیمت پژو 206 مانند اغلب خودروهای موجود در ایران، همواره با افزایش و کاهش‌های زیادی همراه بوده است. مخصوصا زمانی‌که به‌دنبال قیمت پژو 206 کارکرده و دست ‌دوم باشید، با یک معادله چندمجهولی روبه‌رو هستید؛ چراکه فاکتورهای زیادی ازجمله قطعات تعویض‌شده یا رنگ‌شده، میزان کارکرد و … افراد عادی و غیرمتخصص قادر به تشخیص تمام این موارد نیستند و نمی‌توانند قیمت خودرو پژو 206 را به‌درستی تعیین کنند، درنتیجه ممکن است دچار عواقب جبران‌ناپذیری شوند.

یک پیشرانه با حجم 1360 سی‌سی، 4 سیلندر تنفس طبیعی با 75 اسب بخار قدرت و 118 نیوتن متر گشتاور که با کد TU3 شناخته می شود از مشخصه های فنی 206 تیپ ۲ هستند. از نظر قوای فنی با یکدیگر مشترکند ولی تیپ 2 از سیستم برق مولتی پلکس بهره می برد؛ فرمان آن نیز 3 شاخه است و ساعت دیجیتال در پژو 206 تیپ 1 جای خود را به ال سی دی تایپ A در تیپ 2 داده است. البته این ال سی دی در مدل های تولیدی بعد از سال 92 به تایپ B(طرح ال سی دی تایپ B با نام MFD که قابلیت های آن کمتر از ال سی دی تایپ B اصلی است) ارتقا یافت و سال 94 نیز نسل دوم ال سی دی های MFD بر روی 206 ها قرار گرفت. با توجه به نرم بودن فرمان بیش تر خودروهای چینی، بعید به نظر نمی آید که این قطعه نیز از کشور دوست و برادر، تهیه شده باشد. در نهایت، یکی دیگر از مهم ترین اختلاف های فنی پژو ۲۰۶های ۹۱ به بعد، جعبه دنده نصب شده بر روی آن ها است که دیگر از نوع MA5 (معروف به آرژانتینی) نیست.

میخواستم یکم در مورد قطعه های خودروهای ایرانی براتون بگم که خودتون تصمیم بگیرید . مطمین باش نصف ماشین رنگه یا ملق زدست.کم کم باید ۲۸ تومن قیمت بده…. سلام مصرف تیپ دو تو جاده چقدره؟ممنون اگه بهم بگید…