آنجلا اسپلینتر، مدیر عامل کامیونینگ HR کانادا (THRC) گفت: رانندگان آموزش دیده کافی وجود ندارند و کمبود نیروی کار واقعی است.

او در طول یک وبینار در مورد چگونگی تأثیر کمبود نیروی کار بر شرکت های کوچک و متوسط ​​که توسط مؤسسه سی دی هاو سازماندهی شده بود، اضافه کرد: رانندگان تجاری باید آموزش سطح ابتدایی خوبی داشته باشند، اما کارفرمایان نیز باید برای آموزش آنها در سطح شغلی سرمایه گذاری کنند.

«برای ،ب و کارهای کوچکتر و متوسط ​​انجام این سرمایه گذاری های آموزشی چالش برانگیزتر است. و ما به ،، نیاز داریم که به ایجاد نیروی کار ماهر ادامه دهند.»

ع، راننده پشت فرمان کامیون.
(ع،: iStock)

کمبود نیروی کار بزرگترین چالش برای 17 درصد – یا تقریباً یک نفر از شش – مشاغل کوچک و متوسط ​​در کانادا باقی مانده است.

Simon Gaudreault، اقتصاددان ارشد و معاون تحقیقات فدراسیون کانادایی تجارت مستقل، گفت که این در صدر فهرست 20 درصد از شرکت های حمل و نقل است.

او گفت: «بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک به دلیل اینکه نمی توانند کارمندان من، پیدا کنند، بعد از هر هفته معادل یک روز بیشتر کار می کنند.

اسپلینتر گفت 53530 ،ب و کار کوچک و متوسط ​​در حمل و نقل در سال 2023 وجود داشت و کمبود آن بر بسیاری از کارفرمایان تأثیر می گذارد.

گزارش THRC در ماه گذشته نشان داد که بازار کار برای رانندگان کامیون در حال کاهش است.

بر اساس فصلنامه THRC، بین سه ماهه سوم سال 2022 و سه ماهه سوم 2023، تعداد موقعیت های راننده خالی 6765 موقعیت کاهش یافته است و برآورد می شود که نرخ شغلی خالی از 8٪ به 5٪ کاهش یابد. اطلاعات بازار کار ع، فوری

جای خالی مک،ک سنگین

اسپلینتر گفت: اگرچه رانندگان همیشه در جلو و مرکز قرار دارند، اما نقش‌های دیگری مانند مک،ک‌های سنگین، تبدیل به یک چالش برای ایفای آن‌ها می‌شوند. همچنین کمبودهایی در نقش هایی مانند حمل کننده مواد، فرستنده، گیرنده و کارکنان دفتر وجود دارد.

اسپلینتر گفت: «نقش منابع انس، بسیار چالش برانگیز بوده است، زیرا کارکنان باید رانندگان را پیدا کنند، که منجر به استرس و نگر، در محل کار می شود.

مدیر عامل THRC افزود که بر اساس آ،ین داده ها، کارفرمایان در تلاش خواهند بود تا 39100 شغل خالی را پر کنند.

داستان های موفقیت

او اضافه کرد که داده‌ها نشان می‌دهد 48 درصد از شرکت‌هایی که درآمد سالانه آنها کمتر از 5 میلیون دلار است، قادر به یافتن رانندگان نیستند، در مقایسه با 62 درصد از شرکت‌هایی که درآمدشان بیش از 25 میلیون دلار است.

Splinter افزود، نگران‌کننده‌ترین واقعیت این است که بیشتر جای خالی‌های خالی رانندگان طول،‌مدت هستند.

علی‌رغم چالش‌ها، موفقیت‌هایی حاصل شده است، به‌ویژه در زمینه جذب ،ن بیشتر به این صنعت. “این مهم بوده است که ،ن بیشتری پشت فرمان و همچنین ،ن بیشتری در حمل و نقل به طور کلی حضور داشته باشند.”

او گفت که سرمایه گذاری ،تی همچنین به ورود جوانان بیشتری به این صنعت کمک کرده است.



منبع: https://www.trucknews.com/human-resources/thrcs-splinter-highlights-labor-training-investment-challenges/1003183180/